Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror Angela har mye kraftigere evner enn det.

 

Ene sønnen kan fly, og det er i en helt annen kategori enn healing -- og så kan den andre sønnen lære andre evner.

Jeg tror Angela har en veldig stor og kraftig evne som vil bli introdusert senere i serien.

 

Spennende teori :A

kanskje hun kan

 

Hmm, nei. Kanskje noe så ondskapsfullt og ekkelt som å bare drepe folk ved å tenke at de skal dø? No heeeelt far out hadde vert bra ja! :D Sykt spennende det blirl neste episode ! Det er en slik episode lost burde hatt !

Noen som hvet hva poweren Alejandro har egentlig går ut på ? Vil se mer til Sylar og Mikah nå. Men egentlig bra at de begynner å fordele såpass mer på hvem som skal være med i hver enkelt episode enn før.

 

Spørsmål: Hadde Sylar en power som gjorde at han kunne få folk til å gjøre hva enn han ville ? Husker noe sånt, men er litt usikker. Hadde han ? :hmm:

Lenke til kommentar

Hah, han på youtube er den egentlige Alejandro ;) Motsatt evne av søsteren, ha-ha. get it? (så morsom jeg er!)

 

Jeg blir så utrolig begeistret for heroes. Etter å ha sett episoden var jeg helt imponert. Tenker ikke alltid skikkelig over ting så det med Adam kom som en total overaskelse. Digger karakteren (i hvertfall den "snille" takezo) så dette blir kult! Var kult å se hvordan han hadde slike klær på og nå. Tenk å kunne leve i 400 år :love: Leve gjennom den industrielle revolusjonen til idag..!

 

Uansett, Heroes er tilbake på skinnene. Hadde aldri tvil på serien og er bestemt å se alt gjennom tykt og tynt nå ^^

Endret av akarno
Lenke til kommentar
hehe ja, men enda bedre blir det med episode 11. Er helt detaljerte spoilere ute for den, nesten så man skulle tro man sitter med manuset i hendene. Anyway leste spoilerne, og fyfaen det kommer til og bli en helt vill episode. Gleder meg ,)

 

Hvorfor gidder dere egentlig å lese spoilere? Ødelegger ikke det opplevelsen dere får av serien?

Lenke til kommentar

Når det gjelder Angela Petrelli så har jeg to teorier, den ene er at hun har evnen til å se små glimt frem i tid, dette så vi i første episode, Peter forteller moren at han kan se uhell før det skjer, og Angela(moren) slår ham i fjeset:P

 

Hvis ikke hun har denne evnen så kan det være Peter og Nathans far som har denne evnen.

 

Eller så har hun muligheten til en form for Teleport:P

Lenke til kommentar

Nei, for min del så ødlegger ikke spoilere noe for episodene. Vet ikke hvorfor men når jeg får servert spoilere eller oppsøker dem selv så greier jeg ikke la være og lese de. Og er ofte at når jeg leser spoilere så gleder jeg meg bare enda mer til episodene.

Men ja, de som ville ha spoilerne for episode 11 så finner dere url'n nede der. But be warned!

 

SPOILERE FOR S2 EPISODE 10 + 11

Lenke til kommentar

Uten tvil den første gode episoden i sesongen. Endelig fikk de avsluttet alle de dårlige storyene og startet for fullt.

 

Tim Kring har akkurat gått ut og beklaget for den dårlige starten, dere kan lese her: http://www.ew.com/ew/article/0,,20158840,00.html . Men hva jeg liker enda bedre enn beklagelsen er at når han forklarer hva det er som er dårlig, så treffer han perfekt! Fyren _vet_ hva det er som har vært dårlig, og basert på dagens episode så er det vel ingen tvil om han kommer til å "fikse" resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...