Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å sitere Jack Coleman(Noah Bennet) litt her, sesong 2 er ikke slutt men utsatt på grunn av streiken. Sesong2 skal forsette i form av Vol. 3: Villains, at de har avsluttet sesong 2 nå er enda ikke bekreftet.

 

Åpenbart at neste volum vil være kapittlet for skurkene. Sylar og Adam sammen kanskje? Sylar ville jo trossalt sprenge opp New York, så kanskje Adam overtaler han til å bli med han? Ala hva han klarte med Linderman og Maury. Sylar er uansett "Back".

 

For min del så tror jeg de velger å drepe av Nathan og Niki for godt. Niki har denne schziofreni`en som kanskje ikke er så seer-appelerende og Nathan er vel ikke en så stor seerfavoritt. Hater uansett det at han ikke døde over New York istede, det er litt latskap å legge opp til at han dør eller ikke igjen. Kjør den gjerne på en annen karakter istede som ikke har hatt noe lignende.

 

Men uansett så er jo vel ikke en endelig besluttning for om de skal forsette eller ikke gjort, ettersom dette var siste episoden de hadde skrivd til vist. Adam tror jeg uansett kommer tilbake, navnet på Vol.3 tilsa det. De kan ikke akkurat ha en skurkesesong bare med Sylar på nytt(var jo nærmest bare Sylar som hovedskurken den sesongen, med Linderman og litt Noah innimellom), og hva er ikke bedre enn å bringe inn noen nye skruker med krefter så vi har en kamp mellom de onde med krefter og de snille med krefter? Sylar og Adam som allierte hadde vært utmerket for få til litt action. Begge er to geniale skurker uansett, og Mrs. Petrelli ser ut til å være på de onde sin side etter denne episoden.

Lenke til kommentar
Nicky døde rett og slett fordi hun ikke turte å krabbe under den stolpen, hun måtte løfte den til sides hvis hun skulle forbi? Så merkelig ut.

 

Tenkte akkurat det samme. Hmm, skal jeg krabbe under denne bjelken, eller skal jeg sette meg ned å vente på å brenne opp? Gjør meg ikke noe at hun forsvinner ut av serien, men må si at hvis hun virkelig døde her så var det på en helt latterlig måte.

Lenke til kommentar

Knall episode, selv om det er synd at sesongen måtte avsluttes så tidlig og at dette føltes mest som en oppsummering av halve sesongen. Fikk sjokk når Nathan ble skutt, det var en ekkel scene. Håper ikke han dør, han er en av mine favoritter. At Niki døde gjør ikke så mye, noen må ofres for å få spenning i en serie, og Niki var ikke av de mest interessante karakterene.

Hva Adam angår så fikk jo han den verste skjebnen noen kan få. Et evig liv der nede høres ikke noe fristende ut. Men ble veldig overrasket når den scenen kom, for var det ikke noen her inne som for en stund siden snakket om at eneste måten å bli kvitt Adam på var å grave ham ned så han ikke kom seg ut? Kan nesten lure på om manusforfatterne leser på diskusjon.no. :tease:

Lenke til kommentar

Niki kunne ikke bare gått under bjelken, for den sperret for døren, som var eneste vei ut. Den så ganske tung ut også, så det var ikke så rart at hun ikke klarte å løfte den vekk når hun ikke hadde superkreftene. Stakkars Micah, men enig med at Niki var en av de mer kjedelige karakterene, selv om ikke noe er kjedelig i Heroes.

 

Dumt at Nathan døde, men det blir litt teit om de skal gjenopplive alle personene, selv om Peter burde jo skjønne at han bør prøve å sprøyte inn hans blod. Siden Adam ikke ble drept, er det nok sansynelig at han kommer tilbake senere.

 

Høres ut som at Angela Petrelli snakker med den som drepte Nathan. Og hva kan "Pandora's box" være?

Lenke til kommentar

Tipper pandoras box henviser til Peter. Han og broren hadde jo utviklet et litt spesielt forhold etterhvert, og tror ikke Peter tilgir The Company for å ha drept Nathan med det første.

 

Peter hater The Company for å ha drept Nathan. Sylar hater The Company for å ha tatt fra ham evnene sine. De bør jo "team up" å ta The Company!!! :cool: Men tviler på det skjer. Tror ikke Sylar klarer å la vær å prøve Peter dersom de er i samme rom.

 

Forøvrig kul scene i slutten, der Sylar fikk kreftene tilbake. Synes han kler rollen sin utrolig bra.

 

Ellers en kanon "sesongavslutning". Håper sesong 3 blir nok en 11 episoders-sesong som begynner rett etter jul, sånn vi får en "skikkelig" sesong på 20+ episoder.

 

Syns synd på Adam, han opplever mitt verste mareritt..

Endret av cizz
Lenke til kommentar
Bob sitt passord var MIDAS. :cool:

Kan vi ikke telle Nikki sine personligheter som to personer, la dem dø, og så beholde Nathan? :)

 

 

Var vel vertfall 3 personer i den lille kroppen.

 

Synest det var rart at Peter ikke gjorde noe når Nathan døde. han så no at han som drepte han gikk ut. Peter kunne no frøset tiden eller noe for å finne ut hvem det var.

Lenke til kommentar
Men uansett så er jo vel ikke en endelig besluttning for om de skal forsette eller ikke gjort, ettersom dette var siste episoden de hadde skrivd til vist. Adam tror jeg uansett kommer tilbake, navnet på Vol.3 tilsa det. De kan ikke akkurat ha en skurkesesong bare med Sylar på nytt(var jo nærmest bare Sylar som hovedskurken den sesongen, med Linderman og litt Noah innimellom), og hva er ikke bedre enn å bringe inn noen nye skruker med krefter så vi har en kamp mellom de onde med krefter og de snille med krefter? Sylar og Adam som allierte hadde vært utmerket for få til litt action. Begge er to geniale skurker uansett, og Mrs. Petrelli ser ut til å være på de onde sin side etter denne episoden.

 

Kan ikke se noen grunn til at Sylar skal "team'e" opp med Adam. Sylver ville sikkert tatt evnen hans med første mulighet.

Lenke til kommentar

Men du kan aldri vite, og forfatterne kan legge til en god nok forklaring uansett på hvorfor de to samarbeider. Ting er ikke umulig, tror ikke alle tenkte seg i starten at foreldrene til Peter og Nathan samarbeidet med fedrene til Hiro og Matt liksom.

 

Nathan er kul ja, men en seerfavoritt er han ikke for amerikanerne vil jeg tro. Er mer Hiro, Peter og Claire det.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er hvorfor Hiro eller Peter ikke stoppa tiden når de skulle ta viruset. O..o'

Då hadde det ikkje vore så dramatisk. Enkelte karakterer vil i fleire tilfeller vere for kraftige, særleg Peter, så då må dei legge inn sånne til dels rare "feil".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...