Gå til innhold

Kjøp av pc deler på Avbetaling?

Anbefalte innlegg

Har tenkt en god stund på og kjøpe meg ny pc nå, men det som hindrer er prisen. siden jeg ikke har råd til og betale alt i et stort beløp lurte jeg på dette:

Er det noen som vet om en webshop som man kan kjøpe alle deler til ny pc for så og bygge selv og betale alt på avbetaling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt en god stund på og kjøpe meg ny pc nå, men det som hindrer er prisen. siden jeg ikke har råd til og betale alt i et stort beløp lurte jeg på dette:

Er det noen som vet om en webshop som man kan kjøpe alle deler til ny pc for så og bygge selv og betale alt på avbetaling?

9030041[/snapback]

www.netshop.no bruker Cresco ihvertfall :)

Tror komplett.no har egne finansieringsløsninger

mvh

Torbjørn

Lenke til kommentar
Ville egentlig ikke gjort det, kreditt er dyrt. Må regne med å betale MINST 25% i renter.

9030071[/snapback]

Dyrt er det allitd å handle med penger man ikke har :)

Men det finnes dog flere "greie" alternativer hvis man uansett vil handle på kreditt:

1. Hvis du vet du får betalt innen la oss si 4 mnd så kan du velge utsettelse hos f.eks Cresco 4 mnd.. koster 275 i gebyr bare .. www.netshop.no .. du bør være rimelig sikker på at man får betalt innen fristen. hvis ikke brenner du deg med høy rente på et høyt lån.

2. skaff deg et BRA kredittkort. svært god erfaring med www.skandiabanken.no sitt.. vi snakker 11-12% rente iforhold til gode 25% pluss på vanlige kort. lav årsavgift og ganske mange rentefrie dager.. 40 og noen tror jeg . :)

mvh

TOrbjørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...