Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Kan hende at de har fått så mange bestillinger av CE, eller collector's limited edition som det fulle navnet er, at de ikke har fått in nok av det...

 

Husk hva Zailor sa om Legendary, bare 80 tatt in til Norge og mange andre land, kan rett og slett være at de ikke har nok av CE inne, men jeg ville ventet til i morgen før jeg sendte mail/ringte til AS...

 

*edit: nok en leif, huff så dårlig dette keyboardet er  :innocent:  :D  :whistle: *

9566780[/snapback]

Jeg fikk en mail der det sto at "din bestilling har ikke riper, og dvd'ene er ikke løse" eller noe, så det virker som de har lagt av til meg da... :hmm:

9566852[/snapback]

Jeg fikk en mail på fredag fra AS om at ordrestatusen min var endret til "under behandling", og at Halo Limited Editon(som jeg har bestillt) var kommet på lager og at spillet ville bli sendt på mandag. altså i dag.. :ermm:

Jeg forhåndsbestillte mitt den 6. August. og bestalte spillet via visa den samme dagen. Jeg så noen dager etter at pengene var trukket fra konto. I dag når jeg igjen ser på kontoen kan jeg ikke finne betalingen.. :hmm: og ordrenen min står fremdeles på under behandling.. men jeg har i mellomtiden hatt status "Venter på vare"...

Det står på AS sine sider at de har mellom 50-100 eksemplarer av spillet på lager.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har bestilt Limited Edition som har fått statusen sin til "Sendt" på AbsoluttSpill? Virker som alle som har bestilt Legendary Edition har fått "sendt" mens vi andre er "Bekreftet Mottatt" eller "Under Behandling"... :hmm:

9566719[/snapback]

 

bestilt Legendary edition jeg, fikk bekreftet at de skulle sende på mandag.. dvs i dag, men det står fortsatt "under behandling". Så er ikke bare dere som har bestilt limited som ikke har fått status "sendt".

Lenke til kommentar

Fikk en god mail fra AS nå! :D

 

Hei.

 

Grunnet en teknisk feil har vi ikke fått endret ordrestatusen til sendt.

Kan berolige deg med at spillet ble sendt mandag 24. september.

 

Ordrestatusen vil bli endret så snart som mulig. Vi jobber på spreng for

å få dette på plass.

 

Beklager forvirrelsen dette eventuelt har skapt.

 

 

Dette gjelder vanlig edition, men vill tro det gjelder dere som har bestilt de andre versionene og ;)

Lenke til kommentar
Fikk en god mail fra AS nå! :D

 

Hei.

 

Grunnet en teknisk feil har vi ikke fått endret ordrestatusen til sendt.

Kan berolige deg med at spillet ble sendt mandag 24. september.

 

Ordrestatusen vil bli endret så snart som mulig. Vi jobber på spreng for

å få dette på plass.

 

Beklager forvirrelsen dette eventuelt har skapt.

 

 

Dette gjelder vanlig edition, men vill tro det gjelder dere som har bestilt de andre versionene og ;)

9567390[/snapback]

Yay. :thumbup:

Lenke til kommentar
Fikk en god mail fra AS nå! :D

 

Hei.

 

Grunnet en teknisk feil har vi ikke fått endret ordrestatusen til sendt.

Kan berolige deg med at spillet ble sendt mandag 24. september.

 

Ordrestatusen vil bli endret så snart som mulig. Vi jobber på spreng for

å få dette på plass.

 

Beklager forvirrelsen dette eventuelt har skapt.

 

 

Dette gjelder vanlig edition, men vill tro det gjelder dere som har bestilt de andre versionene og ;)

9567390[/snapback]

Ja. vil tror det samme gjelder for de andre editionene også.. ettersom det nok ikke skulle være noe forskjell på å endre statusen på en vare, enn andre..

Lenke til kommentar
hehe, min og er endre til Sendt nå ;)

Da blir det gaming i mårå ja!

9567863[/snapback]

Om jeg får spillet i morgen, så tror jeg faktisk at jeg skal prøve å vente til onsdag..

for på onsdag drar hele familien min til barcelona, og jeg blir alene hjemme. Da kan jeg kjøre anlegget i stuen på fult, og nyte spillet på storskjerm med HD :D

Endret av The Gnome
Lenke til kommentar
hehe, min og er endre til Sendt nå ;)

Da blir det gaming i mårå ja!

9567863[/snapback]

Om jeg får spillet i morgen, så tror jeg faktisk at jeg skal prøve å vente til onsdag..

for på onsdag drar hele familien min til barcelona, og jeg blir alene hjemme. Da kan jeg kjøre anlegget i stuen på fult, og nyte spillet på storskjerm med HD :D

9567915[/snapback]

 

misunner deg der! :dribble: Kan kose deg med Halo 3 uten mas og styr du da!

Lenke til kommentar
Fikk en god mail fra AS nå! :D

 

Hei.

 

Grunnet en teknisk feil har vi ikke fått endret ordrestatusen til sendt.

Kan berolige deg med at spillet ble sendt mandag 24. september.

 

Ordrestatusen vil bli endret så snart som mulig. Vi jobber på spreng for

å få dette på plass.

 

Beklager forvirrelsen dette eventuelt har skapt.

 

 

Dette gjelder vanlig edition, men vill tro det gjelder dere som har bestilt de andre versionene og ;)

9567390[/snapback]

 

Heldiggris den mailen har nok ikke jeg fått. Så da tviler jeg maksimalt att jeg får Halo 3 imorgen og heller ikke onsdagen :no:

Lenke til kommentar
Heldiggris den mailen har nok ikke jeg fått. Så da tviler jeg maksimalt att jeg får Halo 3 imorgen og heller ikke onsdagen :no:

9567949[/snapback]

Det er vel ikke en mail de har sendt ut "frivillig", men jeg tror det var et svar fra en tidligere mail? :hmm:

9568013[/snapback]

 

Jeg får håpe att det kommer senest onsdag men viss det kommer imorgen så får jeg sjokk :) . En flott pakke så åpner jeg vips så har jeg Halo 3

Gleder meg utroligt mye, kommer sikkert til å ikke klare å sove engang ligger bare tenker på spill :love:

 

Men fikk en mail fra dem fredag og da sa dem att Halo3 vil bli sendt mandag den 24 september. Håper det er korrekt! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...