Scullyy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg fjernet to 256mb ram brikker idag, men lot 1gig brikken stå igjen. Når jeg slår på PCn nå er skjermen svart og det står "No signal". Er 1gig brikken defekt? Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Innlegg slettet av moderator pga: Bumping er ikke tillatt før minst ett døgn etter, og da kun unntaksvis. Endret 9. juli 2007 av Aetius Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er ikke behov for å spamme tråden etter det har gått bare en time, dette er et stort forum der folk sitter i forskjellige ender og leser. Sett 1GBern i en første slotn og se. Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Det er ikke behov for å spamme tråden etter det har gått bare en time, dette er et stort forum der folk sitter i forskjellige ender og leser. Sett 1GBern i en første slotn og se. 9031049[/snapback] Når den var allerede på 2. side så var det det jo Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 No signal = skjermkabel sitter ikke korrekt. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du kan ha ødelagt hovedkortet på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nei da. Satt tilbake de to 256mb brikkene og nå funker den igjen. Så jeg antar at det enten er noe galt med 1gig brikken eller at jeg satt den inn feil/i feil slot eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå