DeRn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har en Linksys WRT54G Ruter med nyeste firmware. Har min pc koblet opp mot ruteren gjennom trådløs, og har et titalls andre pc'er koblet til gjennom kabel / assisterende switcher. Problemet mitt er, som ses i vedlegget, at det ca en gang i minuttet kommer en 'lagg' fra ruteren sin side... Det har vært sånn ganske lenge og jeg har vent meg til det, men er IKKE fornøyd med at det er slik. * Signalstyrke er Utmerket. * Det er ikke slik på pc'ene koblet til gjennom TP. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Face it, originale linksys firmwares er ikke top notch. Last ned DD-WRT heller du Iallefall som ett forsøk... Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Er ikke akkurat noen ekspert med firmware, men jeg har hørt at det finnes uoffisielle firmwares ja. Er veldig usikker på hvordan jeg finner den rette firmwaren til min ruter her da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/index.php http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Main_Page LES NØYE, FINN KORREKT FREMGANGSMÅTE FOR DIN MODELL OG VERSJON ROUTER! Tar du deg god tid, og lytter på rådene som er nevn i installasjonsguiden ang. ting du bør gjøre før du starter o.s.v., så går det nok fint Endret 8. juli 2007 av MrLee Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Takker, får vel prøve dette da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) min WRT-54GL gikk iallefall fra å knele etter 10 minutter med P2P til dønnstabil med syk load Endret 8. juli 2007 av MrLee Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Men da det er 10 andre PC'er avhengige av ruteren så er det viktig å ha en bakdør. Det er ikke noe problem å uploade den gamle originale firmwaren i tilfelle noe skjer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sjekk linken min -> WLAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå