Kenny™ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Altså... det virker som de bare tok å sa at det var slutt på Volum to, tror ikke at de gjorde sesongen noe kortere. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 det var akkuratt det samme som skjedde på slutten av sesong 1: det sto volume 1 er slutt og så fikk vi se to minutter av volume to før sesongen sluttet. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jaja, men denne gangen virker det mer som den sluttet midt i noe, forrige gang så var det liksom en slutt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Vel, flere av karakterene i Heroes har jo evner som de lagt i fra bruker godt nok, om man skal være helt rasjonelle. F.eks Hero kunne jo reist tilbake i tid å hindret mye fra å skje, f.eks at Hitler kom til makta, atombombene i Japan, et cetera. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor det går like lang tid fra når Hero teleporterer seg til han kommer tilbake, som tiden han oppholder seg der han teleporterte seg til. Jeg mener, han reiser jo i tid. Kan han ikke bare teleportere seg tilbake til 5 sekunder etter han teleporterte seg bort i utgangspunktet? Det går ikke å forandre ting som allerede har skjedd.For hvis han drar tilbake i tid så vil han i nåtiden alerede ha vært tilbake i tid for det har alerede skjedd og dermed så var det ingenting han kunne gjøre.Men å forandre fremtiden er mulig for det har ikke skjedd ennå. Det at han dro tilbake til Kenzei sin tid hadde allerede skjedd og det var meninga at han skulle gjøre det han gjorde for til syvende og sist så forandra han ingenting for det er ikke mulig. Vet ikke om det forstod det der for det er litt vansklig å forklare. Nytter ikke å diskutere tidsreiser, ettersom det ikke finnes noen logisk forklaring, siden det ikke er mulig Dessuten blir det bare et evig krinsløp, det påvirker det osv. Tidsreiser er faktisk teoretisk mulig med den fysikken vi opererer med i dag ikke faen, siden tid ikke eksisterer, kan du linke til denne teorien..? Per i dag er det flere som har reist i tid på jorden. Grunnen til det er at tid er relativt og kan bøyes til å gå saktere eller fortere. Jo fortere man beveger seg, jo saktere går tiden. Dette er bevist. Du kan for eksempel se denne dokumentaren ang. tidsreiser. http://video.google.com/videoplay?docid=66...h&plindex=0 EDIT: Det jeg ikke skjønner, er hvordan et et skudd i hodet på Peter eller Adam (eller Claire) vil drepe dem, mens blodet deres lett kan fikse skader til hodet/hjernen (Basert på det faktum at Bennet ble skutt i øyet og ble regenerert helt fint med blodet til Claire). Endret 4. desember 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jaja, men denne gangen virker det mer som den sluttet midt i noe, forrige gang så var det liksom en slutt Så det var slutt da vi så Hiro i fortiden med en gjeng samuraier på hest møtte han? Endret 4. desember 2007 av Odd Ball Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror det han mener er at denne episoden virka ikke så mye som en sesong avsluttning..Tror jeg.. Hodet til Peter ble jo også delt i 2 av Sylar i leiligheten til Suresh i sesong en. Han overlevde det også.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oh. Sweet episode, enda de hastet mye igjennom den. STYGT redd at det nå blir Peter og Matt mot Company og Sylar. 2 kamper kan bli kjedlig å holde styr på men. Gleder meg til neste sesong. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette var en utrolig bra episode! Skulle vel forsåvidt bare mangle da den tilsynelatende bare er en "oppsummering" av 13 episoder som skulle vært med i sesong 2.. "I have the ability to.." *pang,pang,pang* Utrolig spennende! Veldig synd at de måtte kutte det sånn ned, men synes de klarte det veldig fint. Blir forferdelig å vente så lenge på ny episode.. :/ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 "I'm back"-Sylar på slutten Grei avsluttning pga. streiken...Håper de får fortgang i forhandlingene, har lyst til å se hvordan det går vidre Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Veldig synd at de måtte kutte det sånn ned, men synes de klarte det veldig fint. Blir forferdelig å vente så lenge på ny episode.. :/ Støttes. Satser på at Sesong 3 tar med mye av stoffet som vi gikk glipp av. Er forsatt mye utforklart Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Oh. Sweet episode, enda de hastet mye igjennom den. STYGT redd at det nå blir Peter og Matt mot Company og Sylar. 2 kamper kan bli kjedlig å holde styr på men. Gleder meg til neste sesong. Har en liten følese av at Sylar vil ta å hevne seg på Company siden det var de som gjorde at han mista kreftene sine. Så Matt og Peter kan få litt indirekte hjelp.c Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har en liten følese av at Sylar vil ta å hevne seg på Company siden det var de som gjorde at han mista kreftene sine. Så Matt og Peter kan få litt indirekte hjelp.c Spennende tanke..! Sylar og Peter mot The Company. Kan fort skje, så jo hvor "sint" Sylar ble da han fikk beskjed om at det var The Company som hadde gitt han viruset. Gleder meg! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjett at Adam er borte, han var en utrolig bra karakter. Det som veier opp er at Niki har tatt kvelden, det har jeg gått og håpet på lenge. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjett at Adam er borte, han var en utrolig bra karakter. Det som veier opp er at Niki har tatt kvelden, det har jeg gått og håpet på lenge. Adam blir et savn ja. Niki hadde en kul periode på slutten av Sesong 1, da hun var helt gal. I denne sesongen var hun svak! Samme med "familien" til Micha.. Mine håp: - Serien konsentrer seg MYE mer om Peter, Sylar, Hiro, Matt og Suresh. - Maya forsvinner ut, og kommer aldri tilbake. - Vist faren til Claire kommer igjen, blir han igjen en av hovudpersonene, vist ikke kan godt Claire sin familie forsvinne. Enda det betyr å miste Hayden. - Vi får vite hvem som drepte broren til Peter, og hele sannheten bak The Company osv. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Håper ikke Maya forsvinner. Hadde vært kult om hu lærte seg å fokusere kreftene sine mot en person. Så hun f. eks. i denne episoden kunne ha drept Sylar uten å ta med Suresh og Molly. Vil tippe at Noa kommer tilbake etterhvert, selv om jeg ikke er sikker på hvordan. Han er jo ikke død, så han kommer nok tilbake. Likte måte Hiro tok seg av Adam på, men håper litt at Adam klarer å komme seg opp, siden jeg likte karakteren. Gleder meg hvertfall til Season 3, selv om det er lenge til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Slutten var fet. Nicky er sannsynligvis død, og det er likesågreit for min del. Adam blir nok kuttet ut for en stund, men de har muligheten til å kjøre han inn igjen. Likte det, han er en spennende karakter. Elle blir bra nå, men hvorfor var mappen hennes tom? Og hvem er Robert? Han hadde mappen sin ved siden av Elle, og de hadde samme etternavn. Var flere mapper for han, så mulig det blir en ny karakter i serien? Og Hiro når Nathan og Matt kom! :--D "FLYING MAN!" Gliste bredt da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hiro når Nathan og Matt kom! :--D"FLYING MAN!" Gliste bredt da det gjorde jeg også men likte ikke det Hiro gjorde mot Adam(det må vere enn skjebne verre enn døden)...og Nathan(hva er heroes uten Nathan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Nathan kan jo komme tilbake, men de sa at to stk kom til å dø. Nicky og Nathan blir jo to, men jeghåper at Nathan kommer tilbake. På en annen side, at Nathan er vekk kan styrke Adam i kampen hans, så det kan bli bra. Endret 4. desember 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Elle blir bra nå, men hvorfor var mappen hennes tom? Faren ønskjer ikkje at Elle ho skal få vite noko om fortida og alt ho var vore igjennom. Når det gjeld om folk skal kome tilbake, syns eg det er på tide at nokon døyr for godt. Det blir kjedeleg viss dei bare skal kome tilbake igjen heile tida. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bob sitt passord var MIDAS. Kan vi ikke telle Nikki sine personligheter som to personer, la dem dø, og så beholde Nathan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå