Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nikki/Micah/Catwoman er døll, og Maya er heller ikke noe særlig tess.
Jeg ser ingen fremtid for hverken Maya eller Nicky i denne serien, tipper de to dør. Sylar tar maya og nicky dør i en stor kamp på slutten, hvis jeg skulle tippet.

Elle kan gi serien et skyv i rett retning, mtp evt indre konflikter hun kan ha med faren sin osv...
Også er hun heit ! Det utseendet og den personligheten <3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Vel, flere av karakterene i Heroes har jo evner som de lagt i fra bruker godt nok, om man skal være helt rasjonelle. F.eks Hero kunne jo reist tilbake i tid å hindret mye fra å skje, f.eks at Hitler kom til makta, atombombene i Japan, et cetera. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor det går like lang tid fra når Hero teleporterer seg til han kommer tilbake, som tiden han oppholder seg der han teleporterte seg til. Jeg mener, han reiser jo i tid. Kan han ikke bare teleportere seg tilbake til 5 sekunder etter han teleporterte seg bort i utgangspunktet?

Det går ikke å forandre ting som allerede har skjedd.For hvis han drar tilbake i tid så vil han i nåtiden alerede ha vært tilbake i tid for det har alerede skjedd og dermed så var det ingenting han kunne gjøre.Men å forandre fremtiden er mulig for det har ikke skjedd ennå.

Det at han dro tilbake til Kenzei sin tid hadde allerede skjedd og det var meninga at han skulle gjøre det han gjorde for til syvende og sist så forandra han ingenting for det er ikke mulig.

Vet ikke om det forstod det der for det er litt vansklig å forklare.

Nytter ikke å diskutere tidsreiser, ettersom det ikke finnes noen logisk forklaring, siden det ikke er mulig :p

Dessuten blir det bare et evig krinsløp, det påvirker det osv.

Tidsreiser er faktisk teoretisk mulig med den fysikken vi opererer med i dag ;)

ikke faen, siden tid ikke eksisterer, kan du linke til denne teorien..?

Lenke til kommentar

" You do know that you have opend pandoras box? " noen andre enn meg som trur mr petrelli snakker om Peter som kommer til og ta hevn ;)?

Like slutten på volume to, fyfaen Matt var ingen match for peter. Heller var ikke lille Hiro nei. ;P

Får håpe Peter bruker sitt eget blod for og gjennopplive Nathan.

Lenke til kommentar
ja, men den framtiden skjedde etter bomba, noe som ikke skjedde, derfor er framtiden anderledes nå enn den var da..

Ingenting som tilsier at det ikke var snakk om en annen bombe, en annen gang enda lenger frem i tiden.

jo, fordi i den episoden da hiro reiser til fremtiden og ser at new yorke sprenger så er datoen novemer 8 og nathan har vunnet valget

Lenke til kommentar
Virker som om de ikke bryr seg om Heroes i det heletatt og bare pakker sammen og kaster det vekk.

Hvorfor er det streik i det hele tatt?

manus forfatterne som er i streik.. Finner masse info om det på tv-serier og programmer forumet.

Jeg synes det var en syk herlig episode, og det gjør meg egentlig lite hvis det bare er 12 episoder i en sessong. Det skulle konsekvent vert det. Slik som i dexter, da skjer det mye mer og er mindre kjedelig dødtid. De siste episodene av heroes har vert bra, og serlig da denne. Slik det skal være, spekket med powers og action.. Liker godt hvordan Peter har kontroll over kreftene sine nå..

Og måten de kvitta seg med Adam på.. :D kunne den vert noe bedre?

Lenke til kommentar

Dødelig kul episode :D Adam ble griseeid, litt synd egentlig.. Han var kul, men han kommer sikkert tilbake. Det hørtes jo ut som om man kunne høre skrikene hans ut fra graven, noen må jo høre han til slutt.

Men moren til Nathan og Peter snakka om at en kule i hode til Adam eller Peter ville drepe dem, men de har jo fått ting inn i hodet sitt før jo og har fint overlevd det.

Egentlig er det jo bare og gjennopplive Nathan da, Peter må bare leke litt emo og gi litt blod ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...