Zethyr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Elle: Nei, hun er IKKE så forbanne heit.. Seriøst..Eh, jo Hun kunne fått leke med meg hvertfall. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nokken som har nokken teorier på kor Hiro har blitt av? Dei sa jo ingenting om i denne episoden... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nokken som har nokken teorier på kor Hiro har blitt av? Dei sa jo ingenting om i denne episoden... Denne episoden handlet jo om hva som skjedde for 4 måneder siden og frem til der vi er i dag, og i denne perioden har jo Hiro vært i fortiden, så det har vi allerede sett. Dermed var ikke han nødvendig å ha med nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden? Hmm. Godt spørsmål! Edit: Når jeg tenker på det, egentlig ikke Think about it Endret 14. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden? Fordi han var med Hiro for 400 år siden ? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det virker som at Mrs. Petrelli har en slags overtalelsesevne. Så i alle fall ut som det når hun snakket med kona til Nathan.Dette fikk jeg en følelse av også. På en måte som hun får dem til å tro at det hun sier er sant og riktig, uten at de merker at de blir manupulert. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det virker som at Mrs. Petrelli har en slags overtalelsesevne. Så i alle fall ut som det når hun snakket med kona til Nathan.Dette fikk jeg en følelse av også. På en måte som hun får dem til å tro at det hun sier er sant og riktig, uten at de merker at de blir manupulert. Jeg har lenge synes det virket som om det er dette som er evnen hennes. Det har blitt gitt små hints om det føler jeg... og sterkest igår selvsagt. Kan jo hende hun kan bruke den "sterkere" og på andre måter også, det får vi sikkert se etterhvert =) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden? Hmm. Godt spørsmål! Edit: Når jeg tenker på det, egentlig ikke Think about it Hele opplegget med tidsreiser er veldig komplisert, og for mye grubling på det er egentlig en uendelig vei du ikke vil begi deg ut på. Blir spennende å se, når Hiro og Adam forhåpentligvis møtes i nåtiden, om Adam kjenner ham igjen. Hiro vil nok hvertfall gjenkjenne Adam, og det vil åpne for et interessant møte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden? Fordi det var skjebnen at Hiro skulle tilbake i tid, det var allerede bestemt i historien Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sesongen har virkelig tatt seg opp med de siste episodene. Må nesten se sesong 1 på nytt. Just to keep myself up to date. Birger Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan har Adam fått til å både være sammen med både Hiro i fortiden og Peter i nåtiden? Adam ble født for 400 år siden, og har levd hver dag på jorden siden den gang (så vidt vi vet per nu i alle fall). Han har altså ikke foretatt noen tidsreise, annet enn tidens naturlige gang. Hiro derimot, han ble født på 1900-tallet, reiste tilbake i tid, og reiste så fram til dags dato igjen. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Beste episoden så langt! Så prison break rett etter og det virket ikke like bra Likte veldig godt Elle karakteren, tror hun kommer til å bli en viktig person framover. Hehe hun virket bitte litte grann sadistisk med de sjokk greiene sine! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sinnsykt god episode, enda det ikke var den enorme utviklingen. Oppklaringene var gode, eneste skuffende var faren til Mitcha sin død. Fikk hårreisninger og kaldsvette da sluttsamtalen kom: "I remember everything!" "Good then.. Shall we save the world?" Så smilet til Peter ; ) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 FYYYFAAAAAAAAAAA*N for en go episode.. det er surt at vi må vente lenge på neste episode no ja.. Liker veldig godt adam. tror og håper at han er en good guy som hater hiro litt:p Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så vidt jeg vet, er ikke Heroes tatt av lufta pga. streiken så neste episode er jo ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som hvet hva sylar kommer til å gjøre ?? Bli banka av Adam ?? hmm , nei. Men både Peter OG Sylar må begynne fra scrap igjen ? Eller var det "I remember everything!" som en "nå har jeg alle kreftene mine igjen!" Det blir en smule for bra å være en tids-stoppende usynlig eletrisk bombe, som kan fly , være ganske radioaktiv og ha telekinese eller hva ? ... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Peter har ikke mistet kreftene sine. Først ble han satt på piller for å fjerne effekten av dem. Så mistet han hukommelsen og "viste ikke hvordan" han skulle bruke dem. Nå har han hukommelsen igjen, ERGO; han har fått kreftene tilbake. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Litt om skrivestreiken og episoder igjen: Trailer neste episode Ser ut til at sesongen blir cut short, for i den overståande traileren seier fortelleren "they have only 3 episodes left to stop it"... dette var indeed sad news... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Likte veldig godt Elle karakteren, tror hun kommer til å bli en viktig person framover. Hehe hun virket bitte litte grann sadistisk med de sjokk greiene sine!Bare littegrann? Hun er jo heit som en vulkan. Men jeg håper Peter tar hevn vha den samme syke lille leken, når han får kontroll over de samme kreftene som hun har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå