Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Han kan jo ikke grave fra inni kisten. Tenk hvor forferdelig det blir når kisten har råtnet bort og han blir dekket med jord. Mark og jord-innsekter legger egg på ham og spiser huden hans. De kan jo føle smerte selv om de ikke tar skade...

 

Klart det, og det var ikke det jeg mente. Han kommer seg ut til slutt om han vil det nok. Og da har han mye mer hat enn før. Tenk på alt det du snakker om, som han kommer til å oppleve six feet under :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han kan jo ikke grave fra inni kisten. Tenk hvor forferdelig det blir når kisten har råtnet bort og han blir dekket med jord. Mark og jord-innsekter legger egg på ham og spiser huden hans. De kan jo føle smerte selv om de ikke tar skade...

Har du ikke sett Kill bill :D ? Han har jo ikke så mye annet å gjøre, er jo bare peise på.

Lenke til kommentar

Vel jeg vil nok tro som sagt at Mrs. Petrelli kommer til å ende opp med å grave opp Adam. Først og fremst fordi hun er opplagt en av de onde blitt(hun er jo en villian når hun velger å drepe sin egen sønn vil jeg si), og hun kjenner Adam fra før. Så kanskje hun, Adam med flere blir en slags motbølge mot de snille. Vi vet godt at våre kan beseire Adam eller Sylar(kanskje ikke nødvendigvis drepe, men slå dem ut hvertfall) sammen, men med de onde sammen er det værre så kan vel være derfor Vol.3 har fått det navnet den har fått.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men hvis jeg ikke var nødt til å spise så hadde jeg gjort det likevel :dribble: Men jeg hadde kansje hoppet over frokosten av og til. Noen som vet om en annen serie alá Heroes som er like bra? Da har jeg noe å gjøre på til høsten

Vet ikke om noen som er like bra, men Kyle XY er en god serie.

Lenke til kommentar
Noe jeg tilbringer min ventetid på Heroes volume 3. på:

Robin hood NBC series , er konge serie :] den er ganske ny også, komemr ny episode hver søndag

 

Litt OT her mene...

Jeg skal begynne å se på Smallville igjen.. ny ep. hver uke. Og How I met your Mother... har dere sett den serien? grise morsom :D

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noe jeg tilbringer min ventetid på Heroes volume 3. på:

Robin hood NBC series , er konge serie :] den er ganske ny også, komemr ny episode hver søndag

 

Litt OT her mene...

Jeg skal begynne å se på Smallville igjen.. ny ep. hver uke. Og How I met your Mother... har dere sett den serien? grise morsom :D

 

neste Smallville er jo ikke før Thu Jan 31, 2008 da.. :(

Lenke til kommentar
Noe jeg tilbringer min ventetid på Heroes volume 3. på:

Robin hood NBC series , er konge serie :] den er ganske ny også, komemr ny episode hver søndag

 

Litt OT her mene...

Jeg skal begynne å se på Smallville igjen.. ny ep. hver uke. Og How I met your Mother... har dere sett den serien? grise morsom :D

 

neste Smallville er jo ikke før Thu Jan 31, 2008 da.. :(

 

Men jeg henger som sagt litt etter, så da har jeg noe episoder å ta igjen...

Lenke til kommentar
Han kan jo ikke grave fra inni kisten. Tenk hvor forferdelig det blir når kisten har råtnet bort og han blir dekket med jord. Mark og jord-innsekter legger egg på ham og spiser huden hans. De kan jo føle smerte selv om de ikke tar skade...

 

Klart det, og det var ikke det jeg mente. Han kommer seg ut til slutt om han vil det nok. Og da har han mye mer hat enn før. Tenk på alt det du snakker om, som han kommer til å oppleve six feet under :tease:

 

Klarer fyren å grave, når han har flere tonn med sand og jord over seg? Neppe. Hvis han kommer seg ut av kista/den råtner så vil vel han bli "knust" av jorden rundt ham, og vekten vil gjøre det umulig for å bevege seg... Nytter nok ikke å rope på hjelp heller, så langt under bakken.

 

Det jeg tror skjer er at kanskje faren til Matt kommer seg fri, finner Molly og bruker henne for å spore opp sin gamle "mester".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...