gard. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har peiling på når Generations blir sendt på norsk tv? Ikke før til høsten tipper jeg.. Vil så gjerne se det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) tror det sendes på canal digital nå... ikke det at jeg har den kanalen,men synest jeg så en reklame for en stund tilbake siden Endret 7. januar 2008 av theMissMeister Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Sesong 1 må vel bli ferdig først. Så det blir nok ikke før til høsten nei. (Nrk1/3 altså. Canal+ har jeg ikke styr på) Endret 7. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Masi Oka (Hiro) er med i Austin Powers Goldmember fant jeg ut. Hans skuespillprestasjoner har forbedret seg kraftig siden den gang kan jeg si... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hans skuespillprestasjoner har forbedret seg kraftig siden den gang kan jeg si... Tviler ikke Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 har dere sett balls of fury? Han spiller som vakt der. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han er med i Scrubs også... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, han spilte Franklyn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kk.. Har ikke fulgt så mye med på Scrubs, men ser på det på tv2 av og til Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Damn, glemte å se på det idag Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kva for nokre filmar/TV-seriar skodespelarane har vore med på kan ein finne på til dømes IMDB.com, så ein treng ikkje liste opp ein og ein fill/TV-serie her. Ikkje er det spesielt relevant for tråden heller. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hmm, har endelig fått rotet meg til å se episode 11, og må si det var en temmelig bra slutt. Surt at Sylar fikk evnene sine igjen, men at Nathan ble skutt ser jeg ikke på som et problem. Han kan jo enten få litt blod av Claire (muligens også Nathan) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Forundrer meg ikke om Nathan også er blitt udødelig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Håper han blir levende igjen, men det blir vel litt problematisk og få tak i liket hans. Eller hva vil media og folk som ser han på gata si siden de så han dø på live tv? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Håper han blir levende igjen, men det blir vel litt problematisk og få tak i liket hans. Eller hva vil media og folk som ser han på gata si siden de så han dø på live tv? Nå hadde de jo tenkt til å fortelle alle hva slags evner de har da, så da får jo folk vite hvordan eventuelt har blitt levende igjen. Men hvis alle får vite om det må det da komme veldig mange folk å be om blodet til Claire/Peter for å gjennopplive noen som har dødd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm.. Glemte den delen ja Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er noe som irriterer meg litt. Er greit med noen heldige få som Peter og Adam, men når blodet kan brukes til hvem som helst? Da kan jo ingen i serien dø lenger. "Ånei, Nathan ble skutt. Jaja, han er tilbake innen neste episode." Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, blir litt teit.. de kan liksom ikke "unngå" det heller nå som e først har bstemt at Peter skulle ha den evnen xD Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Håper han blir levende igjen, men det blir vel litt problematisk og få tak i liket hans. Eller hva vil media og folk som ser han på gata si siden de så han dø på live tv? Nå hadde de jo tenkt til å fortelle alle hva slags evner de har da, så da får jo folk vite hvordan eventuelt har blitt levende igjen. Men hvis alle får vite om det må det da komme veldig mange folk å be om blodet til Claire/Peter for å gjennopplive noen som har dødd. Verden ville ikke eksistert uten død. Hvis ingen kan dø, kan heller ingen bli født. Overbefolkning vettø Så de bør ikke gå public med evnen til Peter og Claire osv. De kan kanskje kurere de som virkelig fortjener det (vanskelig valg!) eller ingenting.. Som Linderman sa: "You can't heal the world one person at a time" Tror han sa det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå