hinduuu Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Virker sånn at de framstilte han til og være slem, men jeg trur han kommer til og lære Claire mye. Mye om hvordan hun skal takkle kreftene og hvordan hun kan bruke dem uten og være redd for og bli merka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så for meg et plot der de kommer nærmere og nærmere hverandre, men så funker det ikke og han klikker og viser seg å være en psykopat "in the making" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg tenkte mer i retning av at Claire og han kommer på flørtern, men faren merker det, blir sur på Claire, og gjør noe slemt mot gutten. Så klikker han i vinkel, og allierer seg med Sylar. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja noe sånt kan skje...Jeg har fått en følelse på at Sylar kommer til å nli snill eller i alle fall snillere..Så kan the ''bogeyman'' overta for Sylar! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det bare meg, eller virker Clair veldig liten? Da hun gikk forbi de cheerjentene, så var de liksom over henne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fugle og froskeperspektiv Nå er ikke Hayden høyere enn 1,55m så det skal ikke så veldig mye til for å være høyere. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå er ikke Hayden høyere enn 1,55m så det skal ikke så veldig mye til for å være høyere. 9582717[/snapback] Jepp, hadde vært perfekt dame for meg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå er ikke Hayden høyere enn 1,55m så det skal ikke så veldig mye til for å være høyere. 9582717[/snapback] Jepp, hadde vært perfekt dame for meg 9582757[/snapback] Ligg unna 1.55m er så lavt at det begynner å nærme seg turnoff for meg, men akkurat hun kan jeg tilgi. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg syns også det. Tenkte på det når han svevde utenfor huset til Claire, begynte nesten å tenke på om Peter hadde blitt gjenfødt eller noe sånn. Haha, gjenfødt som 17-åring. Det hadde vært noe det Jeg tror ikke han er slem. Tror det blir litt som noen sa at han og Claire innleder noe, og så finner faren ut av det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jepp, hadde vært perfekt dame for meg 9582757[/snapback] Ligg unna 9582885[/snapback] Jeg så henne først :!: Syns egentlig Hayden er perfekt jeg. Syns ikke damer trenger å være så jævlig høye at det gjør noe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikka bare er hun pen, men hun er ikke unaturlig tynn heller. Godt å ha litt ihvertfal å ta i Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Altså, enig i at hun er pen, men kan vi ikke ta den diskusjonen et annet sted? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja noe sånt kan skje...Jeg har fått en følelse på at Sylar kommer til å nli snill eller i alle fall snillere..Så kan the ''bogeyman'' overta for Sylar! 9581826[/snapback] Skal ikke se bort ifra at "de snille" må alliere seg med Sylar for å ta Boogyman eller noe lignende. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hu lille jenta snakka om at det var èn som kunne s henne når hun fant ut hvor folk var, en som var verre enn Sylar. Er det denne bogeyman som dere snakker om? Har vi fått noe info om ham? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, det er han. Og nei, vi har ikke fått noe mer informasjon om han. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Folkens, dere vet like godt som meg at dette forumet ikke er stedet å diskutere hvilken torrent man skal laste ned, hvilken størrelser de kommer i osv. Respekter at det finnes retningslinjer dere må forholde dere til når dere benytter dere av forumtilbudet. Det er vanlig folkeskikk og det er spesielt skuffende å se at brukere som garantert er klar over dette gir en god beng i det. Spør dere selv hvorfor i all verden vi skal tilby noen forumets tjenester om de ikke ønsker å følge de føringer som er satt.. Tre innlegg er fjernet. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Diskuter Heroes, ikke nedlasting eller hjelp til nedlasting. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skulle ønske de sendte en episode hver dag. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hva med det søsken paret?? De gjør Heroes enda bedere =D Og nå har jeg jammen meg lyst til å finne ut av kreftene til hu ms.petrelli dama (moren til peter og nathan)?? Og faren til Claire, han må ha noen krefter han og tror jeg.. Gleder meg til neste episode!! Endret 27. september 2007 av Mobil-Search Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Uhm... Faren til Claire er Nathan Petrelli Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hehe ja..mente han adoptiv faren da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå