Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Hvis dere sikkert har lest litt på Wikipedia, TV.com og IMDb, så er det egentlig ikke bekreftet at denne sesongen (s. 2) har tatt slutten. Den er egentlig delt i to, hendholdsvis volume two og volume three. Med andre ord er sesongen delt i to deler med to hovedtittler (handlinger), ''Generations'' og ''Villains''.

 

Førstepost er nå oppdatert.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Februar 2008 er altfor tidlig, så det tror jeg vi kan glemme tanken på med en gang. Om vi er så heldige å i det hele tatt få Heroes tilbake i vår, så skjer nok ikke det før april/mai, tidligst. Og det forutsetter at streiken avsluttes i nær framtid. Men jeg tror nok dessverre at vi må vente til høsten.

Lenke til kommentar
Tilbake til å diskutere en "stoppet serie",

 

Jeg må kanskje se serien om igjen, men hva skjedde med hun dama som kunne styre signaler/bølger?

Ja! Hun ble bare borte etter møtet med Ted.. Du sier noe der ass.. Jaja, hun var ikke den mest interessante uansett :p

 

Nå vil jeg ha Heroes tilbake på lufta!!

Lenke til kommentar
Februar 2008 er altfor tidlig, så det tror jeg vi kan glemme tanken på med en gang. Om vi er så heldige å i det hele tatt få Heroes tilbake i vår, så skjer nok ikke det før april/mai, tidligst. Og det forutsetter at streiken avsluttes i nær framtid. Men jeg tror nok dessverre at vi må vente til høsten.

 

Egentlig er ikke februar en gang altfor tidlig, du skjønner det NBC som holder tilbake 5 episoder på grunn av streiken nå. De vil rett og slett gjøre fansen og dem en tjeneste i mine øyne ved å sende de episodene sammen med de 6-7 andre episodene som tilhører det volumet med episoder i sesong 2. Så hvis streiken oppløses innen mars så er Heroes en av de seriene som faktisk har størst mulighet for en full sesong i år(altså rundt 22 episoder eller hva det nå enn er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...