Gå til innhold

Virusmelding når jeg starter css

Anbefalte innlegg

Når jeg klikker på counter strike source på skrivebordet eller starter spillet fra steam så kommer det fram at norton har blokkert en trojaner. Også kommer det fram at spillet er midlertidig utillgjengelig og at jeg skal prøve senere. Har retarta pc-en og steam flere ganger men samma meldinga.

Se vedlegg

Vet om en anna en som jeg spiller sammen med som har opplevd det samme.

vet ikke hva jeg skal gjøre :(:(:(

post-130218-1183899516_thumb.jpg

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg klikker på counter strike source på skrivebordet eller starter spillet fra steam så kommer det fram at norton har blokkert en trojaner. Også kommer det fram at spillet er midlertidig utillgjengelig og at jeg skal prøve senere. Har retarta pc-en  og steam flere ganger men samma meldinga.

Se vedlegg

Vet om en anna en som jeg spiller sammen med som har opplevd det samme.

vet ikke hva jeg skal gjøre :(  :(  :(

9029277[/snapback]

det samme har faktisk akkurat skjedd med meg også, det skjeddde i dag! :mad: har søkt pc en også, fant 3 virus, prøvde å kjøre det etter det, men funker fortsatt ikke. og det komer fortsatt opp virusmelding! noen som har en løsning? kanskje noe med steam... :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
det samme har faktisk akkurat skjedd med meg også, det skjeddde i dag! :mad:  har søkt pc en også, fant 3 virus, prøvde å kjøre det etter det, men funker fortsatt ikke. og det komer fortsatt opp virusmelding! noen som har en løsning? kanskje noe med steam... :mad:  :mad:  :mad:

9029358[/snapback]

Det er regnvær her og jeg kjeder dritten av meg når jeg værken får spilt css er dod.. har sett på steam forumene men finner ikkeno.. Ikke første gangen de er noe med steam hvis det er det :no:

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar
det samme har faktisk akkurat skjedd med meg også, det skjeddde i dag! :mad:  har søkt pc en også, fant 3 virus, prøvde å kjøre det etter det, men funker fortsatt ikke. og det komer fortsatt opp virusmelding! noen som har en løsning? kanskje noe med steam... :mad:  :mad:  :mad:

9029358[/snapback]

Det er regnvær her og jeg kjeder dritten av meg når jeg værken får spilt css er dod.. har sett på steam forumene men finner ikkeno.. Ikke første gangen de er noe med steam hvis det er det :no:

9029442[/snapback]

det jo faen meg alltid noe med steam da, men det burde da funke å spille CS!! :mad::mad:

PS: det regner her også :hrm:

Lenke til kommentar
Deaktiver norton?

eller bedre: Skaff et nytt antivirusprogram.

Norton er noe dritt.

9029591[/snapback]

Liksom det enste virusprogrammet jeg kan stole på

Har fått det til å funke igjen nå, heldigvis

9032162[/snapback]

Hvordan da? Fikset det seg av seg selv? Har akkurat den samme meldingen. Ad-aware finner ikke noe spesielt btw.

OT: Mange har nok norton fordi at det er gratis med telenor. Programmet funker fett og er veldig sikkert, men krever litt mye systemressurser. pluss at programmet ser automatisk hvilke spill den vil blokkere så du får ikke opp slike spørsmål om et program skal få logge seg på nettet hver gang du har lasta ned en patch til din mmo f. eks. (men da kan den også noen ganger blokke noe du ikke vil, men det er det bare å endre på)

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Deaktiver norton?

eller bedre: Skaff et nytt antivirusprogram.

Norton er noe dritt.

9029591[/snapback]

Liksom det enste virusprogrammet jeg kan stole på

Har fått det til å funke igjen nå, heldigvis

9032162[/snapback]

Hvordan da? Fikset det seg av seg selv? Har akkurat den samme meldingen. Ad-aware finner ikke noe spesielt btw.

OT: Mange har nok norton fordi at det er gratis med telenor. Programmet funker fett og er veldig sikkert, men krever litt mye systemressurser. pluss at programmet ser automatisk hvilke spill den vil blokkere så du får ikke opp slike spørsmål om et program skal få logge seg på nettet hver gang du har lasta ned en patch til din mmo f. eks. (men da kan den også noen ganger blokke noe du ikke vil, men det er det bare å endre på)

9033398[/snapback]

Norton er ikke sikkert.

Hadde Norton på gammel pcen, slettet det og lastet ned AOL Active Virus Shield.. Fant 8 virus med engang, noe Norton ikke fant. (at maskina var infisert av virus var noe vi visste, for det poppet opp et "trayikon" hele tiden som sa at vi måtte laste ned spyware skit.

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke var spyware, siden det hadde ikke norton noe imot før. Uansett, peker mot F-secure, kameraten min har det og når jeg var hos han fikk han ofte opp meldingen at han hadde virus, selv om ingen gjorde noe på pcen :p Gjennomsøk hjalp ikke heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...