MiniOne Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Går det ann å sette inn en turbo i en mini one, 2003 modell? Vet dere hva prisen ligger på sånn ca og hvor jeg bør henvende meg om det er mulig? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Mye mulig det går, prøv deg hos VS-Motor og lignende, regn med flere titalls tusen. Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 en så ny/dyr bil? selg den og kjøp en turbo bil heller!? har et bilbla fra når nye minien var ny, da var det 4-5 sjapper som bygde de om med overtrykk, og solgte ferdige kit.. eneste problemet er vel å finne riktige stempler og råder, resten er bare sveising/bøying/elektronikk osv.. dyrt blir det uansett Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Blir DYRT å få en turbo montert. Vil du ha mer gamp i Mini'en din, anbefaler jeg at du tar kontakt med Lohen. De kan gi deg det du trenger. Jeg holder på å oppgradere fra 170 til 220 HK i min Mini Cooper S Her er oversikt over forskjellige "pakker" til Mini One Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå