Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På imdb sto det at det var en over 1000 år gammel irsk mobster som, selvsagt, var udødelig. Så en av de som fant Peter kunne vært Kensei.  :D

 

9575350[/snapback]

Tviler på at det var noen av de 3, men han som sendte dem for å gjøre det kan nok være en fra thecompany eller en annen innflytelsesrik person, som feks Kensei.

Lenke til kommentar
Irriterer meg den setningen Mohidur sa om evolusjonen. Tilfeldige personer som utvikler superevner har ikke noe med evolusjonen å gjøre. Dem trenger ikke å prøve seg på noen "vitenskapelig" forklaring på det som foregår.

9576586[/snapback]

Oh lord. Superevner har med evolusjon å gjøre. Det som binder Mohinder opp i historien er disse gensekvensene som forårsaker superevner. At enkelte gensekvenser gir folk muligheten til å trosse de fysiske lover er jo selvsagt tullball, men det gjør historien god.

Disse gensekvensene har blitt skapt ved mutasjon, som er ett av punktene som må oppfylles for at man skal kunne kalle en prosess evolusjon. Det skaffer dem absolutt fordeler/ulemper mht. å overleve og å parre seg også, så å si at dette ikke er evolusjon blir å dra det litt ut på vidda.

Lenke til kommentar
Er det noen spesiell grunn til at jeg bare finner torrents til 700mb? Dobbel episode?

9573228[/snapback]

Jeg har sett både 300-meg, 700-meg og 1000-meg-torrents.

 

Håper at den nye ungen ikke får Clairebear, så. Da blir jeg drit-trist.

9576114[/snapback]

 

 

 

Enig, virka litt weird.

 

Ellers er favorittene mine pappaen til Claire og Ando, usannsynlig sympatiske begge to. Men Sylar er jo bare badass da :D

 

 

En ting, kan Peter bare bruke en av evnene om gangen? Litt rart at han sliter med Sylar da Peter egentlig skal være mye sterkere.

 

Stoppe tiden, gjøre seg usynlig, fly, høre tankene, styrken til Nicky osv.

Lenke til kommentar

God start. :) Litt tam muligens, lite action, men sesong 1 starta heller ikke med et voldsomt brak, men utvikla seg derimot i en meeget positiv retning. Jeg tror sesong 2 også kommer til å ta skikkelig av etterhvert.

 

Bra at både Nathan og Peter overlevde, selv om det egentlig var selvsagt på forhånd. Spennende å se hva som har skjedd med Peter. Syns kanskje det blir litt for klisjé hvis han ikke husker noe og ikke vet hvem han er osv.

Lenke til kommentar
Irriterer meg den setningen Mohidur sa om evolusjonen. Tilfeldige personer som utvikler superevner har ikke noe med evolusjonen å gjøre. Dem trenger ikke å prøve seg på noen "vitenskapelig" forklaring på det som foregår.

9576586[/snapback]

Oh lord. Superevner har med evolusjon å gjøre. Det som binder Mohinder opp i historien er disse gensekvensene som forårsaker superevner. At enkelte gensekvenser gir folk muligheten til å trosse de fysiske lover er jo selvsagt tullball, men det gjør historien god.

Disse gensekvensene har blitt skapt ved mutasjon, som er ett av punktene som må oppfylles for at man skal kunne kalle en prosess evolusjon. Det skaffer dem absolutt fordeler/ulemper mht. å overleve og å parre seg også, så å si at dette ikke er evolusjon blir å dra det litt ut på vidda.

9577071[/snapback]

Sier det er helt usannsynlig utifra et biologist synspunkt. Finnes ikke de gensekvensene som plutselig gir enkeltindividert evner til å stoppe tiden og å bruke telepati. Syns bare de kunne unnlatt å prøve å dra inn en evolusjonsmessig forklaring i det som foregår, gir bare mindre mening da.

Lenke til kommentar

Post #8 of 9

 

Yesterday’s Winners:

Dancing With the Stars (ABC),Heroes (NBC), Two and a Half Men (CBS), CSI: Miami (CBS)

 

The second season-premiere of Heroes came in at a healthy 14.12 million viewers (#2) and a first-place 6.5/15 among adults 18-49 from 9-10 p.m. Comparably, Heroes debuted on the year-ago evening with 14.09 million viewers and a 5.9/14 in the demo.

 

These are the fast nationals, not the final numbers. Still 14 mil isn't bad at all. and still #1 in the key demo. Go Heroes!

 

 

# 2-1 Four Months Later---------14.12 mil

 

 

;)

Lenke til kommentar
Kensei! han er en av de 14 folka og har immortality, har lenge vært rykter om at det skulle komme inn en char fra starten av med immortality. Og kensei kanskje var den første som lagde the company. Værtfall det jeg trur=)

9574963[/snapback]

 

På imdb sto det at det var en over 1000 år gammel irsk mobster som, selvsagt, var udødelig. Så en av de som fant Peter kunne vært Kensei. :D

 

Og ang. det ansiktet Nathan så i speilet. Kan det være slik som dette?

 

Sylar overlevde slutten av sesong 1 og skaffet skillen til damen som kunne få folk til å se ting. (Vi så jo ikke at hun døde) så gjorde han seg om til Nathan og kanskje drepte han Nathan med det samme. Så tok han Niki. Og nå har han en alter ego med Peter. Så ut som Peter han i speilet i alle fall.

 

Hva tror dere?

9575350[/snapback]

 

Det der med Sylar og Nathan slo meg også. Mulig Nathan egentlig er Sylar. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Artig at de denne sesongen er åpenhjertig om at de er sponset av Nissan. Claire fikk seg jo en Rogue og greier.

9577216[/snapback]

Og Hiro og Ando kjørte jo rundt i en Nissan-leiebil i forrige sessong. Isac hadde jo tegnet den og.

 

Men er det bare jeg som synes den nye high school-gutten likner på Peter? I utseende da, men han kan jo og fly.

9577216[/snapback]

Jeg tenkte det også...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...