nils_ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 JEg har en logitech vx-mus, og jeg har problemer med å stille scrollingen slik at jeg slipper å rulle hjulet 500 runder for å komme meg gjennom forsiden til vg.no. jeg har satt alt på max, men det hjelper absolutt ingenting. Men om jeg har et program foran, og vg-siden i bakgrunnen så kan jeg skrolle i det tempoet jeg hadde sett for meg. Er det noen som kan hjelpe meg med dette litt sære problemet? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 JEg har en logitech vx-mus, og jeg har problemer med å stille scrollingen slik at jeg slipper å rulle hjulet 500 runder for å komme meg gjennom forsiden til vg.no. jeg har satt alt på max, men det hjelper absolutt ingenting. Men om jeg har et program foran, og vg-siden i bakgrunnen så kan jeg skrolle i det tempoet jeg hadde sett for meg. Er det noen som kan hjelpe meg med dette litt sære problemet? 9030563[/snapback] Har du ikke SetPoint bruk CD¨n som fulgte med musa - Fikser seg tilslutt - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå