rolvs Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei! Har en gammel boxed kjøler på min P4 2,4 ghz maskin her hjemme som har begynt å bråke en del så tenkte jeg skulle kjøpe en ny en. Noen som kan anbefale noen av de de har på komplett? Mest mulig lydløs. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvor mye penger skal du bruke? Har du god plass i kabinettet dit? Om du kan bruke 450,- så ta en titt på denne Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hvor mye penger skal du bruke? Har du god plass i kabinettet dit? Om du kan bruke 450,- så ta en titt på denne 9044993[/snapback] Har du erfaring med denne selv? Er den stillegående? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Ingen erfaringer med denne selv, men ut ifra produktanmeldelsene du kan se lengre ned på siden, så har de fleste blitt godt fornøyd. Endret 10. juli 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har denne på min p4 3.2GHz. Den er stille og lett og montere. Er nesten 100% sikker på at du vil bli fornøyd med den. Billig er den også. Du slipper å ta ut hovedkoretet. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=302755 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå