Zelkin Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Heisann, og takk for all hjelp jeg kan få. Nå er tiden inne for å bytte ut den gode gamle tven føler jeg, og markedet flommer over av gode tilbud, spesifikasjoner osv. Må si at jeg blir litt lost i denne verden selv om jeg er up 2 date egentlig. Jeg kan jo starte med å fortelle litt om bruks område mitt. Jeg bruker mest tven til DvD avspilling, og konsoll bruk. Jeg eier en Wii. Vanlig Tv titting skjer nesten ikke, da antenna mi ikke engang er i boksen om dagen, og det sier litt om hvor lite jeg ser på tv. Men når det er sagt, jeg drømmer om "40-42" klassen. Og lurte på om dere kunne komme med noen tips/erfaringer til meg. Jeg syns det er så dårlig med tester rundt de veldig billige Tv'ene, max 10.000kr klassen. Jeg har noen krav: - HD ready (det er de fleste uansett) - Max 10.000kr (om da ikke noe utrolig bra fins til 11.000kr) - Vanlig DvD konsoll bruk - Tester evt erfaringer - Mulighet for små bruk av PC Har ett par jeg har sett på og lagt merke til: - ATEC AV420DS (denne er spennende pga prisen) - Qpvision QPV42P2VS (spennende siden det er en helt ny tv, + LG panel etc) - Toshiba 42WL66Z Noen som har erfaring med de 3 nevnte over? Om det skulle finnes noen tips/erfaringer til gode "37", kom gjerne med det å. Grunnen til at jeg setter opp en topic her er at jeg føler litt tips og støtte vil guide meg til ett riktig kjøp! Jan Erik Endret 8. juli 2007 av Zelkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå