mushi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sensong tre er utsatt på ubestemt tid? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis fyren fry Petrelli pratet med var Arthur Petrelli (faren) tror jeg ting kan bli spennende. Blir spennende om Peter da velger å gå etter The Company, faren eller prøver å finne Adam for å kunne gjennopplive broren. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Han trengero ikke Adam,han kan jo bare bruke sitt eget(han har jo kreftene hans) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis fyren fry Petrelli pratet med var Arthur Petrelli (faren) tror jeg ting kan bli spennende. Blir spennende om Peter da velger å gå etter The Company, faren eller prøver å finne Adam for å kunne gjennopplive broren. peter kan vell bruke sitt eget blod, men poenget er at han vet ikke at det er mulig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bob sitt passord var MIDAS. Kan vi ikke telle Nikki sine personligheter som to personer, la dem dø, og så beholde Nathan? Hva er Midas? Har hørt det et sted før Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) kong Midas, Midas mixebord f.eks Endret 4. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Midas fra gresk mytologi, kan forandre ting til gull. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sykt digg episode! Håper det ikke tar så lang tid før sesong 3 starter. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Midas fra gresk mytologi, kan forandre ting til gull. Kan det være en hans egen superkraft? Eller noen andres? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er sånne småting (Midas som passord) som gjør at jeg blir så utrolig glad i Heroes, i kombinasjon med at det er en kickass serie. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ble ikke skuffet i dag heller Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Midas fra gresk mytologi, kan forandre ting til gull. Kan det være en hans egen superkraft? Eller noen andres? det ble bevist i første episoden av sesongen at Bob kunne forvandle ting til gull Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror det var Mr. Bennet som drepte Nathan. Han var nødt til å jobbe for The Company og de hadde dem videoovervåket slik at han visste hva de skulle gjøre. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, han nevnte noe om at det var slik de hadde skaffet "ressursene" sine, men da begynner man å lure på hvem de er. Vi har strengt tatt ikke sett så veldig mange personer som er involvert i The Company, og hvis hele dets økonomi er avhengig av Bobs evne til å lage gull burde en knall i knollen hans sette hele The Company utav spill? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Han burde bare begynt å fly med en gang, så hadde han vært safe. Eller spilt inn en tape først. Lurer på om dette går mot en fullskala"krig" mellom de begavede, og jeg kan ikke la være å lure på hvilke allianser man kommer til å få. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 De hadde jo Lindermann før..og han hadde nå godt med penger Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis fyren fry Petrelli pratet med var Arthur Petrelli (faren) tror jeg ting kan bli spennende. Blir spennende om Peter da velger å gå etter The Company, faren eller prøver å finne Adam for å kunne gjennopplive broren. Hvorfor tror du det var faren? Han er jo død.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvorfor tror du det var faren? Han er jo død.. Ok. Er alt for mange smådetaljer til at jeg greier å huske hver minste lille ting som skjer. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis fyren fry Petrelli pratet med var Arthur Petrelli (faren) tror jeg ting kan bli spennende. Blir spennende om Peter da velger å gå etter The Company, faren eller prøver å finne Adam for å kunne gjennopplive broren. Hvorfor tror du det var faren? Han er jo død.. Personlig har jeg lært at man kan forvente alt i Heroes:) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hvorfor tror du det var faren? Han er jo død.. Ok. Er alt for mange smådetaljer til at jeg greier å huske hver minste lille ting som skjer. Han tok jo selvmord i starten av sesong 1. Kan jo være fake sikkert (ingen som er døde, trenger å forbli døde - takket være claire/adam sitt blod) Endret 4. desember 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå