Deg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kan dere ikke anmelde Gangsters 2. Detr er det feteste kongespillet!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Gangsters 2 ble lansert for snart 2 år siden, er dessverre ikke aktuelt for oss å anmelde det nå. Vi har mer enn nok å ta oss til med ferke titler. Dessverre. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det er sikkert fordi dere ikke liker det. Dere ville sikkert skrivd en anmeldelse av feks Arena eller Daggerfall Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er sikkert fordi dere ikke liker det. Dere ville sikkert skrivd en anmeldelse av feks Arena eller Daggerfall Takk for tillitten... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er sikkert fordi dere ikke liker det. Dere ville sikkert skrivd en anmeldelse av feks Arena eller Daggerfall Bullshit! Skaff deg kunnskap før du slenger dritt Jeg sakser herved noe TST har sagt som svar på en som ville at gamer skulle anmelde starcraft (don't sue me TST). Hvis vi skulle laget en anmeldelse av StarCraft som ikke akkurat er nytt, er det en rekke andre spill som det også burde skrives om. Vi har dessverre nok å gjøre med nye spill som kommer, og kan ikke bruke tid på å anmelde gamle klassikere. Joa greit, kaanskje det er fordi folkene her ikke liker starcraft? Neppe, så slutt med useriøse kommentarer! Hvis du kreperer uten en anmeldelse av Gansters2 her, så kanskje du får lov til å skrive en selv? Lenke til kommentar
Deg Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 OK OK jeg har skjønt det jeg har tabbet meg ut. Kan vi ikke bare vere venner alle sammen og legge denne diskusjonen død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå