Chicharito Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nei.. Det eneste vi har sett han gjøre er og roe ned maya sånn at hun ikke dreper folka alikevell... Men han er imun mot kreftene til Maya, og hver gang han roet ned Maya skjedde det noe med øynene hans. Akkurat som om han absorberte de onde kreftene Endret 8. desember 2007 av DeeCoo Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skulle liksom Suresh ringt noen mens Sylar sto og pekte på han med en pistol da eller? Peter ble jo holdt fanget lenge inne av the company, og det var Adam som hjalp han ut + at Adam reddet livet til Nathan. Elle er egentlig ikke mye til pro, hadde ikke hun vært inne hele livet nesten? Og den planken blokkerte døra, jeg måtte se scenen 2 ganger for og se det.. Du fikk ikke med deg episode 10 hvor Sylar ringer til Suresh og forteller at han sitter "barnevakt" for Molly? Man trenger ikke være dum selv om man sitter lenge i fengsel. Han har ingen grunn til å prøve å drepe Hiro og han har ikke virket som en super naiv type tidligere i serien. Så du mener Elle egentlig er en amatør og at The Company bruker amatører for å utføre viktige oppdrag? Når man må se en scene 2 ganger for å forstå den så beviser det bare det jeg sier om at det var en amatørpreget episode. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nå bruker dem ikke Elle til og finne Sylar da.. Hun gjør det selv for og få faren hennes til og bli stolt av henne. Hva tror du Sylar hadde gjort mot Molly om han tok med seg flere da? Han er ikke dum, men han prata mye med Adam i fengselet og Adam hjalp han ut + at Adam redda broren hans. Peter er jo ikke dum når han stoler på han da, særlig når dama hans er fanget i framtiden der hvor viruset dreper masse folk. Og å si at en scene er amatørmessig lagd bare pga at man må se etter engang til er tull. Det kom kanskje litt dårlig fram, men og si at hele episoden er amatørmessig lagd pga det blir for dumt. Endret 8. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå bruker dem ikke Elle til og finne Sylar da.. Hun gjør det selv for og få faren hennes til og bli stolt av henne. Hva tror du Sylar hadde gjort mot Molly om han tok med seg flere da? Han er ikke dum, men han prata mye med Adam i fengselet og Adam hjalp han ut + at Adam redda broren hans. Peter er jo ikke dum når han stoler på han da, særlig når dama hans er fanget i framtiden der hvor viruset dreper masse folk. Og å si at en scene er amatørmessig lagd bare pga at man må se etter engang til er tull. Det kom kanskje litt dårlig fram, men og si at hele episoden er amatørmessig lagd pga det blir for dumt. Du fikke med andre ord ikke med deg episode 10? Har heller ikke sagt at The Company bruker Elle til å jakte på Sylar. Men hun ble brukt til å finne Peter og til å ta Noah. Han er obviously dum! Siden dama er fanget i en fremtid som aldri skjer så har han jo et lite problem. Og du må lære å lese hva andre skriver. Jeg skriver at mye av episoden hadde et amatørmessig preg(første innlegg), ikke bare den ene scenen med Nikki. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hun ble nok brukt pga at hun er sønnen til Bob.. men hun har jo driti seg ut flere ganger (blitt fanga av noah, satt og så på claire og familien når de kasta ut aska "til" Noah) Derfor syns jeg ikke hun er mye proffesjonell. Virker ikke som om Peter skjønner det.. Vi får nå se på det. Jeg leser posten din, men jeg mener at de grunnene du nevner i tillegg det med Nikki ikke er grunner nok til og kalle det en amatørmessig episode. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kansje alle kreftene til Peter døver ned intelligensen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe ja, men han ødela jo viruset for mer enn bare dama si og da. Var jo nesten hele menneskeheten som sto på spill Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det ble vel bare sagt "Two heroes will fall", betyr nødvendigvis ikke at dem dør...eller? Nei, altså, det kan jo hende at de snubler... Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fall kan også bety høst. Kanskje vi får en (to) hero(er) som kan styre været? :3 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Amatørmessig eller ikke, jeg synes det var en kjedelig episode.. Ble på en måte sånn "Nå skal jeg gjøre det, nei.. Nå ombestemte jeg meg.." Eneste positive jeg kan se er at syler is back in the game, min favorittkarakter i hele serien, og håper vi får mange artige scener med psykopaten når streiken er over:p Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hun ble nok brukt pga at hun er sønnen til Bob.. men hun har jo driti seg ut flere ganger (blitt fanga av noah, satt og så på claire og familien når de kasta ut aska "til" Noah) Derfor syns jeg ikke hun er mye proffesjonell. Virker ikke som om Peter skjønner det.. Vi får nå se på det. Jeg leser posten din, men jeg mener at de grunnene du nevner i tillegg det med Nikki ikke er grunner nok til og kalle det en amatørmessig episode. Elle virker da ganske profesjonell i starten, da hun leter etter Peter. Det at hun så på Claire og de når de kastet asken var jo FORDI Faren sa hun skulle gjøre det.. Var jo "flaks" at Claire såg henne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jaja, men hun gjemte seg ikke akkuratt veldig bra. De måtte jo gå forbi bilen hennes uansett for og komme seg bort fra stranden.. Endret 9. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg så hun som kan få folk til å gjøre hva hun sier på Kvadrat, Rogaland i dag. Hun lignet veldig. Noen so vet om hun er i Norge nå? EDIT: Nora Zehetner het hun. Eden McCain på Heroes Endret 9. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Dette var en skuffende episode og tydligvis hastverk på og fortest mulig avslutte sesongen pga. streiken i Hollywood. Da jeg så ''End of volume 3'' ble jeg mer eller mindre skuffet. Sitter egentlig ikke igjen med noen store spørsmål her, annet enn at det bare er å vente til neste sesong. Synd at sesongen ble påvirket av forfatterstreiken. Fint at Prison Break i alle fall fortsetter med sin nåværende sesong. Det syns jeg Heroes burde ha gjort, og heller tatt en lang pause. Edit: Førstepost er oppdatert. Endret 9. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 satt her og tenkte,på tisdag er det Heroes yey , men så slo det meg ingen heroes denne uken... Noen her som vet når neste Volum Starter? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er vell når manus forfatterne slutter å streike... Lenke til kommentar
Joaquin89 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 + når de manusforfatterne kommer med nye manus og de spillere inn nye episoder. Kan nok ta en god stund. Tipper volum 3 kommer rundt/etter sommeren jeg da. men jeg vet ikke xD raskest mulig hadde jo vært bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 forgje gang de streiket, varte det over 1 år, får håpe den ikke tar like lang tid nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Eneste kjiper er at selv om skribent streiken kanskje er over snart, så har skuespillerne (SAG) planlagt streik senere utpå nyåret. Så da er vi føkked uansett. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det kan jo være positivt det da... Det vil jo si at skribentene har masse tid på seg å skrive nye episoder... Episoder med litt trøkk og flusht med tid å finpusse i stedet for en deadline som puster de i nakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå