Jakoozie Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Likte veldig godt Elle karakteren, tror hun kommer til å bli en viktig person framover. Hehe hun virket bitte litte grann sadistisk med de sjokk greiene sine!Bare littegrann? Hun er jo heit som en vulkan. Men jeg håper Peter tar hevn vha den samme syke lille leken, når han får kontroll over de samme kreftene som hun har. Hun er da ikke heit... Ikke ansiktet. Helt ordinært ansikt, men rare øyer (det ene er skjevt eller "skjeiler" eller noe) Endret 14. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) "Motstandsgruppen:" Med Suresh i spissen; Som ønsker å hjelpe alle med spesielle evner og forske på dem og finne en sammenheng, men IKKE på bekostning av liv og helse. Han/disse setter enkeltindividets verdi foran "helheten", i motsetning til "The Company", som har sin egen agenda. Faren til Claire er også med i denne gruppen, pga å redde Claire's liv, men metodene for å opprettholde den sikkerheten, begynner å bli en tyngre og tyngre vei å gå.. Denne motstandsgruppen ble jo lagt ganske så død da Mohinder gikk til Bob med hele opplegget... Eller, dvs. faren til Claire og fyren fra Haiti er vel fortsatt ute etter å skape trøbbel, men jeg tror haiteren kjører litt sitt eget løp... Adam er definitivt ikke snill, bare så det er sagt... Han manipulerer folk, ikke ved bruk av en av disse gudegitte gavene, men bare ved hjelp av hans personlighet. Enkelt folk er bare sånn Endret 14. november 2007 av Dozer_ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Likte veldig godt Elle karakteren, tror hun kommer til å bli en viktig person framover. Hehe hun virket bitte litte grann sadistisk med de sjokk greiene sine!Bare littegrann? Hun er jo heit som en vulkan. Men jeg håper Peter tar hevn vha den samme syke lille leken, når han får kontroll over de samme kreftene som hun har. Hun er da ikke heit... Ikke ansiktet. Helt ordinært ansikt, men rare øyer (det ene er skjevt eller "skjeiler" eller noe) Så du syns hun er gjennomsnittlig i ansiktet ? Njaa kan ikke si jeg er enig der. Jeg syns hun er helt utrolig heit / pen / sexy / nam / osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Likte veldig godt Elle karakteren, tror hun kommer til å bli en viktig person framover. Hehe hun virket bitte litte grann sadistisk med de sjokk greiene sine!Bare littegrann? Hun er jo heit som en vulkan. Men jeg håper Peter tar hevn vha den samme syke lille leken, når han får kontroll over de samme kreftene som hun har. Han har jo allerede de kreftene. Det var en første abiltyen han brukte i sesong 2, inne i containeren. Han har også brukt den på hånda til adam Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jah, stemmer det.. jeg sitter litt i "4 months ago"-modus, da hadde han dem jo ikke Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Likte episoden svært godt. Heroes har for min del vært litt nede i de forestående episodene, men her tok deg seg opp svært mye, og jeg sitter bare og gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hun er jo heit som en vulkan. Men jeg håper Peter tar hevn vha den samme syke lille leken, når han får kontroll over de samme kreftene som hun har. Han har jo allerede de kreftene. Det var en første abiltyen han brukte i sesong 2, inne i containeren. Han har også brukt den på hånda til adam Men har har enda ikke kontroll over kreftene Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Litt koselig når Elle leker med Peter . Håper hun blir lengre med i serien. Hun gir den et lite løft syns jeg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men, det er noe jeg ikke har fått med meg. Det er streik for alle serieforfatterne for tida, right? Så da bestemte Heroes seg for å avslutte sesongen mye tidligere for å slippe en pause midt i sesongen? Så istedenfor at det feks skulle vært 10 epiosoder til, så blir det bare 4? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja det er mulig at det blir streig, og da kommer heroes til og bli rammet, derfor har episode 11 blitt filmet som en sesongavslutning, samt at de har en versjon som skal bli vist hvis det ikke blir en langvarig streik. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Såvidt jeg vet, så ER det streik..? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Utrolig kjipt at dem streiker.. Noen som vet hvorfår dem streiker egentlig? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, det er mange som vet hvorfor de streiker, og det er ikke noe problem for hvermannsen å orientere seg litt om det heller. På YouTube ligger bl.a. videoen , som er laget av Writers Guild of America for å forklare streiken. Wikipedia har dessuten mer om saken. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) -Uansett hva som skjer med streiken, kommer det vel season 3? -Den siste episoden til nå er vel Four months ago, eller? EDIT: Jeg må bare si at dette er den beste serien siden Band of Brothers (som egentlig er en megafilm/miniserie) Endret 16. november 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Angående streik så vil serien fortsette når streiken er ferdig. Den rammer flere serier, mer om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=863673 Det hele er avhengig av hvor langvarig streiken blir. Kan for ordens skyld bli ny streik til sommeren, da er det regissører og skuespillere som muligens går ut i streik om de ikke blir fornøyd med avtalene. Angående Bell så er hun noe av det heiteste på skjermen, det har jeg syntes siden Veronica Mars premierte. Råflott og dyktig skuespillerinne. Angående hvem som er snill og hvem som er slem så må folk ta inn over seg at man her ikke går for de stereotypiske snille og slemme karakterene som i Indiana Jones, Supermann osv. Her har man dybde og de fleste karakterene gjør det de mener er godt for menneskeheten. De har som oftest samme mål (redde verden) men veien til målet er hva som gjør at man blir fiender. Sylar er vel eneste unntaket der, han er badass slem og me like Det handler om å gi karakterene dybde, og det lykkes de godt med. Adam er en "Darth Vader light". En snill person som blir slem. Så blir det vel opp til Hiro å prøve å få han vekk fra "the dark side" akkurat som Luke Skywalker forsøkte med Darth Vader. Litt tynn måte å gjøre Adam slem på, men det får heller være. Heroes har tatt seg godt opp nå. Men synd det ikke var noe Sylar i denne episoden, skulle likt å sett hvordan de har fjernet hans egenskap. Med vaksinen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 likte godt siste episode, så den ikke før nå... syntes det virker spennende at adam og peter skal sammarbeide. gleder meg til neste episode hvertfall vi fikk jo også vite litt mer om hva som skjedde med mannen til niki, synd med han btw :/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Synd med D.L. ja, likte godt han og evnen hans. Bra at Peter fikk lært seg evnen til å gå gjennom vegger da, så er ikke evnen borte fra serien hvertfall. Virker egentlig som de passer på at en persons evner blir overtatt av enten Peter eller Sylar før vedkommende dør. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis det er Sylar som har fått evnen, så er det jo en viss sammenheng med at evnen har gått videre og at personen er død. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Og agendan til Linderman var jo ikke akuratt den beste interessen for verden. Og agendan til Linderman var agenan til Adam siden det var Adam som styrte Linderman. Så trur absolutt at Adam er evil. Hva får deg til å tro at Adam styrte Linderman? Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg.. Endret 18. november 2007 av endrefm Lenke til kommentar
epqr Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 siden dette blir sagt i episode 7: Natan: sounds a lot like linderman Bob: Linderman was adams disciple Liderman var adams Disippel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå