Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Jeg vil jo tro at eksplosjonen som skal utslette hele New York har såpass bra kraft at hele kroppen til Peter burde jo vært vært skadet, men han regenererte. Samme med Adam som overlevde en eksplosjon.

Man blir vel ikke skadet av sine egne evner. Ted ble jo ikke skadet da han nesten sprengte huset til Bennet. Men uansett ville vel Peter regenerert ja.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det ble ikke delt, men sylar begynte å dele det for å plukke ut kreftene hans... han ble hindret før han klarte det

Edit: vi vet han kan stjele healing powers om han får muligheten... Han stjal Cleare sin en gang i en fremtid som ikke lengre kommer til å skje

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Synes da de har gjort en dårlig jobb. Jeg tenkte jeg skulle fortsette å følge med siden jeg innbilte meg de hadde satt sammen de siste episodene veldig fort, og derfor ville feilene vi ser komme, men siden det viser seg å være (?) slik det var planlagt, bare med en lengre pause, er jeg i tvil. Synes Heroes har tapt seg siden midten av sesong 2.

Lenke til kommentar

Ja, det har tapt seg litt, men jeg håper det er pga streiken som er og ikke pga av at de ikke klarer å skape et bedre manus. Jeg tror de kommer tilbake sterkere når streiken har ordnet seg. Ser ingen grunn til at de ikke skal klare å skape en like bra sessong som den første var. Det er vel fortsatt de samma som skriver manus.

Lenke til kommentar

Synes ikke at Heroes har tapt seg i det hele tatt jeg, det er fortsatt god underholdning og spenning, nye karakterer kommer inn, og tilfører litt nye elementer. Jeg gleder meg til Sylar kommer tilbake med full kraft :grin: . Adam kommer nok tilbake etterhvert han og vil jeg tro. Når man har såpass god tid som han har er det bare å begynne å grave :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...