Gå til innhold

Love Hina spill/anime

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har en venn av meg som er helt hekta på manga. Han er nå ferdig med Love Hina bøkene, og lurer på om det er noen anime som tar opp historien etter bryllupet?

Hva handler animeen om, og er den bra?

Lurer også på om det er noen spill av Love Hina (han hadde visst nok spilt et på gba)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

Har en venn av meg som er helt hekta på manga. Han er nå ferdig med Love Hina bøkene, og lurer på om det er noen anime som tar opp historien etter bryllupet?

Hva handler animeen om, og er den bra?

Lurer også på om det er noen spill av Love Hina (han hadde visst nok spilt et på gba)?

9030481[/snapback]

Bryllupet er slutten på historien, animen fulgte mangaen, det ble laget 24 episoder såvidt jeg husker + noen spesial episoder og "Love Hina Again".

Det skulle egentlig være en til sesong av Love Hina, men serien ble kanselert.

Hvis du har lest mangaen så vet du vell hva som kommer til å skje i animen uansett, men den er komisk.

Spill vet jeg ingenting om, men jeg kan vedde at de har over 10 spill i Japan, men antageligvis ikke i Europa.

Lenke til kommentar

Den er langt langt langt fra like bra som mangaen. Den er faktisk langt FRA mangaen, omtrent den dårligste animeringen av en manga jeg har sett. De har ikke engang beholdt rett hårfarge på shinobu.

Hadde du ikke lest mangaen ville nok animeen ha vært noe, men siden du har det bare spar deg bryet.

Lenke til kommentar

Yup.

Har nettopp sett animen, uten å ha lest mangaen. Animeen var gøy nok den. Men frykter at mangaen er bedre.

Oh ja, i animen ser man ikke noe bryllup. selv ikke i love hina again.

FAEN, hvorfor leste jeg ikke mangaen først, den som skal være så bra

Lenke til kommentar

Jaok, men kanskje det ikke blir så ille alikevel :)

Så til trådstarter som lurte på om animeen var bra. Ja animeen er bra, så bra at jeg velger å lese mangaen nå. Og seriøst, stemmen til motoko er så elskbar(ikke DUB). Pluss at soundtracket kommer til å sjarmere deg i senk.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke folk som må ha andres synspunkter før de ser en film. Det er da for pokker meg bare og se serien, og gjøre opp ditt eget synspunkt, istedet for å sitte og vente i dagesvis på svar herfra om du skal se den eller ikke.

Lenke til kommentar

og så har man det med å skal skaffe seg den. Uansett hvordan blir det jo masse bortkastet, enten penger eller tid, hvis den er dårlig.

Jeg sier og mener at det er ikke verdt å se hvis du har lest mangaen. Har du lest mangaen stinker animeen totalt. Så selv animeen før jeg leste mangaen, husker at jeg likte den skikkelig da, men når jeg prøver å se den på nytt liker jeg ikke det jeg ser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...