gummitarzan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Heisann. Jeg må formatere maskinen til søstera mi. Hun har en 60gb iPod, så jeg tenkte jeg skulle bruke den å overføre all musikken til, slik at jeg slipper å brenne ut x-antall dvder. Det jeg lurer på er om det er en mulighet for å kun overføre den musikken som ikke allerede er på iPoden, slik at jeg unngår at alle filene (og det er noen tusen) ikke kommer dobbelt opp. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det du kunne gjøre var å ta en backup av din musikk et sted for så å synke hele biben til søstren din til iPoden. Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det du kunne gjøre var å ta en backup av din musikk et sted for så å synke hele biben til søstren din til iPoden. 9034063[/snapback] Det kan jeg gjøre, men hvis jeg legger alle filene i en backup-mappe, for så å synce den mot ipoden, vil den da kun overføre de filene som ikke allerede er på ipoden, eller vil da den overføre alle filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå