Szmekken Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei, vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men jeg prøver Jeg lurte på om noen kunne være så vennlig å anbefale en god sprøk-cd for å lære spansk. Jeg er vel ikke helt nybegynner, men heller ingen viderekommen. Har hatt spansk i to år nå med 6 ut av VK1. Jeg hadde vel egentlig tenkt å bruke dette til slå ihjel litt stradtimer i sommer med å forbedre mine ferdigheter til VK2. Slik at det vil bli lettere å lære i tredje. Er det noen som har noen anbefalinger å komme med? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Rosetta stone" er en god software til PC i hvert fall, "Pimsleur" er bra lyd-CD-er. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Stjeler tråden din til å spørre om denne boka jeg: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...8416&rom=MP Eller om dere vil anbefale å lære spansk ved bruk av PC? Birger Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har Pimsleurs lyd-CD-er (tsjekkisk), og dette virker som et bra program. Det er lagt stor vekt gjentagelse og at en skal huske og forstå alt en lærer. Språkkurset er dyrt, men veldig bra gjennomført. Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er også en "Notes in Spanish Advanced" podcast på iTunes, som er gratis. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Språk. Det heter språk. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Pimsleur er bra. Last ned, så sparer du penger. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for tipsene. Laster ned nå. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå