Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Hvis fyren fry Petrelli pratet med var Arthur Petrelli (faren) tror jeg ting kan bli spennende. Blir spennende om Peter da velger å gå etter The Company, faren eller prøver å finne Adam for å kunne gjennopplive broren.

peter kan vell bruke sitt eget blod, men poenget er at han vet ikke at det er mulig

Lenke til kommentar

Ja, han nevnte noe om at det var slik de hadde skaffet "ressursene" sine, men da begynner man å lure på hvem de er. Vi har strengt tatt ikke sett så veldig mange personer som er involvert i The Company, og hvis hele dets økonomi er avhengig av Bobs evne til å lage gull burde en knall i knollen hans sette hele The Company utav spill?

Lenke til kommentar

Han burde bare begynt å fly med en gang, så hadde han vært safe. Eller spilt inn en tape først.

Lurer på om dette går mot en fullskala"krig" mellom de begavede, og jeg kan ikke la være å lure på hvilke allianser man kommer til å få.

Lenke til kommentar
Hvis fyren fry Petrelli pratet med var Arthur Petrelli (faren) tror jeg ting kan bli spennende. Blir spennende om Peter da velger å gå etter The Company, faren eller prøver å finne Adam for å kunne gjennopplive broren.

Hvorfor tror du det var faren? Han er jo død..

Lenke til kommentar

Personlig har jeg lært at man kan forvente alt i Heroes:)

Lenke til kommentar

Ok. Er alt for mange smådetaljer til at jeg greier å huske hver minste lille ting som skjer.

Han tok jo selvmord i starten av sesong 1. Kan jo være fake sikkert (ingen som er døde, trenger å forbli døde - takket være claire/adam sitt blod)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...