Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg at sesong 2 var en stor skuffelse. Det var kjedelig fra begynnelse til slutt. Hun nye jenta som skulle ha fotografisk minne- ehh, hvorfor var hun i det hele tatt med? Det virket fullstendig tilfeldig. Kristen Bell sin karakter var jo også helt tåpelig- blæææ.

Det eneste som var litt bra, og verdt å følge med på var kensei. Heroes har i hvert fall mistet meg som seer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heroes har utvikla seg til å bli ein farse av klisjefylt dialog og kjedeleg historie. Kor mange gonger skal eigentleg Dr.Suresh referere til "my fathers research"? Blir så lei den frasen der. Dessutan er Milo Ventimiglia truleg den dårlegaste skodespelaren eg nokon gong har sett. Trur eg hoppar av denne serien først som sist.

Lenke til kommentar

Synes den gråte greia på stranda der var litt fjernt, men er man ung og naiv så er vel kanskje livet til en delfin i japan mye verdt i forhold til andre problemer her i verden.. som feks USA's forurensing og bilbruk.. jeje

Men dere, hvor langt har man kommet i serien nå. Jeg har sett frem til ep11 so2... finnes det mer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei det var bare 11 episoder i sesong 2...

men streiken er over så det er lov og håpe de fortsetter snart der de slapp...

Lenke til kommentar
Streik? Sorry har ikke lest hele tråden her, men burde vel komme me til rikti side i tråden for den infoen.... o skaffe meg ett nytt tastatur som skriver G (ikke kjøp saitek ; 3 måneders bruk og tastene streiker en etter en)

Merker det her og :/

Sammen med svikt i tastaturet, så slipper jeg også ut mer frustrasjon i tastaturet, så da begynner også hele rammen til tastaturet å svikte :)

Lenke til kommentar

Begynte å se på Heroes på tirsdag....ble så hekta at jeg ble ferdig med 1 og 2 sesong idag...altså bare 3 dager...Nå blir det visst leenge til neste episode og sesong..trolig ikke før til høsten...nesten som jeg angrer på at jeg ikke bestemte emeg for å vente til høsten før jeg begynte å se på denne serien...slik at jeg hadde sluppet denne laange ventetiden...

Sikkert litt off topic, men hva bør jeg se på i denne ventetiden?

Liker det meste, ser på 24, desperate housewives, lost, prison break, smallville, my name is earl og selfølgelig heroes...

Lenke til kommentar
Sikkert litt off topic, men hva bør jeg se på i denne ventetiden?

Da synes jeg du skal ta en titt på Lost. Tre sesonger er ferdige, og fjerde sesong har nettopp begynt og pågår til slutten av våren. :)

jeg mente vel serier utenom de jeg nevnte...følger allerede med på lost....

Men tilbake til Heroes...

Syntes 1 sesong var aller best, men denne 2 sesongen på 11 episoder tok seg opp på slutten...fortsatt noen "heroes" som burde blitt avviklet tiddligere eller som ikke burde blitt tatt med i serien...f.eks nikki...favoritten er uansett Hiro Nakamura\ando og " :love: clairebaire :love: "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...