Pusern Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kjører også mx 700 og er meget godt fornøyd. Går ikke tilbake til ledning nei. Friheten lenge leve Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er en myte at oppladbare batterier varer kortere enn vanlige. Grunnen til at dette har oppstått er at billige oppladbare ofte bare er 600mAh, mens engangs batterier har større kapasitet. Trikset er å kjøpe større oppladbare, feks 1700mAh Ni-Ca batterier, eller enda bedre, 2Ah NiMH batterier. Disse har vesentlig lengre levetid enn engangs. At oppladbare er på 1,2V mot 1,5V har bare med hvordan batteriene er oppbygd og påvirker ikke levetiden. 1,2V er den "riktige" spenningen. Engangsbatterier starter på 1,5V og synker gradvis. Oppladbare opprettholder 1,2V gjennom hele sin levetid og synker raskt helt mot slutten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Bruker Logitech MX700 og er veldig fornøy. Det geniale er at du bare setter musen rett i laderen (som også fungerer som mottaker). Ganske stilig designmessig og praktisk. Bare sett musen i laderen når du ikke bruker pc'en. Her er en link til musen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 MX 700 drar skinnet av pølsa! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 blæh...trådløs... Kanskje om 3 år <stygg smilis> ikke for å klage, men kan du prøve å tenke litt åver det du skriver før du poster det? og ikke bare poste udugelig søppel? (sier ikke at _alt_ du poster er dritt, men MYE av det jeg har sett har vært det..) og max størrelse på avatar er 50*50... [hint]forminske[/hint] tilbake til tråden (eller er denne trådløs? )... for min del benytter jeg meg av mus med tråd, men om jeg hadde hatt PC'n under pulten slik som mange har det, hadde jeg nok valkt meg en trådløs mus siden jeg ikke kan fordra at ledningen henger igjenn... men som noen har nevnt er problemet med oppladbare batterier det at de bare er på 1,2V og ikke 1,5V som er standard, noen muser er ganske sære på dette omerådet, spesielt optiske siden disse krever sterkt nok lye for å fungere bra.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Oppladbare skal virke fint i Trådløse de. Har selv prøvd med en gammel ballmus og der virket de fint. De kan jo levere enormt med energi da. De har jo omkring 800mAh. (For et slik R3 batteri) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Engangsbatterier starter på 1,5V og synker gradvis. Oppladbare opprettholder 1,2V gjennom hele sin levetid og synker raskt helt mot slutten. hmm, trodde det var motsatt jeg.. at oppladbare synker gradvis hele tiden mens vanlige holder en ganske stabil strøm hele tiden til den plutselig synker i full fart.. MX 700 ligner mere på en barbermaskin spør du meg da men... murlig den ser bedre ut når den kommer ut fra laderen.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Engangsbatterier starter på 1,5V og synker gradvis. Oppladbare opprettholder 1,2V gjennom hele sin levetid og synker raskt helt mot slutten. hmm, trodde det var motsatt jeg.. at oppladbare synker gradvis hele tiden mens vanlige holder en ganske stabil strøm hele tiden til den plutselig synker i full fart.. MX 700 ligner mere på en barbermaskin spør du meg da men... murlig den ser bedre ut når den kommer ut fra laderen.. Du er da ikke gammal nok til å barbere deg, så du tar vel utgangspunktet i pappas barbermaskin Nei, fra spøk til alvor. Den ser stiilig ut både i laderen og i vanlig bruk. Men uansett så er det vel en smakssak. hadde jeg hatt en barbermaskin som var like stilig så skulle jeg vært veldig fornøyd Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 trådløst er ikke å anbefale mener nå jeg. Trådløst mus er glimrende, ikke fann om eg kommer til å bruke mus med ledning. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 trådløst er ikke å anbefale mener nå jeg. vel, da trenger du ikke det, jeg bruker den til så mangt, spesielt når jeg spiller gitar (bruker winamp, og pc'n er vel ca. 3-4m unna, trenger litt lang kabel da) og når jeg ser på film, kan pc'n stå der den står, og jeg tar bare med med tastaturet og musa Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Engangsbatterier starter på 1,5V og synker gradvis. Oppladbare opprettholder 1,2V gjennom hele sin levetid og synker raskt helt mot slutten. hmm, trodde det var motsatt jeg.. at oppladbare synker gradvis hele tiden mens vanlige holder en ganske stabil strøm hele tiden til den plutselig synker i full fart.. MX 700 ligner mere på en barbermaskin spør du meg da men... murlig den ser bedre ut når den kommer ut fra laderen.. Du har tydeligvis ikke lært hva mAh er du... Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Usb tråd mus ved maskina og logitech trådlås ved sofaen/tv'n fordi jeg fortjener d har ikke skifta batteri ennå. 1/2 år Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 En trådløs mus bruker ikke mye strøm. 1/2 års levetid på batteriene er ikke uvanlig. En trådløs optisk mus derimot, bruker MYE strøm. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har mus som ikke trenger batterier og den er trådløs :) Har en sånn en jeg også Edit: Jeg har ikke, dama mi har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå