Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hmm, Adam og Eva anyone? Kanskje han er Adam fra tidenes morgen? Kanskje litt søkt Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skjønner ikke hvorfor dere ikke kan tro at Adam har kontroll over faren til matt og Linderman. Han har sikkert overbevist dem at han kan "redde" verden eller noe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Episode 8 var konge. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det stemmer, jeg trur det er når de setter hjernen ut av spill at de ikke kan regenerere seg selv. Så hvis man kapper av hode vil jeg tru at de dør si ikke det. ho klipte jo av ei tå. den vokste ut igjen. kan godt hende at det samme skjer med hode. Claire "døde" i en episode. Da fikk hun en kvist eller gren inn i hodet. Dersom hun mister hodet, så vil jeg tro at det mest sannsynlig ikke regenereres tilbake. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Utrolig bra episode, fyfaen falt meg rett i smak. Mye Peter, og stike så hot Kristen Bell var. Sjuk karakter også, hehe. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Elsk på denne episoden. Veldig godt å få vite alt som hadde skjedd med Peter og hvordan DL døde. Kristen Bell gjorde også en knall jobb i denne episoden, som gullape sier, en sjuk karakter. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hehe, ja hun virker veldig sjuk i hodet. Men jeg ser potensiale, trur ikke hun blir noen badguy. Men heller kanskje en helt hvis noen viser interesse i henne og hun ser hvordan det er og bli elsket osv. Hadde vært rimelig sjuk i hodet selv om jeg var sperret inne i et rom i 16år etter at jeg hadde drept min bestemor ved et uhell ,P Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hun er jo en "badguy" mer eller mindre nå, men som du sier er det ikke så rart at hun er sånn, med tanke på bakgrunnen hennes. Det er meget mulig at hennes karakter vil gjennomgå store forandringer hvis hun fortsetter i serien og hun blir en populær rollefigur. Da skal man heller ikke se bort ifra at hun får en "mykere" side. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I en av de siste episodene av Volume 1, sier Claire til Peter at om nødvendig skal hun ta liv av ham, for de to vet om den spesielle plassen (i hode, claire fikk en grein og peter fikk noe glass i hode når han slåss med Sylar) hvor de 'dør'. Det som er interresant er om Clair og Adam er udødelige, om det er en del av evnene deres. (er jo tydlig at flere av heltene ikke har nådd sitt fulle potensialet enda, telepat fyren f.eks). Moren til Peter kan kanskje ha en helbredelses evne, siden hun fikk Peter til å huske i framtiden, ble vel sagt at Claire sin more hadde skader på hjernen etter å ha blitt 'renset' for mange ganger av Haiteren?!? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mye mulig hun har en healing ability, men hun var ikke grunnen til at peter husket. Haitan fjernet hele memory pakka til Peter fordi han mente Peter fortjente et nytt liv, men det ingen viste utenom Adam tydligvis er at med den healing abilyn så er ikke minnene fjernet for alltid. sånn som jeg forstod det så hadde den abilityn muligheten til og regenere en viss del av hjernen som holdt minner og dermed ble alt åpent igjen hvis han tenkte hardt nok på en ting som betydde mye for han. Men jeg kunne tenkt meg sett en måte Peter kontra den neutraliserings abilityn til Haitan. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det virker som at Mrs. Petrelli har en slags overtalelsesevne. Så i alle fall ut som det når hun snakket med kona til Nathan. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Å herregud i fishen, dette blir bare bedre å bedre. Er så ekstreeeemt genialt at de hopper i tid! Adam begynner å bli en av favorittkarakterene faktisk, he is the awesome! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Å herregud i fishen, dette blir bare bedre å bedre. Er så ekstreeeemt genialt at de hopper i tid! Adam begynner å bli en av favorittkarakterene faktisk, he is the awesome! Ja gleder meg til vi får mer info rundt Adam. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 fantastisk episode....mye om Peter.. gleder meg uffatelig mye til neste gang:) ...Heroes er tilbake... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skjønner ikke hvorfor dere ikke kan tro at Adam har kontroll over faren til matt og Linderman. Han har sikkert overbevist dem at han kan "redde" verden eller noe. hvem har sagt at Adam er Evil?... jo Bob, han har ikke rent mel i posen. ingen andre har sgat det, hvorfor holder Bob Adam og Peter som fanger... jo fordi han ser på kreftene som sykdom og vill kvitte seg med alle... Adam er snill, Peter også, Adam har levd siden 1600 tallet... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Syns ikke akkurat Adam var så snill mot Hiro, men så var jo Hiro litt drittsekk mot Adam og da, mtp at han kyssa dama hans. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tviler utrolig sterkt på at Adam er snill, og han sa jo til Peter at han skulle gjøre absolutt alt for og ødlegge livet hans + han skulle aldri gi seg. Og agendan til Linderman var jo ikke akuratt den beste interessen for verden. Og agendan til Linderman var agenan til Adam siden det var Adam som styrte Linderman. Så trur absolutt at Adam er evil, men ja bob og company har en rar agenda. Virker som om de prøver og finne en måte og nøytralisere abilitys de ser på som farlige, og hvis den personen ikke kan bli kontrollert av Company så blir de buret inne. Elle hadde jo vært fange hos dem i 16år mens hun fikk hjelp til og lære seg abilityn sin, og nå jobber hun for Company. Og drepte han skotske fyren som Company ikke akuratt hadde noe problem med heller, så trur også de er slemme ;P Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tviler utrolig sterkt på at Adam er snill, og han sa jo til Peter at han skulle gjøre absolutt alt for og ødlegge livet hans. Regner med du mener at han sa det til Hiro, ikke Peter. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Heftig episode Så tror dere Adam manupulerer Peter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå