Sodd Ball Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hans evne er nok å være ekstremt kul. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Må si jeg lurer veldig på hvilke krefter moren til Nathan og Peter har jeg også. Vi fikk vel heller ikke se hva slags krefter faren til Hiro hadde? Nå er det jo ikke helt sikkert at han dør heller da men. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sylar er DAU. Er boogeyman som er badassen nå. Kommer sikkert til å se mer til Peter som må slå han på et eller anna vis, han har jo også blitt flinkere til å kontrollere kreftene. Suresh og adoptivfaren til Claire ser ut til å ha lagt en plan mot the company. Men blir spennende å se hvem boogeyman er, og hva anna han kan. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sylar er DAU. 9596596[/snapback] Det siste vi så var blodsporet hans som ledet til et kumlokk. Så nei, han er ikke død og vil garantert komme tilbake i løpet av sesongen Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hehe, noen andre som fikk ringenes herre assosiasjoner når bogeyman så hu lille jenta i drømmene hennes? "I Can see You" Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hehehe jeg fikk også det, lurer på hvordan boggymannen ser ut. I comic'sa så har de jo møtt på en svær turtle jævel som er ganske så jævel. Også i comic'sa fikk vi se hvordan Peter fikk den nye strøm abilityen sin, håper vi får se hvordan han fikk den serien. Fordi det var en ganske spennede fortelling i comic'n. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Herlig serie. Har ikke kommet meg "rundt" til å se Episode en før nå. Ble faktisk en god del skuffet. Spesielt hele storyen rundt Hiro. Uansett så gleder jeg meg til: - å få vite hvem som hoppet på faren til Hiro. Sylar? - finne ut hvordan Peter overlevde. - finne ut om han gutten som flørter med Claire er ond eller god. - finne ut kreftene til moren til Peter og Nathan. - og ikke minst se neste episode Tross at Episode 1 var "dårlig" så gleder jeg meg til episode 2. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Var det bare jeg som fikk en X-men følelse av den siste episoden? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg tror mange har en X-men følelse av hele serien Jeg fant ikke noe om denne episoden noe mer X-menish enn de andre ;p Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 The Boogeyman, det er da visserlig Sylar? Molly sa jo at det var "The Boogeyman" som drepte foreldrene hennes, og at det var en som var verre, som hun ikke turte å tenke på. Molly klarer seg, så lenge hun ikke tar på seg Ringen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 The Boogeyman, det er da visserlig Sylar? Molly sa jo at det var "The Boogeyman" som drepte foreldrene hennes, og at det var en som var verre, som hun ikke turte å tenke på. 9611716[/snapback] Det har du faktisk helt rett i. Hva skal vi kalle denne skikkelsen da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Badassen? Satan? Skurken? Slemmingen? Mr. X? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vi kaller ham selvsagt "The Boogeyman". Når går/gikk den neste episoden i USA? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skulle ønske de sendte en episode hver dag. Ikke jeg. Har ikke tid Jeg fikk "vervet" en ny heroes-titter her om dagen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Håper morgendagens episode handler mer om Peter ;P Han jeg finner mest interesang i heros. anyway, vurder om jeg skal skulke den første økta i morra og se heroes og pb. Greier ikke sitte på skola og konsentrere meg om skole arbeid når det eneste jeg tenker på er hva som skjedde i dagens episde og hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem og se ;P Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Håper morgendagens episode handler mer om Peter ;P Han jeg finner mest interesang i heros. anyway, vurder om jeg skal skulke den første økta i morra og se heroes og pb. Greier ikke sitte på skola og konsentrere meg om skole arbeid når det eneste jeg tenker på er hva som skjedde i dagens episde og hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem og se ;P 9613980[/snapback] Åååå det er så deilig med høstferie. muahaha! Men jeg er enig med deg, det er Peter jeg syns er mest interessant i Heroes, i og med at han liksom er "the ultimate hero". Lenke til kommentar
anders! Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Akkurat sett første episode av sesong 2! Gleder meg virkelig. Fikk frysninger når jeg hørte "I can see you!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå