Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei! Jeg fant ikke et passende forum for dette spørsmålet, så tenkte jeg kunne spørre her! Hvordan forandrer man en videofil? Skulle gjerne endret en "OGM-fil" til noe mere passende (Feks: avi eller wma) Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 http://www.riverpast.com/en/support/tutori...ert/ogm/avi.php se her.. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Takk. Jeg gjorde det akkurat, funket jo greit! Men filen ble på 24GB :S Det var jo evig mye! Filen var 2gb elns Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Då må du endre på innstillingane for codecen du bruker, eventuelt bruke ein annan codec. Som det står på den sida: The size of the AVI file depend a lot on the chosen video compressor. Microsoft ships some standard codecs with Windows, including MJPEG, Microsoft Video 1 and Cinepak. Those are old codecs and are not very efficient. It is not uncommon that your AVI files will be 10x to 50x bigger than your original files if you are converting from DIVX, MOV, MPEG, WMV or anything encoded with a MPEG based codec. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 ok. Jeg har funnet en tungvinn måte å fikse det på legger filen på mp3 spilleren min. Convertererte så den ble på 2,5gb Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Videofiler er ikke bildefiler. Ergo flyttes denne til Videoredigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå