Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sylar er DAU.

 

Er boogeyman som er badassen nå. Kommer sikkert til å se mer til Peter som må slå han på et eller anna vis, han har jo også blitt flinkere til å kontrollere kreftene. Suresh og adoptivfaren til Claire ser ut til å ha lagt en plan mot the company.

 

Men blir spennende å se hvem boogeyman er, og hva anna han kan. :)

Lenke til kommentar

hehehe jeg fikk også det, lurer på hvordan boggymannen ser ut. I comic'sa så har de jo møtt på en svær turtle jævel som er ganske så jævel. Også i comic'sa fikk vi se hvordan Peter fikk den nye strøm abilityen sin, håper vi får se hvordan han fikk den serien. Fordi det var en ganske spennede fortelling i comic'n.

Lenke til kommentar

Herlig serie. Har ikke kommet meg "rundt" til å se Episode en før nå.

Ble faktisk en god del skuffet. Spesielt hele storyen rundt Hiro.

 

Uansett så gleder jeg meg til:

- å få vite hvem som hoppet på faren til Hiro. Sylar?

- finne ut hvordan Peter overlevde.

- finne ut om han gutten som flørter med Claire er ond eller god.

- finne ut kreftene til moren til Peter og Nathan.

- og ikke minst se neste episode :)

 

Tross at Episode 1 var "dårlig" så gleder jeg meg til episode 2.

Lenke til kommentar

Håper morgendagens episode handler mer om Peter ;P Han jeg finner mest interesang i heros. anyway, vurder om jeg skal skulke den første økta i morra og se heroes og pb. Greier ikke sitte på skola og konsentrere meg om skole arbeid når det eneste jeg tenker på er hva som skjedde i dagens episde og hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem og se ;P

Lenke til kommentar
Håper morgendagens episode handler mer om Peter ;P Han jeg finner mest interesang i heros. anyway, vurder om jeg skal skulke den første økta i morra og se heroes og pb. Greier ikke sitte på skola og konsentrere meg om skole arbeid når det eneste jeg tenker på er hva som skjedde i dagens episde og hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem og se ;P

9613980[/snapback]

 

Åååå det er så deilig med høstferie. :)

 

muahaha!

 

Men jeg er enig med deg, det er Peter jeg syns er mest interessant i Heroes, i og med at han liksom er "the ultimate hero". :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...