trygveaa Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg vil jo tro at eksplosjonen som skal utslette hele New York har såpass bra kraft at hele kroppen til Peter burde jo vært vært skadet, men han regenererte. Samme med Adam som overlevde en eksplosjon. Man blir vel ikke skadet av sine egne evner. Ted ble jo ikke skadet da han nesten sprengte huset til Bennet. Men uansett ville vel Peter regenerert ja. Endret 13. desember 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Angående død og skader på hodet... Claire daua jo når hun fikke den tre pinnen inn i bakhodet, men våknet når den gikk ut igjen... så om et skudd i hodet er dødelig eller ikke er ikke godt å si Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hodet til Peter ble også delt i 2 av Sylar.. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hodet til Peter ble også delt i 2 av Sylar.. å? når da? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det kan ikke jeg huske heller, eneste som skjedde var vel en glasskår bit i bakhodet? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) det ble ikke delt, men sylar begynte å dele det for å plukke ut kreftene hans... han ble hindret før han klarte det Edit: vi vet han kan stjele healing powers om han får muligheten... Han stjal Cleare sin en gang i en fremtid som ikke lengre kommer til å skje Endret 14. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Men han begynte vel bare å dele hodeskallen og ikke selve hjernen... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var i leiligheten til Suresh, den ble nok ikke helt delt nei, men jeg tror nok han skar igjennom mer enn bare hodeskallen. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ser nå at blant annet på Wikipedia og imdb, så står det at Sesong 2 skal fortsette, det er bare to "Volumes" i den, Volume 2 og 3 er i samme sesong.. Kan dette bety at de faktisk ikke har rushet? Men at de hallveis har planlagt dette? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes da de har gjort en dårlig jobb. Jeg tenkte jeg skulle fortsette å følge med siden jeg innbilte meg de hadde satt sammen de siste episodene veldig fort, og derfor ville feilene vi ser komme, men siden det viser seg å være (?) slik det var planlagt, bare med en lengre pause, er jeg i tvil. Synes Heroes har tapt seg siden midten av sesong 2. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja, det har tapt seg litt, men jeg håper det er pga streiken som er og ikke pga av at de ikke klarer å skape et bedre manus. Jeg tror de kommer tilbake sterkere når streiken har ordnet seg. Ser ingen grunn til at de ikke skal klare å skape en like bra sessong som den første var. Det er vel fortsatt de samma som skriver manus. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Syntes ikke de har tapte seg i det hele tatt... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Samme her, synes ikke de har tapt seg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg føler ikke at det har vært like nærvepirrende og følesesmessig ladet slik som første sessong var. Men det kan jo være at jeg har hatt for store forventninger til sessong 2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg ble som sagt veldig skuffet når jeg så previewen til neste sesong. Men hvis en del 2 kommer så blir jeg glad! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg ble som sagt veldig skuffet når jeg så previewen til neste sesong. Har du link til den promoen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Faen, skulle aldri begynt å se sesong 2 så sent på kvelden. Blir alt for sent før jeg blir ferdig, og nå klarer jeg ikke å stoppe. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg ble som sagt veldig skuffet når jeg så previewen til neste sesong. Har du link til den promoen? Den kom på slutten av siste episode. Hvis det var en promo da.. hmm Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Synes ikke at Heroes har tapt seg i det hele tatt jeg, det er fortsatt god underholdning og spenning, nye karakterer kommer inn, og tilfører litt nye elementer. Jeg gleder meg til Sylar kommer tilbake med full kraft . Adam kommer nok tilbake etterhvert han og vil jeg tro. Når man har såpass god tid som han har er det bare å begynne å grave Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Han kan jo ikke grave fra inni kisten. Tenk hvor forferdelig det blir når kisten har råtnet bort og han blir dekket med jord. Mark og jord-innsekter legger egg på ham og spiser huden hans. De kan jo føle smerte selv om de ikke tar skade... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå