Gå til innhold

Problemer med Internet Explorer

Anbefalte innlegg

Har problemer med at hver gang jeg går inn på enkelte internetsider så kommer det en feilmelding opp også må programmet stenges.

Hvis jeg f.eks. går inn på NRK for å se på nett-tv så kommer feilmeldingen, det samme skjer hvis jeg går inn på andre sider som f.eks. gulesider.no og download.com.

NRK sin nett-tv fungerer ikke i opera heller

Jeg har absolutt alle oppdateringene som Microsoft har lagt ut på sidene sine.

Har forsket på dette en god stund nå og jeg tror jeg har funnet ut litt men er ikke sikker på om det er riktig og/eller hva jeg skal gjøre for å få løst problemet.

Etter hva jeg har funnet ut så kom problemet etter en oppdatering fra Microsoft. Vet som sagt ikke om dette er riktig men denne oppdateringen heter MS 06-042 KB 918899.

Hvis dette er riktig så hvordan kan jeg da få løst dette og eventuellt avinstallert akkurat denne oppdateringen ??

Legger ved bilde av feilmeldingen som kommer opp.

post-114429-1183900990_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du skal avinstallere en oppdatering, går du til legg til / fjern programmer. Der avmerker du 'Vis oppdateringer', og så vil du finne aktuelle oppdatering som du ønsker å avinstallere i lista

9031486[/snapback]

Da har jeg prøvd det også. Men fant ikke den oppdateringa jeg leiter etter, det jeg lurer på nå er om denne ligger "bakt" inn i servicepack 2. Da må i så tilfelle hele den oppdateringa avinstalleres, noe jeg er usikker på om er så lurt ?

Noen som har andre/flere tips om hva jeg kan gjøre ??

Skulle så gjerne ha sett noen Autofilprogrammer som ligger på NRK sin nett-tv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...