Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokken som har nokken teorier på kor Hiro har blitt av? Dei sa jo ingenting om i denne episoden...

Denne episoden handlet jo om hva som skjedde for 4 måneder siden og frem til der vi er i dag, og i denne perioden har jo Hiro vært i fortiden, så det har vi allerede sett. Dermed var ikke han nødvendig å ha med nå.

Lenke til kommentar
Det virker som at Mrs. Petrelli har en slags overtalelsesevne. Så i alle fall ut som det når hun snakket med kona til Nathan.
Dette fikk jeg en følelse av også. På en måte som hun får dem til å tro at det hun sier er sant og riktig, uten at de merker at de blir manupulert.
Lenke til kommentar
Det virker som at Mrs. Petrelli har en slags overtalelsesevne. Så i alle fall ut som det når hun snakket med kona til Nathan.
Dette fikk jeg en følelse av også. På en måte som hun får dem til å tro at det hun sier er sant og riktig, uten at de merker at de blir manupulert.

Jeg har lenge synes det virket som om det er dette som er evnen hennes. Det har blitt gitt små hints om det føler jeg... og sterkest igår selvsagt. Kan jo hende hun kan bruke den "sterkere" og på andre måter også, det får vi sikkert se etterhvert =)

Lenke til kommentar
Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden?

Hmm. Godt spørsmål!

Edit: Når jeg tenker på det, egentlig ikke :p

Think about it ;)

Hele opplegget med tidsreiser er veldig komplisert, og for mye grubling på det er egentlig en uendelig vei du ikke vil begi deg ut på. :p

Blir spennende å se, når Hiro og Adam forhåpentligvis møtes i nåtiden, om Adam kjenner ham igjen. Hiro vil nok hvertfall gjenkjenne Adam, og det vil åpne for et interessant møte.

Lenke til kommentar
Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden?

Adam ble født for 400 år siden, og har levd hver dag på jorden siden den gang (så vidt vi vet per nu i alle fall). Han har altså ikke foretatt noen tidsreise, annet enn tidens naturlige gang.

Hiro derimot, han ble født på 1900-tallet, reiste tilbake i tid, og reiste så fram til dags dato igjen.

Lenke til kommentar

Noen som hvet hva sylar kommer til å gjøre ?? :cool: Bli banka av Adam ?? hmm , nei.

Men både Peter OG Sylar må begynne fra scrap igjen ? Eller var det "I remember everything!" som en "nå har jeg alle kreftene mine igjen!"

Det blir en smule for bra å være en tids-stoppende usynlig eletrisk bombe, som kan fly , være ganske radioaktiv og ha telekinese eller hva ? ...

Lenke til kommentar
Likte veldig godt Elle karakteren, tror hun kommer til å bli en viktig person framover. Hehe hun virket bitte litte grann sadistisk med de sjokk greiene sine!
Bare littegrann? :D

Hun er jo heit som en vulkan. Men jeg håper Peter tar hevn vha den samme syke lille leken, når han får kontroll over de samme kreftene som hun har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...