Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å så mange gøyale spørsmål :D

Hvem kasta seg utafor balkongen, hva gjør peter i irland, blir hiro samurai i oldtiden? :)

Hvem vet...

Skumle greier med hun lekre latina-baben ;)

9573972[/snapback]

Veldig enig i de spørsmålene. Lurer også på hvilken plan Mohinder og Mr. Bennet setter i gang.

Blir spennende å se resten av rollefigurene og ikke minst hva som skjedde med Sylar.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som la merke til at det var Nathan Petrelli som dyttet bort i Ando Masahashi i begynnelsen. Kan være han som la lappen i avisen til faren til Hiro Nakamura.....  :hmm:

9574667[/snapback]

Var det jeg også tenkte først, men er jo litt rart om han også festet lappen med bilde av sin mor på veggen.

Og faren til Hiro sa jo at det var en av de 14? (Noe jeg ikke vet hvem er, men tydeligvis var det noen av de første som fant ut at de hadde evner, slik som Linderman osv.) Tydeligvis gjenkjente han også den personen som dyttet han ned.

Veldig mange usvarte spørsmål, som lover om en interessant sesong.

Lenke til kommentar
Kensei! han er en av de 14 folka og har immortality, har lenge vært rykter om at det skulle komme inn en char fra starten av med immortality. Og kensei kanskje var den første som lagde the company. Værtfall det jeg trur=)

9574963[/snapback]

På imdb sto det at det var en over 1000 år gammel irsk mobster som, selvsagt, var udødelig. Så en av de som fant Peter kunne vært Kensei. :D

Og ang. det ansiktet Nathan så i speilet. Kan det være slik som dette?

Sylar overlevde slutten av sesong 1 og skaffet skillen til damen som kunne få folk til å se ting. (Vi så jo ikke at hun døde) så gjorde han seg om til Nathan og kanskje drepte han Nathan med det samme. Så tok han Niki. Og nå har han en alter ego med Peter. Så ut som Peter han i speilet i alle fall.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

De skal finne suresh vel, dr. suresh.

Evnen hennes er tydeligvis å ta livet av folk så det renner sort (merkelig blod?) ut av kroppsåpningene demmers.

Virker merkelig om det er Nathan som planter de bildene ja, spesielt hvis han faktisk tar livet av de. Men som han sa til sin mor mener han jo tydeligvis at hun er "evil". Og den som dyttet faren til Hiro utenfor falt jo tydeligvis ikke i bakken, nathan kan jo fly...

Edit: Aha, det var Sark (fra Alias)... måtte bare si det, hadde tenkt på det siden jeg så episoden, men var ikke 100% sikker.

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Jeg synes det var en bra sesongstart. Mange nye spørsmål som er kommet til. Gleder meg til neste uke :)

Håper at den nye ungen ikke får Clairebear, så. Da blir jeg drit-trist.

9576114[/snapback]

Er det han rare gutten som snakker om roboter og aliens og kan fly som du tenker på når du sier ungen? :hmm: Isåfall er jeg helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...