xGrape Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Når jeg starter opp Vista får jeg nå en advarsel som sier at "Vurder å endre passordet. Passordet vil utløpe om 4 dager." MÅ JEG virkelig endre det regelmessig? Må vel gå an å slå av dette maset på en måte? Kjører Vista Business og adminkonto. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hmm, har Vista Home Premium på Laptoppen, men har ikke kommet borti dette problemet. I XP er det jo også en slik innstilling slik at passordet også kan utløpe..Tydeligvis dette også i Vista Let litt i kontrollpanelet og Google det så finner du sikkert noe Endret 8. juli 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hadde samme problem, men fant en løsning som ser ut til å fungere. Fant løsningen her: Password expiration Not sure how you got it set to 3 months, but you can try this Open up an Admin command prompt. Start > cmd (hold down ctrl and shift, before pressing enter) Then enter / paste this command net accounts /maxpwage:unlimited Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå