Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!

Anbefalte innlegg

Mange norske nettsider tilbyr forhåndsbestilling av Halo 3: Legendary Edition nå. Har selv bestilt via PlayX for 799,-. Noen andre som har forhåndsbestilt allerede?!

Oppdatering 24.09.2007

• PlayX
  • Zailor
  • AbsoluttSpill
  • Spaceworld

..har begynt å sende ut Halo 3:LE

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

800 bare? Digg. Jeg var sikker på at prisen skulle komme på langt over 1000, nærmere 1500. Gudd news.

Ser at Limited Edition ligger på 599, altså bare to hundre kroner under - og det er UTEN MC-hode/maska. :ph34r: Det er vel et ganske lett valg..

EDIT: Feil tall ...

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
800 bare? Digg. Jeg var sikker på at prisen skulle komme på langt over 1000, nærmere 1500. Gudd news.

Ser at Limited Edition ligger på 599, altså bare to hundre kroner under  - og det er UTEN MC-hode/maska.  :ph34r: Det er vel et ganske lett valg..

EDIT: Feil tall ...

9027480[/snapback]

Ja, for den maska er jo verdt hele 200 kroner :roll:

Lenke til kommentar
Ja, for den maska er jo verdt hele 200 kroner :roll:

9031064[/snapback]

Hehe, ja det ble kanskje litt feil. Skulle egentlig stått 100 der.. Nå vet ikke jeg helt hva som følger med i Limited Edition, men uansett - Maska + de DVDene med alle cutscenene fra Halo og Halo 2 i HD er lett verdt 200 ekstra.

Men jeg tar ikke sjangsen på å ikke få spillet på releasedagen. Er så utrolig irriterende med noen kjeder som sender ut en hele uke før, mens andre releasedagen osv. Så jeg venter litt.. Mulig det er tryggere å bare grabbe en Limited på Elkjøp. De er ganske ramme på å selge spillet før release.

Lenke til kommentar
Er det hos Zailor du har forhåndbestillt?

De har hvertfall begynt med forhåndsbestilling av Halo3: Legendary edition  :)

Ble veldig oversket over prisen.

799kr var jo ikke ille :)

Var sikker på at den skulle bli dyrere.

Jeg har hvertfall lagt inn en bestilling  :thumbup:

9027439[/snapback]

Var Zailor ja. Fant en annonse på VG, så håper at det er for dyrt for små køddne butikker som vil bøffe til seg småpenger. Nå er det bare og håper på at de er like raske som Absoluttspill, så kan 26september bli en kosedag av de få! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg har hvertfall bare gode erfaringer med Zailor fra før, men har ikke bestillt noe fra de etter de byttet eiere.

Zailor har blitt kjøpt opp av det samme firmaet som eier Playx.no.

Men har også bare gode erfaringer med Playx.no, så regner med at dette ikke skal bli noe problem :)

Billigkonge kjøpte Zailor

9031749[/snapback]

Høres bra ut! Siden du har erfaringer rundt dem, hvor raske er de? Kan vi satse på og ha det på dagen, kanskje.. før?

Lenke til kommentar

Ingen ordrebekreftelse verken på mail eller i systemet deres. Jeg tok å ringte Zailor nå faktisk, var lei av å vente på mail-svar. Fikk snakket med en kar. Han logget inn og fant fram mailen jeg sendte i går og skulle sende saken videre til teknisk avdeling med en gang. Så sannsynligvis løser det seg.

Men jeg glemte å høre om køsystemet...

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Høres bra ut! Siden du har erfaringer rundt dem, hvor raske er de? Kan vi satse på og ha det på dagen, kanskje.. før?

9031835[/snapback]

Har aldri forhåndsbestillt noe fra Zailor, men det jeg har bestillt har bestandig vært fremme på 2 dager :)

Sendte mail til de på lørdag for å høre om de visste hvor mange de fikk.

Og fikk faktisk svar på søndag! :thumbup:

Hei!

Vi har reserverte ganske mange eksemplarer, men jeg har ikke fått noen uttalelse på leveringstiden. Jeg skal få innkjøper til å sjekke med leverandøren om leveringstiden, og skal skrive tilbake til deg når jeg får beskjed. Fakturaordre er like høyt prioritert som kort, så din plass  i køen er sikret. :)

Spurte også om de prioriterte bestillinger betalt med kort før faktura hvis de ikke fikk nok.

Hadde vært rart, men man vet jo aldri så jeg spurte for sikkerhets skyld.

Bestillte selv med kort, men hvis det var noen andre som tenkte på det så er ihvertfall ikke det noe problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...