Onyx Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hvis dere sikkert har lest litt på Wikipedia, TV.com og IMDb, så er det egentlig ikke bekreftet at denne sesongen (s. 2) har tatt slutten. Den er egentlig delt i to, hendholdsvis volume two og volume three. Med andre ord er sesongen delt i to deler med to hovedtittler (handlinger), ''Generations'' og ''Villains''. Førstepost er nå oppdatert. Endret 26. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den er egentlig delt i to, hendholdsvis volume two og volume three. Ja, var det jeg trodde. Men som andre spør om: Når starter del 2 av sesong 2 ?? Er det noen rykter? (*Lost abstinenser*) Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Består heroes generations bare av 11 episoder? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Åh herregud.... Les hva de to andre postet Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som har hørt noe mer om streiken pågår den fortsatt. Eller er det håp om at Heroes kommer på luften om en måned eller to? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tvilerpå at Heroes starer igjen før til høsten 2008 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tvilerpå at Heroes starer igjen før til høsten 2008 Huff, hadde tro på at vi kunne se Heroes igjen rundt februar jeg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tvilerpå at Heroes starer igjen før til høsten 2008 Tror nesten det blir enda senere jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Februar 2008 er altfor tidlig, så det tror jeg vi kan glemme tanken på med en gang. Om vi er så heldige å i det hele tatt få Heroes tilbake i vår, så skjer nok ikke det før april/mai, tidligst. Og det forutsetter at streiken avsluttes i nær framtid. Men jeg tror nok dessverre at vi må vente til høsten. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 åå, typisk.. digger heroes er knallbra, så må eg vente så lenge til det begynner igjen jaja, thats life... Men blir dumt om det blir lagt ned, er jo knallbra serie :wub: Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Til nå er det bare 11 episoder som har kommet eller? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Til nå er det bare 11 episoder som har kommet eller? stemmer det, kom ikke mer pga streiken som pågår. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Begynner å bli ille det her. Kommer vel kanskje ikke så mange filmer fra USA om kanskje halvt år frem i tid da? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hvorfor liker alle Hiro? I mine øyne er han barnslig og irriterende.Peter, Nathan og Noah ftw Endret 5. januar 2008 av Kn0xville Lenke til kommentar
harsa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen burde startet en innsamlingsaksjon eller noe på facebook,etc, slik at vi bare kunne betalt de streikende til å skrive nye episoder Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tilbake til å diskutere en "stoppet serie", Jeg må kanskje se serien om igjen, men hva skjedde med hun dama som kunne styre signaler/bølger? Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tilbake til å diskutere en "stoppet serie", Jeg må kanskje se serien om igjen, men hva skjedde med hun dama som kunne styre signaler/bølger? Ja! Hun ble bare borte etter møtet med Ted.. Du sier noe der ass.. Jaja, hun var ikke den mest interessante uansett Nå vil jeg ha Heroes tilbake på lufta!! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis dere lhar lest graphical novels, så hadde hu egentlig en ganske spennende "story". Hana gittelman het henne også kalt "Wireless" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Februar 2008 er altfor tidlig, så det tror jeg vi kan glemme tanken på med en gang. Om vi er så heldige å i det hele tatt få Heroes tilbake i vår, så skjer nok ikke det før april/mai, tidligst. Og det forutsetter at streiken avsluttes i nær framtid. Men jeg tror nok dessverre at vi må vente til høsten. Egentlig er ikke februar en gang altfor tidlig, du skjønner det NBC som holder tilbake 5 episoder på grunn av streiken nå. De vil rett og slett gjøre fansen og dem en tjeneste i mine øyne ved å sende de episodene sammen med de 6-7 andre episodene som tilhører det volumet med episoder i sesong 2. Så hvis streiken oppløses innen mars så er Heroes en av de seriene som faktisk har størst mulighet for en full sesong i år(altså rundt 22 episoder eller hva det nå enn er). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå