Dozer_ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, men den framtiden skjedde etter bomba, noe som ikke skjedde, derfor er framtiden anderledes nå enn den var da.. Ingenting som tilsier at det ikke var snakk om en annen bombe, en annen gang enda lenger frem i tiden. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nikki/Micah/Catwoman er døll, og Maya er heller ikke noe særlig tess.Jeg ser ingen fremtid for hverken Maya eller Nicky i denne serien, tipper de to dør. Sylar tar maya og nicky dør i en stor kamp på slutten, hvis jeg skulle tippet. Elle kan gi serien et skyv i rett retning, mtp evt indre konflikter hun kan ha med faren sin osv...Også er hun heit ! Det utseendet og den personligheten <3 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kul episode. Synd med Nathan å Niki Ja Ja, skal bli morro å se hvor lang ventetiden blir før serien starter opp igjen. Endret 4. desember 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vel, flere av karakterene i Heroes har jo evner som de lagt i fra bruker godt nok, om man skal være helt rasjonelle. F.eks Hero kunne jo reist tilbake i tid å hindret mye fra å skje, f.eks at Hitler kom til makta, atombombene i Japan, et cetera. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor det går like lang tid fra når Hero teleporterer seg til han kommer tilbake, som tiden han oppholder seg der han teleporterte seg til. Jeg mener, han reiser jo i tid. Kan han ikke bare teleportere seg tilbake til 5 sekunder etter han teleporterte seg bort i utgangspunktet? Det går ikke å forandre ting som allerede har skjedd.For hvis han drar tilbake i tid så vil han i nåtiden alerede ha vært tilbake i tid for det har alerede skjedd og dermed så var det ingenting han kunne gjøre.Men å forandre fremtiden er mulig for det har ikke skjedd ennå. Det at han dro tilbake til Kenzei sin tid hadde allerede skjedd og det var meninga at han skulle gjøre det han gjorde for til syvende og sist så forandra han ingenting for det er ikke mulig. Vet ikke om det forstod det der for det er litt vansklig å forklare. Nytter ikke å diskutere tidsreiser, ettersom det ikke finnes noen logisk forklaring, siden det ikke er mulig Dessuten blir det bare et evig krinsløp, det påvirker det osv. Tidsreiser er faktisk teoretisk mulig med den fysikken vi opererer med i dag ikke faen, siden tid ikke eksisterer, kan du linke til denne teorien..? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 " You do know that you have opend pandoras box? " noen andre enn meg som trur mr petrelli snakker om Peter som kommer til og ta hevn ? Like slutten på volume to, fyfaen Matt var ingen match for peter. Heller var ikke lille Hiro nei. ;P Får håpe Peter bruker sitt eget blod for og gjennopplive Nathan. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Adam ble griseeid Og Peter har tatt helt av! Men synd med Nathan, får håpe de kan fikse han med en blodtransplantasjon, igjen. Men hvem var det gamle fru Petrelli snakka med? Bob? Eller kanskje noen enda "viktigere"?! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mannen hennes, faren til Peter og Nathan. Har ingen beviser, er bare ren spekulasjon. Men jeg trur nok det er faren. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fet episode! Sylar er tilbake for fullt. Det likte jeg. En ting jeg ikke fikk helt med meg, var det fru petrelli som drepte nathan? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi får se når neste sesong begynner igjen, jeg frykter neste høst og det er litt vel lenge for meg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 God episode, det er bare så vannvittig synd at vi må vente så lenge til neste sesong. Lurer på om Nathan faktisk skrives ut av serien eller om de bringer han tilbake på noe vis. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ja, men den framtiden skjedde etter bomba, noe som ikke skjedde, derfor er framtiden anderledes nå enn den var da.. Ingenting som tilsier at det ikke var snakk om en annen bombe, en annen gang enda lenger frem i tiden. jo, fordi i den episoden da hiro reiser til fremtiden og ser at new yorke sprenger så er datoen novemer 8 og nathan har vunnet valget Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva faen? Var dette siste episode? trodde det skulle være 23 episoder sånn som med Sesong 1. Nå ble jeg skikkelig skuffa! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var det som var planen, men så var det visst noen som streiket og vips måtte man få til en avslutning på det man hadde fra før streikestart. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Færre episoder pga. streiken i USA. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det kunne jo tatt en pause. Klarer jeg å vente over ett år på lost klarer jeg å vente til streiken er ferdig på heroes. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Virker som om de ikke bryr seg om Heroes i det heletatt og bare pakker sammen og kaster det vekk. Hvorfor er det streik i det hele tatt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Haha Adam just got pwnt! :] Likte ikke at Nathan ble skutt Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Virker som om de ikke bryr seg om Heroes i det heletatt og bare pakker sammen og kaster det vekk. Hvorfor er det streik i det hele tatt? manus forfatterne som er i streik.. Finner masse info om det på tv-serier og programmer forumet. Jeg synes det var en syk herlig episode, og det gjør meg egentlig lite hvis det bare er 12 episoder i en sessong. Det skulle konsekvent vert det. Slik som i dexter, da skjer det mye mer og er mindre kjedelig dødtid. De siste episodene av heroes har vert bra, og serlig da denne. Slik det skal være, spekket med powers og action.. Liker godt hvordan Peter har kontroll over kreftene sine nå.. Og måten de kvitta seg med Adam på.. kunne den vert noe bedre? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dødelig kul episode Adam ble griseeid, litt synd egentlig.. Han var kul, men han kommer sikkert tilbake. Det hørtes jo ut som om man kunne høre skrikene hans ut fra graven, noen må jo høre han til slutt. Men moren til Nathan og Peter snakka om at en kule i hode til Adam eller Peter ville drepe dem, men de har jo fått ting inn i hodet sitt før jo og har fint overlevd det. Egentlig er det jo bare og gjennopplive Nathan da, Peter må bare leke litt emo og gi litt blod ^^ Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det var sikkert HRG som drepte Nathan. Syntes jeg så brillene hans. Fy faen for et liv Adam har i vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå