Gå til innhold

Rar feil på instalasjon av spill

Anbefalte innlegg

Når jeg skal instalere/uinstalere noen spill, kommer det opp error meldinger, og språket er helt rart. (Har vista, og har prøvd å instalere det i xp, og det funker helt fint.)

Blant annet blir noen ganger snarveien til spillet kalt noe som "ID_STRING6", og jeg tror jeg heller ikke kan patch aoe 3 pga av denne feilen. Hva er feil? mangler jeg et program eller noe, eller hva?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har nok noe med Windows Installer å gjøre. Søk på google, evnt. microsoft, etter "reinstall Windows Installer" eller noe slikt.

Ut i fra det jeg forstår har noe med Windows Installer blitt korrupt, og derfor forstår ikke WI helt hva installasjonen av spillet vil og gir deg placeholders for informasjonen WI egentlig burde vist deg.

Lenke til kommentar
Dette har nok noe med Windows Installer å gjøre. Søk på google, evnt. microsoft, etter "reinstall Windows Installer" eller noe slikt.

Ut i fra det jeg forstår har noe med Windows Installer blitt korrupt, og derfor forstår ikke WI helt hva installasjonen av spillet vil og gir deg placeholders for informasjonen WI egentlig burde vist deg.

9030336[/snapback]

Okei takk for svar, skal prøve :)

Edit: Prøvde, windows installer 3 fungerte ikke å instalere, vista bruker versjon 4, fant ikke den på nettet.. :(

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...