the_fire Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det har kanskje noe å si for senere i serien. Slik som kakkerlakken han nevnte i den første forelesningen i Genesis hadde en betydning i siste episode. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Dette var ein veldig bra sesong start. Deilig med litt nytt blod inn i serien. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 På imdb sto det at det var en over 1000 år gammel irsk mobster som, selvsagt, var udødelig. Så en av de som fant Peter kunne vært Kensei. 9575350[/snapback] Tviler på at det var noen av de 3, men han som sendte dem for å gjøre det kan nok være en fra thecompany eller en annen innflytelsesrik person, som feks Kensei. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Irriterer meg den setningen Mohidur sa om evolusjonen. Tilfeldige personer som utvikler superevner har ikke noe med evolusjonen å gjøre. Dem trenger ikke å prøve seg på noen "vitenskapelig" forklaring på det som foregår. 9576586[/snapback] Oh lord. Superevner har med evolusjon å gjøre. Det som binder Mohinder opp i historien er disse gensekvensene som forårsaker superevner. At enkelte gensekvenser gir folk muligheten til å trosse de fysiske lover er jo selvsagt tullball, men det gjør historien god. Disse gensekvensene har blitt skapt ved mutasjon, som er ett av punktene som må oppfylles for at man skal kunne kalle en prosess evolusjon. Det skaffer dem absolutt fordeler/ulemper mht. å overleve og å parre seg også, så å si at dette ikke er evolusjon blir å dra det litt ut på vidda. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er det noen spesiell grunn til at jeg bare finner torrents til 700mb? Dobbel episode? 9573228[/snapback] Jeg har sett både 300-meg, 700-meg og 1000-meg-torrents. Håper at den nye ungen ikke får Clairebear, så. Da blir jeg drit-trist. 9576114[/snapback] Enig, virka litt weird. Ellers er favorittene mine pappaen til Claire og Ando, usannsynlig sympatiske begge to. Men Sylar er jo bare badass da En ting, kan Peter bare bruke en av evnene om gangen? Litt rart at han sliter med Sylar da Peter egentlig skal være mye sterkere. Stoppe tiden, gjøre seg usynlig, fly, høre tankene, styrken til Nicky osv. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ellers er favorittene mine pappaen til Claire og Ando, usannsynlig sympatiske begge to. Men Sylar er jo bare badass da Min nye favoritt er Molly. Synes Nathan er en badass, barsk og skikkelig skjeggvekst gjør han mandig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 God start. Litt tam muligens, lite action, men sesong 1 starta heller ikke med et voldsomt brak, men utvikla seg derimot i en meeget positiv retning. Jeg tror sesong 2 også kommer til å ta skikkelig av etterhvert. Bra at både Nathan og Peter overlevde, selv om det egentlig var selvsagt på forhånd. Spennende å se hva som har skjedd med Peter. Syns kanskje det blir litt for klisjé hvis han ikke husker noe og ikke vet hvem han er osv. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Irriterer meg den setningen Mohidur sa om evolusjonen. Tilfeldige personer som utvikler superevner har ikke noe med evolusjonen å gjøre. Dem trenger ikke å prøve seg på noen "vitenskapelig" forklaring på det som foregår. 9576586[/snapback] Oh lord. Superevner har med evolusjon å gjøre. Det som binder Mohinder opp i historien er disse gensekvensene som forårsaker superevner. At enkelte gensekvenser gir folk muligheten til å trosse de fysiske lover er jo selvsagt tullball, men det gjør historien god. Disse gensekvensene har blitt skapt ved mutasjon, som er ett av punktene som må oppfylles for at man skal kunne kalle en prosess evolusjon. Det skaffer dem absolutt fordeler/ulemper mht. å overleve og å parre seg også, så å si at dette ikke er evolusjon blir å dra det litt ut på vidda. 9577071[/snapback] Sier det er helt usannsynlig utifra et biologist synspunkt. Finnes ikke de gensekvensene som plutselig gir enkeltindividert evner til å stoppe tiden og å bruke telepati. Syns bare de kunne unnlatt å prøve å dra inn en evolusjonsmessig forklaring i det som foregår, gir bare mindre mening da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Artig at de denne sesongen er åpenhjertig om at de er sponset av Nissan. Claire fikk seg jo en Rogue og greier. Men er det bare jeg som synes den nye high school-gutten likner på Peter? I utseende da, men han kan jo og fly. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Likte veldig godt startet. Det som kanskje jeg synes var rart, at det var liksom så mye på en gang. Hva har egentlig skjedd, of hvor mye vil være med videre. Men blir liksom hovedoppdraget å legge ned the company, eller kurerer mutantene, osv.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Post #8 of 9 Yesterday’s Winners: Dancing With the Stars (ABC),Heroes (NBC), Two and a Half Men (CBS), CSI: Miami (CBS) The second season-premiere of Heroes came in at a healthy 14.12 million viewers (#2) and a first-place 6.5/15 among adults 18-49 from 9-10 p.m. Comparably, Heroes debuted on the year-ago evening with 14.09 million viewers and a 5.9/14 in the demo. These are the fast nationals, not the final numbers. Still 14 mil isn't bad at all. and still #1 in the key demo. Go Heroes! # 2-1 Four Months Later---------14.12 mil Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Men er det bare jeg som synes den nye high school-gutten likner på Peter? I utseende da, men han kan jo og fly. 9577216[/snapback] Jeg syns også det. Tenkte på det når han svevde utenfor huset til Claire, begynte nesten å tenke på om Peter hadde blitt gjenfødt eller noe sånn. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kensei! han er en av de 14 folka og har immortality, har lenge vært rykter om at det skulle komme inn en char fra starten av med immortality. Og kensei kanskje var den første som lagde the company. Værtfall det jeg trur=) 9574963[/snapback] På imdb sto det at det var en over 1000 år gammel irsk mobster som, selvsagt, var udødelig. Så en av de som fant Peter kunne vært Kensei. Og ang. det ansiktet Nathan så i speilet. Kan det være slik som dette? Sylar overlevde slutten av sesong 1 og skaffet skillen til damen som kunne få folk til å se ting. (Vi så jo ikke at hun døde) så gjorde han seg om til Nathan og kanskje drepte han Nathan med det samme. Så tok han Niki. Og nå har han en alter ego med Peter. Så ut som Peter han i speilet i alle fall. Hva tror dere? 9575350[/snapback] Det der med Sylar og Nathan slo meg også. Mulig Nathan egentlig er Sylar. Vi får se Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Artig at de denne sesongen er åpenhjertig om at de er sponset av Nissan. Claire fikk seg jo en Rogue og greier. 9577216[/snapback] Og Hiro og Ando kjørte jo rundt i en Nissan-leiebil i forrige sessong. Isac hadde jo tegnet den og. Men er det bare jeg som synes den nye high school-gutten likner på Peter? I utseende da, men han kan jo og fly. 9577216[/snapback] Jeg tenkte det også... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noe som også blir spennende og se er hva som forårsaker disse marerittene og tegningene til Molly. Hvem eller hva er Boogyman! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Siden Kensei ikke akkurat virka så into det å være helt så begynner jeg å tro at det muligens er Hiro som er han, og han gutten som kan fly håper jeg for all del ikke at blir i lag med Claire, blir en alt for billig måte, dette har vi jo sett 1000 ganger før i diverse chick flicks. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fikk den følelsen av at Hiro kommer til å "bli" Kensei jeg også, han følger bare de historiene han har lest så mange ganger som liten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg holder en knapp på at den nye flyge-gutten er slem. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg holder en knapp på at den nye flyge-gutten er slem. 9581113[/snapback] Det virket som at de ville fremstille han som slem med den spioneringsscenen på slutten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg holder en knapp på at den nye flyge-gutten er slem. 9581113[/snapback] var min tanke også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå