Teig Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg tok dette bildet på en fotoekspedisjon med klassen (Medier og Kommunikasjon) på Fetsund lenser. Jeg vet faktisk ikke hva det er tatt bilde av, men det var noe av stein som har fått føle tidens tann etter å ha stått ute i vannet i flere tiår. Jeg ble ganske fornøyd med fargene i dette bildet spesielt. Kritikk ønskes Endret 8. juli 2007 av hakhag Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikke verst motiv, men jeg ville valgt litt mer skarphet, samt å tone ned de refleksene i den rustne skiven. Eller er du altså i nærheten av noe bra. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Takk for innspill Jeg dro over en runde med Burn Tool for å gjøre skiva litt mørkere. Jeg beskjærte også litt til venstre for skiva. Førsteposten er oppdatert. Endret 8. juli 2007 av hakhag Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Ingen som har noe mer å si? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Virker ikke slik. Det ble bedre med litt nedtonede reflekser, men dybdeskarpheten burde fremdeles vært bedre. Slike bilder er mye vanskeliger å ta enn andre motiver, fordi man må velge helt perfekt dof for at det skal virke skikkelig. Lenke til kommentar
kak Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Et lite innspill: Jeg synes det hadde vært greit å ikke endre det opprinnelige bildet, men legge ut nye redigerte versjoner i tillegg. Så får de som ikke har fulgt med fra starten også sett endringene som har blitt gjort. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er sant. Noen kan jo komme til å tro at jeg er gal, etter å ha lest denne tråden litt slurvete. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg syns at det blir for lite med det som er i fokus. Vet ikke hva mer jeg kan si. (Lurer litt på hva det er, men leste jo at du heller ikke vet det..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå