XanderX Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en mistanke at harddisken begynner å bli dårlig. Pc låser seg og noen ganger så restarter den seg. Jeg har installert OS på nytt og har de samme problemene. Tempraturen på harddisen er rundt 30 grader. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 alle komponentene holder seg under 40 grader, så det skal ikke være på grunn av varmen at den slår seg av. Harddisken er snart 2 år gammel Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvis du kjører XP kan du ta en titt i Eventvieweren (start > run > eventvwr) og se under System, om du finner noen hendelser nylig som er relatert til "disk". Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) errors Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -Resolve Partial Assembly mislyktes for Microsoft.VC80.MFCLOC. Referansefeilmelding: Den refererte samlingen er ikke installert på systemet. -Den avhengige samlingen Microsoft.VC80.MFCLOC kunne ikke finnes, og siste feil var Den refererte samlingen er ikke installert på systemet. -Generate Activation Context mislyktes for D:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.MFC_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.42_x-ww_dec6ddd2\MFC80U.DLL. Referansefeilmelding: Operasjonen er utført. Endret 11. juli 2007 av XanderX Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ja, nå i det siste har jeg måtte restarte pc 3 ganger for at den låser seg. nå så får jeg ikke startet pcen, slår på, men skjermen er svart. Hovedkortet reagere ikke på at jeg har satt restart av cmos feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå