Moff Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 peter trenger vel strengt tatt ikke hjelp fra adam ? xD når han kan stoppe tia, bli usynlig , heale +++ ? Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 siden dette blir sagt i episode 7: Natan: sounds a lot like linderman Bob: Linderman was adams disciple Liderman var adams Disippel tøft, har ikke fått meg med det^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 peter trenger vel strengt tatt ikke hjelp fra adam ? xD når han kan stoppe tia, bli usynlig , heale +++ ? Peter mangler lederegenskapene. Han er en som er mer vandt til å ta imot ordre, ikke gi dem. You need to learn to be lead before you can lead. Peter er fortsatt for usikker og ikke den som tar styringen. Broren hans har de egenskapene, samme med HRG og tydeligvis også Adam. Merkelig at selskapet som Linderman styrte har holdt Adam fanget i 30 år hvis det var Adam som styrte Linderman. Me confused Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg liker ikke Bob Men det er kanskje pga at bad guyen i pusur the movie var samma skuespiller Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Merkelig at selskapet som Linderman styrte har holdt Adam fanget i 30 år hvis det var Adam som styrte Linderman. Me confused Ja, noe fjusk der. Enten så juger Bob eller så juger Adam. Blir spennede å se til uka Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er jo ikke utenkelig at Linderman gikk med på at Adam ble satt i husarrest for å blidgjøre de øvrige grunnleggerne av The Company, hvorpå Adam fremdeles trakk i trådene gjennom Linderman. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ...Arg, ingen som har lastet den opp ennå ... :\ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 pleier den ikke å komme i tre tiden eller noe Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) pleier den ikke å komme i tre tiden eller noe Heroes sendes 8.00 PM Eastern time som er -5, vi er +1 så da sendes den jo kl 2 men det er jo en time sendetid + at de som legger ut på nettet bruker litt tid på det så den er nok ikke ut som stream, evt. torrent for de som gjør det.. før i 4-5 tiden i morgen tidlig^^ Endret 19. november 2007 av endrefm Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) ...Arg, ingen som har lastet den opp ennå ... :\ Kan ikke legges ut før den er sendt vet du... Endret 19. november 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 gaaad, skulle ønske skolen hadde trådløst nett, så kunne jeg ha sett den da.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Damn, for en episode! Må bare få si at jeg er... utrolig glad for at HRG ikke døde Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fy faen for en episode Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lurer litt på hvorfor the company ikke lot Mr. Bennet dø. Men veldig glad for at de tok han med. Regner hvertfall med det er de, eller kanskje Adam fant han? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Elle og Bob i famile, den så jeg komme milevis unna. Nevnt det mange ganger tidligere også, men faen Suresh er på et tynt isflak mellom snill og ond nå. Belle er så sinnsjuk god skuespiller, helt utrolig hva hun dama greier. Og må si at hun blir bare hottere og hottere i hver episode. Men synd vi ikke så noe av Peter;) Virker som om Elle er på vei til og bli snill, og Suresh på vei til den mørke siden ;P Fikk vite mye i denna episoden. stakkars moren til Peter tho. West og Bennet hehe elska de scenene. Huff stakkars Bennet Takk gud for at det ikke er det siste vi ser av HRG, serien hadde aldri blitt den samma uten han så veldig fint at de valgte og revive han ved hjelp av claire blod ;P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Mohinder er badass ass... ^^ bra at han overlevde ja, han er en stor del av serien.( Bennet ) Abilityen til Matt er konge nå da, blir på en måte sånn som hu jenta som kunne overtale folk til å gjøre ting. Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam Endret 20. november 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Beste episode hittil! Hvar så DRIIIIT forbanna da HRG ble skutt. Begynte nesten å grine. Må si jeg ble letta når han levde opp igjen Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam WTF. Det lå jo i kortene hele tiden Endret 20. november 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Noen andre som tror at det er Mohinder som har gjennoppliva Noah? "I've got collateral", herlig linje. Endret 20. november 2007 av Loerand Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Trur nok det er company/suresh som har gjennopplivet HRG. Men trur det er Bob som har beordet det, og kjenner jeg Bob rett så har han nok en plan hvor han trenger HRG. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg elsket denne episoden! Den var genial. Elle blir heitere og heitere, jeg begynner å like HRG kjempegodt, Claire er som alltid digg, West er blitt en flott karakter og Mohiner begynner jeg virkelig å like godt. Lurer på hva som skjer videre med Peter og Niki. Kan jo hende at Jessica tar over for Niki, og ødelegger for de andre. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Beste episode hittil! Hvar så DRIIIIT forbanna da HRG ble skutt. Begynte nesten å grine. Må si jeg ble letta når han levde opp igjen Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam WTF. Det lå jo i kortene hele tiden Ja, jeg og, men jeg var rimelig sikker på at han ikke ville forsvinne Selv trodde jeg at Claire og West skulle gjenopplive han, så ble litt overraskelse at det var Bob/Adam (selv er jeg nesten helt sikker på at det var Bob og de) Men hva står HRG for? Jeg tenker det er logisk, men skjønner ikke helt hvorfor akkurat HRG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå