Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Jeg ville fryktet en fiende som ikke kunne dø, men på en anenn side kan man bare låse ham inne da. Så må være noe mer...

 

hvordan kan en fyr som bare kan regenerere seg selv kontrollere en fyr som faren til matt?

men dør han hvis man kapper av hodet? :hmm:

Lenke til kommentar

Tja vi vet ikke om noen som kan mer enn en evne, da vi vet om Peter og Sylar, og det er påvist at Adam kan regenerer seg selv.

 

Ehm, Claire har vert viktig fra starten av, stor fordel å kunne regenerere seg selv og vi så og kommer garantert til å få se at peter vil ha stor fordel av å ha denne evnen. Til poenget er at nå dobbler sjansen seg for at Sylar får healing:)

 

Vi ser i fremtiden at sylar har healing.. og det er kanskje noe de som reiser i tid må stoppe? Ikke vet jeg, men man trenger tydeligvis ikke å ka krefter i heroes for å være fryktet:P

 

EDIT: Dør man hvis man kapper av hodet, interessant.. ehm ville sagt ja, når Peter fikk ett stort glasskår inn i baksiden av hodet så kom det ikke liv i ham før Claire tok glasskåret ut.. Ut i fra det ville jeg sagt at hodet/hjernen er en vital del til å kunne bruke evnen:)

 

Det er ennå usikkert hva sylar gjør med hjernene som man alltid får se er forsvunnet, men han tar vertfall hjernen --> får evenen:P

Endret av Parabox
Lenke til kommentar
Jeg ville fryktet en fiende som ikke kunne dø, men på en anenn side kan man bare låse ham inne da. Så må være noe mer...

 

hvordan kan en fyr som bare kan regenerere seg selv kontrollere en fyr som faren til matt?

men dør han hvis man kapper av hodet? :hmm:

jepp, men setter du hode på plass igjen lever han opp igjen(tror ihvrtfall det :hmm: ). Samme som når Peter fikk den glassbiten i skallen. Når den ble dratt ut levde han opp igjen.

Lenke til kommentar

Jeg tror han spiser hjernene.. ville vært vanskelig å skjære seg selv opp og plante de inn XD...

som sagt har han evenen til å få ting til å fungere.

(se hvordan de skal settes sammen for å fungere)

 

 

... Hmm.. første gang Matt møter sylar skyter han jo ned Sylar... :S ... han bare reiser seg igjen...

.. Tror du overlever hvis du kapper av hodet, blir som da Claire klippet av tåen sin. Peter sitt tilfelle var det et glasskår i veien , så han kunne ikke regenerere.

 

Adam også, han ble sprengt til fillebiter, vokser ut igjen det...

(Enten vokser det ut nytt hode, eller ny kropp på hodet)

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Okay, det med at du konstanterer at peter har ett glass i hodet og er grunnen til null regenerering.. (som vi er enige om)

dvs at det er forskjell på å ha ett glass i hodet og det å ikke ha hodet der i det hele tatt:D?

 

Edit: tror jeg leste i ett intervju en gang at de ikke helt viste eller hadde kommet med en konlkusjon om hva Sylar gjorde med hjernene, men du har nok rett i at det har noe med at han vet hvordan ting funker :-)

Endret av Parabox
Lenke til kommentar

Når Sylar ble skutt av Matt så ble ikke sylar truffet. Han stoppa skudda før de traff han med den telekinese abilityn. Det skjedde begge gangene Matt har prøvd og skyte Sylar, og det at sylar fikk den regenererings abilityn i framtiden var fordi han utga seg for og være presidenten + Nathan og fant Claire.

Blir spennede og se hva som skjer den gangen Adam og Sylar møtes, tipper det første sylar gjør er og prøve å slå han ihjel ved første anleding han får etter han hører at Adam har en ability ;P

Det med at glasset gjorde at Peter ble holdt død en stund var fordi det er en del av hjernen som ikke kan regenerere seg om en gjenstand sitter fast der. Skjedd med Claire også, akuratt samma del av hjernen som Peter ble treft.

Lenke til kommentar

Ja, okay, så ett skudd i hodet dreper en "healer", og ett avkappet hode(ved halsen) treffer jo ikke hjernen så da er vel konklusjonen enkel :-)

Men en ting folkens, hva er det Mohinder driver med, begynner å bli en smule irritert av at han hele tiden gjør ting som han ikke skal.. og det helt fra første episode av serien:(

Endret av Parabox
Lenke til kommentar

Mohinder trur han gjør det riktige, han blir stadig minupulert av Bob er jeg sikker på.

Men en ting må jeg si, at det er hans story som interesser meg mest utenom Peter sin. Gleder meg til og se han møte HRG. Kommer han til og drepe han eller er west som drepte HRG og Mohinder som står og trøster henne? Anyway blir spennende og se; )

Lenke til kommentar

Tror folk er ute og sykler nå. Claire og Peter kan ikke regenerere seg selv så lenge gjenstanden som drepte de fortsatt sitter i dem, det har ikke noe med hjerneskade å gjøre. Claire havna jo vidåpen på obduksjonsbordet, men våkna til liv da obduksjonsdama dro ut "mordvåpenet". Peter våkna til liv igjen da Claire fjernet glasset som var i hodet på ham.

 

Det samme gjelder sannsynligvis for Adam, dog kan vi ikke konkludere med noe enda.

 

Hvordan Sylar får kreftene sine vet vi ikke sikkert, men jeg antar han åpner hodet på folk og ser hvordan hjernen fungerer. Evnen til Sylar er jo å se hvordan ting fungerer.

Lenke til kommentar

bare for å gjøre Adam spesiell i forhold til Claire og Peter så burde han jo ha en slags "samle kroppsdelene hvis han blir sprengt å sånn " ability, akkurat som på the iron giant. Den tegneserien om den super roboten som blir venn med den lille gutten.

 

Adam overlevde jo eksplosjonen å burde derfor ha ett eller annet lignende eller ?

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om det er samme evne som gir Adam evnen til å regenerere og til å leve i mange hundre år. Og hvis det er det - når trer aldringsnedbremsningen i kraft? Claire har jo vokst i normalt tempo i 16 år, later det til. Adam var en voksen mann i 1671 (eller hvilket år det nå var). Sluttet han plutselig å eldes da han oppdaget regenereringsevnen sin? Vil det samme skje med Claire? Eller er det to forskjellige evner, dette her?

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det er samme evne som gir Adam evnen til å regenerere og til å leve i mange hundre år. Og hvis det er det - når trer aldringsnedbremsningen i kraft? Claire har jo vokst i normalt tempo i 16 år, later det til. Adam var en voksen mann i 1671 (eller hvilket år det nå var). Sluttet han plutselig å eldes da han oppdaget regenereringsevnen sin? Vil det samme skje med Claire? Eller er det to forskjellige evner, dette her?

Tipper att når de er fult utvokst, så blir cellene i kroppen konstant regenerert slik att aldringstegn ikke vises.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det er samme evne som gir Adam evnen til å regenerere og til å leve i mange hundre år. Og hvis det er det - når trer aldringsnedbremsningen i kraft? Claire har jo vokst i normalt tempo i 16 år, later det til. Adam var en voksen mann i 1671 (eller hvilket år det nå var). Sluttet han plutselig å eldes da han oppdaget regenereringsevnen sin? Vil det samme skje med Claire? Eller er det to forskjellige evner, dette her?

Han kan jo ha vært slik han var lenge før han traff Hiro.

Lenke til kommentar
Tror folk er ute og sykler nå. Claire og Peter kan ikke regenerere seg selv så lenge gjenstanden som drepte de fortsatt sitter i dem, det har ikke noe med hjerneskade å gjøre. Claire havna jo vidåpen på obduksjonsbordet, men våkna til liv da obduksjonsdama dro ut "mordvåpenet". Peter våkna til liv igjen da Claire fjernet glasset som var i hodet på ham.

 

Det samme gjelder sannsynligvis for Adam, dog kan vi ikke konkludere med noe enda.

 

Hvordan Sylar får kreftene sine vet vi ikke sikkert, men jeg antar han åpner hodet på folk og ser hvordan hjernen fungerer. Evnen til Sylar er jo å se hvordan ting fungerer.

 

Vel Claire ble drept med pistolskudd. Da overlevde hun jo ved å hoste opp kulene. Da var det ingen som fysisk fjerna de fra kroppen hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...