joakimhu Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tolv 7-Eleven kiosker i USA blir denne helgen omgjort til Kwik-E-Mart, Simpsons-figuren Apus kiosk. Les mer Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dette er dritgøy! Kunne ønske det kom en i Oslo og. Fant denne linken for noen dager siden. Bilder av en Kwik-E-Mart Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kan ikke Mc Donald`s gjøre seg til Krusty Burger sånn mens de er igang? Uansett ett artig påfunn Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Håper det kommer i Norge og en gang Hadde vært morsomt å handle matvarene som blir handlet i The Simpsons. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kan ikke Mc Donald`s gjøre seg til Krusty Burger sånn mens de er igang? Uansett ett artig påfunn 9030144[/snapback] Hadde sikkert fått flere til å dra innom fast-food bransjem. "Bare for å prøve" Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Håper det kommer i Norge og en gang Hadde vært morsomt å handle matvarene som blir handlet i The Simpsons. 9030405[/snapback] Enig. Hadde vært morsomt å ha en boks med Buzz Cola til utstilling i hylla. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ahhhh. Need Buzz Cola da xD Neste er vel at dem endrer Mcdonalds til Krusty Burger? kunne tenkt meg en Krustu burger også ass... Bra markedsføring! Filmen kommer til å bli en stor hit, og det blir en ny genrasjon med The Simpson fan. Har selv vært simpson fan i over nesten 10år Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet hvor de selger Duff beer? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 tror jeg glatt hadde styrt unna krusty burger, i alle fall om de sku holdt seg tro mot serien når de laga burgerne eller så er dette et morsomt påfunn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Føler jeg må bestille Buzz Cola! Blir vel en del folk som selger det på Ebay fremover. Er jo lov å håpe på et det blir satt opp en nettbutikk der man kan bestille det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Rett og slett genial reklame, ikke mange filmer som får like stor oppmerksomhet som denne. Og det er vel fortjent Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Dette er jo dritkult:P Skulle ønske de gjorde dette i norge også Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Rått, genial PR for filmen. Hadde vært tøft å prøve en slik squize på fult sukkernivå elns, Bart og Milhouse blir høye av det en episode xD Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe. Dette er bare for bra Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha! Dette var det beste jeg har sett. Håper virkelig det kommer iværtfall en sånn i Norge. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 tror jeg glatt hadde styrt unna krusty burger, i alle fall om de sku holdt seg tro mot serien når de laga burgerne eller så er dette et morsomt påfunn. 9032978[/snapback] Er ikke så mye forskjell i forhold til hvordan Mc lager burgerene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg