Rikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har nettopp kjøpt en fjernkontroll på eBay (fra USA), og nå fikk jeg beskjed hos selger at "shipping" kom på 105 Dollar!!! Det hørtes jo rett og slett helt vilt ut... Det må da for f¤#n være mulig å få det billigere enn det? :-? Lenke til kommentar
*T* Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det hørtes da jævli dyrt ut... Jeg kjøpte to speil, til den forrige bilen jeg hadde, fra en kar i Japan. Disse veide ca 3-4kilo ferdig pakket og porto + forsikring kom på 10USD (ca 70-80kr). Det tok ca en uke, og kom via tyskland, som flypost. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg kjøpte en dockingstasjon til min laptop for 16$ på ebay. Når jeg fikk melding om at dockingstasjonen og portoen totalt kom på 56$ så avbrøt jeg hele handelen.... har handle tyngre og større ting fra USA før og har betalt MYE mindre.... Enkelte folk tar den dyreste forsendelsesmåten de kan finne, skulle tro de hadde chartret et eget fraktefly kun for min pakke Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det hørtes da jævli dyrt ut... Jeg kjøpte to speil, til den forrige bilen jeg hadde, fra en kar i Japan. Disse veide ca 3-4kilo ferdig pakket og porto + forsikring kom på 10USD (ca 70-80kr). Det tok ca en uke, og kom via tyskland, som flypost. no way! 90kr 3-4kg fra japan? no way... det er forresten mere enn hva det koster og sende den i norge! koster 105! ahahah Lenke til kommentar
*T* Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det hørtes da jævli dyrt ut... Jeg kjøpte to speil, til den forrige bilen jeg hadde, fra en kar i Japan. Disse veide ca 3-4kilo ferdig pakket og porto + forsikring kom på 10USD (ca 70-80kr). Det tok ca en uke, og kom via tyskland, som flypost. no way! 90kr 3-4kg fra japan? no way... det er forresten mere enn hva det koster og sende den i norge! koster 105! ahahah Det er fakta fan! Speila kostet $50, totalt med frakt $60 8) Date Type To/From Name/Email Status Action Amount($) Balance($) Jun 27, 2002 Payment To ######### Completed -60.00 0.00 Jun 27, 2002 Transfer From Credit Card Completed 60.00 60.00 Klippet og limt fra min PayPal konto. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Hmm, ja venter på svar fra selger. Jeg spurte om dette var det rimeligste han fant :o Kan jo godt hende han prøver å skrape til seg noen ekstra slanter rett i lomma :x Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kommer helt ann på hvordan man sender - sendte en liten pakke ca 0,3 kg til Kina i går med DHL - kostet 970,- Kjøper varer fra kina ca 200 kg koster ca 500,- fraktet til oslo med båt. Tipper det koster rundt 50$ å sende pakken din med DHL el fedex fra USA til Norge Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Fy faen i helvete, det er jo nesten like greit å bestille flybillett og hente pakken selv... (Nå blir vel dette sensurert til noe artig tenker jeg) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Nå har jeg fått svar hos selger, og han har en annen mulighet til $35. Det vil da ta ca 5-10 dager kontra 2 dager med det første alternativet, men det kan jeg leve med Lenke til kommentar
*T* Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det ble jo straks litt billigere Lenke til kommentar
christt Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 bruk denne: http://ircalc.usps.gov/ Der kan du se hvor mye ting vil koste med USPS fra USA, slik at du ikke blir lurt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Takk for den, christt! Prisen ser ikke ut til å være så langt unna sannheten, men den første prisen hørtes drøy ut :-? Lenke til kommentar
tokov Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har kjøpt en del på Ebay og har enda ikke betalt men enn ca 20 $ i frakt, de er altid sendt med US Postal Service (fly) da tar det i underkant av 2 uker før jeg har det i postkassa mi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå