Gå til innhold

Packard Bell Easynote MB85-P-015 eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får nok ikke mer futt for penga enn i den pc'en der. Nå er ikke akkurat packard bell annerkjent for å ha super kvalitet opp igjennom årene, men kan jo hende de har skjerpet seg. Ikke vet jeg. Anbefaler deg ihvertfall og å kjøpe den pc'en, test den et par dager og send den tilbake hvis du syntes det er dårlig kvalitet på den. :)

Lenke til kommentar
Grafikkortet i den pc'n er drit sammenligned med GF 8600M GT.

9031326[/snapback]

Mulig det, men trådstarter sa ikke et ord om grafikkort.

9031349[/snapback]

Skal ha en laptop  - budsjett 10000kr

her sett på "Packard Bell Easynote MB85-P-015"

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80445

Noen som har erfaringen med den eller vet om en maskin mer mer kraft for penga?

Eneste jeg krever er mest mulig power samt at den har firewire inngang og min. 15" skjerm.

9030064[/snapback]

I rest my case... :roll:

Lenke til kommentar

De bygges av barebooks som så mange andre. Jeg har en Cinet SmartBook 1300 (aka KN1) som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg har både brukt (i nåværende jobb) og solgt (i tidligere jobb) Cinet stasjonære og har hatt gode erfaringer med dem.

De bygges i "Silicon Valley" nede i Vestfold i likhet med mange andre.

Lenke til kommentar

9031326[/snapback]

9031349[/snapback]

Eneste jeg krever er mest mulig power samt at den har firewire inngang og min. 15" skjerm.

9030064[/snapback]

9031368[/snapback]

Joda, jeg skal innrømme at T7300 har mere power enn T7200. Men jeg synes ikke det hjelper så mye hvis T7300-prosessoren sitter i en drittmaskin. Det var det som var utgangspunktet for å foreslå et alternativ. :hmm:

Lenke til kommentar

Ser flere ikke er imponert over kvaliteten til Packard Bell - hva tenker dere på da? Komponeter som svikter? eller at plastikken ser litt billig ut? Hva skiller god og dårlig kvalitet i en pc?

Jeg spør siden jeg ikke vet bedre. Innmaten er jo veldig mye av det samme i alle slags maskiner fra forskjellige fabrikater.

Endret av esquire
Lenke til kommentar

9031326[/snapback]

9031349[/snapback]

9030064[/snapback]

9031368[/snapback]

Joda, jeg skal innrømme at T7300 har mere power enn T7200. Men jeg synes ikke det hjelper så mye hvis T7300-prosessoren sitter i en drittmaskin. Det var det som var utgangspunktet for å foreslå et alternativ. :hmm:

9031402[/snapback]

Jeg mener alle komponentene i pc'n jeg. Chipset, RAM, CPU, Grafikkort, alt er mye raskere enn det du linker til.

Edit: Ok ram er kanskje ikke så mye raskere.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Ser flere ikke er imponert over kvaliteten til Packard Bell - hva tenker dere på da? Komponeter som svikter? eller at plastikken ser litt billig ut?  Hva skiller god og dårlig kvalitet i en pc?

Jeg spør siden jeg ikke vet bedre. Innmaten er jo veldig mye av det samme  i alle slags maskiner fra forskjellige fabrikater.

9031414[/snapback]

kan noen si noe om dette eller??

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

9031326[/snapback]

Er du 100% sikker på at det er et GT kort som sitter i den da? Det står nemlig ikke om det er GT eller GS versjonen som sitter i den, og det er betydelig forskjell på de 2 kortene.

den har jeg sett, men Cinet er et "ukjent" merke for meg. hvordan er det på kvalitet og support?

9031354[/snapback]

Jeg vet ikke hvordan de er på kvalitet og support, men de har eksistert lenge på markedet, og de som er håpløse på service og kvalitet holder ikke lenge. Den første stasjonære pc'en vi kjøpte var en cinet, og den kjøpte vi i midten av 90-tallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...