bufodill Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Å så mange gøyale spørsmål Hvem kasta seg utafor balkongen, hva gjør peter i irland, blir hiro samurai i oldtiden? Hvem vet... Skumle greier med hun lekre latina-baben Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Godt å ha serien tilbake. Gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Å så mange gøyale spørsmål Hvem kasta seg utafor balkongen, hva gjør peter i irland, blir hiro samurai i oldtiden? Hvem vet... Skumle greier med hun lekre latina-baben 9573972[/snapback] Haha, ja. La merke til at hun var hot ganske fort. Så ut som de folka gråt blod. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg har gleda meg sååååå lenge til dette... Og det var verdt ventinga. Og jeg lurer noe helt vanvittig på hva Peter gjør i Irland jeg og Edit: Var ikke øya dems svarte og? Endret 25. september 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Å så mange gøyale spørsmål Hvem kasta seg utafor balkongen, hva gjør peter i irland, blir hiro samurai i oldtiden? Hvem vet... Skumle greier med hun lekre latina-baben 9573972[/snapback] Veldig enig i de spørsmålene. Lurer også på hvilken plan Mohinder og Mr. Bennet setter i gang. Blir spennende å se resten av rollefigurene og ikke minst hva som skjedde med Sylar. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er jeg den eneste som la merke til at det var Nathan Petrelli som dyttet bort i Ando Masahashi i begynnelsen. Kan være han som la lappen i avisen til faren til Hiro Nakamura..... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nei, du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er jeg den eneste som la merke til at det var Nathan Petrelli som dyttet bort i Ando Masahashi i begynnelsen. Kan være han som la lappen i avisen til faren til Hiro Nakamura..... 9574667[/snapback] Var det jeg også tenkte først, men er jo litt rart om han også festet lappen med bilde av sin mor på veggen. Og faren til Hiro sa jo at det var en av de 14? (Noe jeg ikke vet hvem er, men tydeligvis var det noen av de første som fant ut at de hadde evner, slik som Linderman osv.) Tydeligvis gjenkjente han også den personen som dyttet han ned. Veldig mange usvarte spørsmål, som lover om en interessant sesong. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kensei! han er en av de 14 folka og har immortality, har lenge vært rykter om at det skulle komme inn en char fra starten av med immortality. Og kensei kanskje var den første som lagde the company. Værtfall det jeg trur=) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det virker jo som om Peter har hukommelsestap eller noe og wtf var gærlig med trynet til Nathan når han så i speilet!? O..O' Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg tror det er Hiro som blir legenden Kensei og kaprer dama Huff, er så lenge til neste episode. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Mushi: enig. Han som er Kensei nå var bare teit. Men jeg lurer på hva som skjer med latino-baben og broren. Hva er hennes evne, og hvilken doktor skal de til i NY? Endret 25. september 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kensei! han er en av de 14 folka og har immortality, har lenge vært rykter om at det skulle komme inn en char fra starten av med immortality. Og kensei kanskje var den første som lagde the company. Værtfall det jeg trur=) 9574963[/snapback] På imdb sto det at det var en over 1000 år gammel irsk mobster som, selvsagt, var udødelig. Så en av de som fant Peter kunne vært Kensei. Og ang. det ansiktet Nathan så i speilet. Kan det være slik som dette? Sylar overlevde slutten av sesong 1 og skaffet skillen til damen som kunne få folk til å se ting. (Vi så jo ikke at hun døde) så gjorde han seg om til Nathan og kanskje drepte han Nathan med det samme. Så tok han Niki. Og nå har han en alter ego med Peter. Så ut som Peter han i speilet i alle fall. Hva tror dere? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) De skal finne suresh vel, dr. suresh. Evnen hennes er tydeligvis å ta livet av folk så det renner sort (merkelig blod?) ut av kroppsåpningene demmers. Virker merkelig om det er Nathan som planter de bildene ja, spesielt hvis han faktisk tar livet av de. Men som han sa til sin mor mener han jo tydeligvis at hun er "evil". Og den som dyttet faren til Hiro utenfor falt jo tydeligvis ikke i bakken, nathan kan jo fly... Edit: Aha, det var Sark (fra Alias)... måtte bare si det, hadde tenkt på det siden jeg så episoden, men var ikke 100% sikker. Endret 25. september 2007 av bufodill Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Syns det var en fin sesongstart.. Blir hardt å vente til neste episode Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fin sesongstart. Tøft at Nathan overlevde. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg tror Nathan er mer på "the good side" nå, enten det eller så har han bare dårlig sannvitighet for noe... Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Likte sammensvergelsen mellom Mr. Bennet og Mohinder jeg Håper virkelig ses 2 følger opp ses 1 i kvalitet og spenning.. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synes det var en bra sesongstart. Mange nye spørsmål som er kommet til. Gleder meg til neste uke Håper at den nye ungen ikke får Clairebear, så. Da blir jeg drit-trist.9576114[/snapback] Er det han rare gutten som snakker om roboter og aliens og kan fly som du tenker på når du sier ungen? Isåfall er jeg helt enig. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Irriterer meg den setningen Mohidur sa om evolusjonen. Tilfeldige personer som utvikler superevner har ikke noe med evolusjonen å gjøre. Dem trenger ikke å prøve seg på noen "vitenskapelig" forklaring på det som foregår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå