OddZen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg syntes det er patetisk når jeg ser folk som sier at de elsker noen et par dager etter at de har blitt ilag. Jeg syntes at et slikt kraftig ord blir missbrukt alt for masse av folk som bare er forelsket og er helt i hundre. Jeg vil si at når man elsker noen, vil det si at man ser en framtid med den personen du er ilag med, du vil gjøre alt for den personen, og er kanskje klar for å gå et skritt videre til ekteskapet. Det skal ikke bare være forelskelse, for da er følelsene helt i hundre og det er lett og overdrive. Hva syntes dere? Usikker på om temaet har vært oppe før Veit ikke om det ble litt uryddig dette... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 vel, noen bruker vel kanskje elske når de vil få frem at de er forelska i personen, siden man ikek har noe særlig andre ord som passer. "å jeg er så forelska i deg" høres kanskje ikke like bra ut som "å jeg elsker deg" Men jeg er helt enig, å elske noen har ikke så mye med å være forelska i noen, det er 2 forskjellige ting. bare litt fort å blande innimellom. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja det er missbrukt, og vi burde finne på ett nytt ord for de som virkelig bryr seg om hverandre, da jeg mener at de vill tilbringe resten av livet med hverandre. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Enig med deg der gitt. Hater diverste fjortisjenter som skriker ut "jeg elsker deg" til alle og enhver.. Altså, kjærester de har vært sammen med 2 dager eller alle venninene.. Blir helt feil.. Jeg tror jeg ALDRI har sagt "jeg elsker deg" til ei vennine, det blir bare feil. Selvom jeg er så glad i dem at jeg kunne gjort hva som helst for dem. Irriterer meg grenseløst at folk bare missbruker ordet, akkurat som om man bruker ordet "ja" eller "nei". Off.. men men.. Men lærer vel etterhvert som man blir eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå