Aleks Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Og Peter og Nathan, og Parkman, var endel da Endret 14. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 kan noen bekrefte eller avkrefte om det allerede er laget(ihvertfall påbegynt å lage) 6-7 episoder av neste del av sesong 2 som heter "Villains" som egentlig blir sesong 3? For da blir det vel sli at nå når streiken er over, begynner de å filme igjen i april\mai ifølge "hayden panettiere"... Og hvis de forstetter frem til september kan vi da få servert ihvertfall 15 episoder i neste del av heroes... Eller er dette bare tull? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 De kan vel være såvidt igang med skriving av manus igjen nå, så da spørs det hvor lang tid de trenger på det før de kan begynne å filme igjen. Heroes er nok tilbake til høsten. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 NBC ville sende noen episoder saa snart streiken var over, men hovedskribenten fikk viljen sin med aa vente til hoesten. Saa vi faar ikke noe annet enn sneak-peaks foer hoesten. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 og dette er 100 % sikkert? bare spør slik at jeg vet om jeg skal glede meg til høsten, eller tidligere.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Gled deg til høsten du, så vil alt annet tidligere eventuelt være en gledelig overraskelse. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Men da blir det sesong tre som starter til høsten da. Det var kjipt Birger Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 og dette er 100 % sikkert? bare spør slik at jeg vet om jeg skal glede meg til høsten, eller tidligere.. I avisen i dag leste jeg denne artikkelen. Heroes -- The network said it wanted three new episodes to be ready by May; the show's creator and head writer, Tim Kring, said he wants to wait until the fall. Kring got his way -- this once. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Satser på en knall sesong med Heroes i september da..."bare" 7 mnd igjen...dvs. over 200 dager med ventetid... vel får kose meg med de 34 episodene som ble laget i 1. og 2. sesong...gjør ingenting å se dem flere ganger.... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Season 3 begynner 7 September 2008 / Link Endret 23. mars 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Season 3 begynner 7 September 2008 / Link Det begynner å se ut som sesong 3 begynner i begynnelsen av september ja, men ennå har ikke nbc komt ut med en offisiell bekreftelse... Men det uoffisielle datoen er den 8.september, og ikke 7.sept..8.sept er en mandag... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kjipt at Heroes sesong to ikke blir fullført. Er bare patetisk å starte på nytt bare etter elleve episoder. Birger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dette er bare en fortsettelse på sesong 2, sesong 2 er ikke avsluttet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 ja men den heter fortsatt sesong 3. dette er jo en serie så alle sesongene er jo en fortsettelse fra forgje.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mente da dem valgte og ikke kalle den sesong 3 men volume 2 av sesong 2 elns. Kan godt hende det er jeg som roter elns, alt for seint nå Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Var ikke Heroes sesong 1 kalt Volume 1 og sesong 2 Volume 2? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er én ting jeg lurer litt på. Hvor er Kenzei på det bildet som alle i den gamle gjengen er med på? Først tenkte jeg at kanskje Kenzei er faren til Nathan og Peter Petrelli, men det stemmer kanskje ikke? Ettersom Peter møter Kenzei senere i sesong 2? Eller har han kanskje ikke fått tilbake hukommelsen enda? Tenk over det da, på det bildet så sier Nathan at "that's my father" og det ser veldig veldig likt ut som Kenzei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Faren til Peter og Nathan er ikke Kensei. Vi har sett bilde av faren til Peter og Nathan, og Kensei er ikke han. Fordi Kensei ser mye yngre ut enn det faren dems ser ut som på bildet. Lenke til kommentar
Maddiiee Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg gleder meg til sesong 2 av heroes! har sett noen episoder på nettet, men gleder meg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Arthur Petrelli er i hvert fall faren til Nathan, bare så det er avklart. Men det kan godt hende faren eller bestefaren hans var Kensei. Det forklarer i hvert fall bra hvorfor Clair og Kensei/Adam har samme ability. Endret 29. april 2008 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå