vestlia Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hallo! Har en venn av meg som er helt hekta på manga. Han er nå ferdig med Love Hina bøkene, og lurer på om det er noen anime som tar opp historien etter bryllupet? Hva handler animeen om, og er den bra? Lurer også på om det er noen spill av Love Hina (han hadde visst nok spilt et på gba)? Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hallo! Har en venn av meg som er helt hekta på manga. Han er nå ferdig med Love Hina bøkene, og lurer på om det er noen anime som tar opp historien etter bryllupet? Hva handler animeen om, og er den bra? Lurer også på om det er noen spill av Love Hina (han hadde visst nok spilt et på gba)? 9030481[/snapback] Bryllupet er slutten på historien, animen fulgte mangaen, det ble laget 24 episoder såvidt jeg husker + noen spesial episoder og "Love Hina Again". Det skulle egentlig være en til sesong av Love Hina, men serien ble kanselert. Hvis du har lest mangaen så vet du vell hva som kommer til å skje i animen uansett, men den er komisk. Spill vet jeg ingenting om, men jeg kan vedde at de har over 10 spill i Japan, men antageligvis ikke i Europa. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Den er langt langt langt fra like bra som mangaen. Den er faktisk langt FRA mangaen, omtrent den dårligste animeringen av en manga jeg har sett. De har ikke engang beholdt rett hårfarge på shinobu. Hadde du ikke lest mangaen ville nok animeen ha vært noe, men siden du har det bare spar deg bryet. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Yup. Har nettopp sett animen, uten å ha lest mangaen. Animeen var gøy nok den. Men frykter at mangaen er bedre. Oh ja, i animen ser man ikke noe bryllup. selv ikke i love hina again. FAEN, hvorfor leste jeg ikke mangaen først, den som skal være så bra Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ta det med ro Helpsomer, det gar helt bra. Mangaen er så forskjellig fra animeen at det blir som å lese en annen serie (du kommer til å kjenne igjen noe, serlig i volum 3). Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jaok, men kanskje det ikke blir så ille alikevel Så til trådstarter som lurte på om animeen var bra. Ja animeen er bra, så bra at jeg velger å lese mangaen nå. Og seriøst, stemmen til motoko er så elskbar(ikke DUB). Pluss at soundtracket kommer til å sjarmere deg i senk. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Mye positivt og negatitv her, men han burde altså se den da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg forstår ikke folk som må ha andres synspunkter før de ser en film. Det er da for pokker meg bare og se serien, og gjøre opp ditt eget synspunkt, istedet for å sitte og vente i dagesvis på svar herfra om du skal se den eller ikke. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Hehe, ja, hver sin smak. Men er vel forståelig at han vil vite om det er noe å se, siden det blir ca. hmm 12 timer for å se alt Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 og så har man det med å skal skaffe seg den. Uansett hvordan blir det jo masse bortkastet, enten penger eller tid, hvis den er dårlig. Jeg sier og mener at det er ikke verdt å se hvis du har lest mangaen. Har du lest mangaen stinker animeen totalt. Så selv animeen før jeg leste mangaen, husker at jeg likte den skikkelig da, men når jeg prøver å se den på nytt liker jeg ikke det jeg ser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det jeg mener er at "dårlig" er så subjektivt. Det noen syns er dårlig syns andre er superbra. Det må man finne ut av selv. Det blir som å spørre andre hver gang man skal lage middag. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har ennå ikke møtt noen som har lest mangaen som liker animeen... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Da forholder jeg meg til det krigsnaut sier, og driter i det. Han har vel bedre ting å gjøre også tenker jeg Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har en lest Love Hina-mangaen så er en dømt til å bli skuffa over animeen, den ødelegger rett ut for selve serien. Snakker av erfaring, ikke det at jeg gadd å se hele driten; 2-4 eps. kanskje? Det var uansett nok til å bli rimelig skuffet over hvordan en kunne ta et SÅ godt utgangspunkt og gjøre det til møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå