cybervision_ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er i beiten for speilrefleks, men tror jeg skal vente litt før jeg slår til på noe slikt. Jeg er i månedens "varp" at Panasonic Lumix DMC-LZ6 selges for 1200 på Mpx.no, og det ser jo ut som et brukandes kamera, stemmer dette, eller bør jeg gå litt opp i pris? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Det ser ut til at LZ6 er ukens tilbud på MPX, så du bør slå til raskt dersom du vil ha det til den prisen. Pro: - Mye kamera for en SVÆRT billig penge - Bildestabilisator - Panasonic er kjent for god optikk - Brukbart zoomområde - Relativt lite og lett Con: - Mangelfull vidvinkel - Panasonics sensor sliter med støy ved høy ISO - Ikke like fleksibel og funksjonsrik som dSLR - Liten skjerm med dårlig oppløsning Endret 8. juli 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Det var jo en knallpris. Vurderer virkelig det selv nå. Bra zoom-lengde. Det største minuset ved kameraet er kanskje LCD-skjermen. Litt liten og litt svak oppløsning. Kan føre til at det ikke er så lett å se hvor bra bildene blir før man får overført de til PC. Endret 8. juli 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå