Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du misforstår. Thomas_H mener at Peter fikk tilbake minnene pga. han leste tankene til mora, ikke at han fikk telepati-evnen av henne. De to over bare diskuterer hvordan han fikk evnen (fra Matt ja).

Matt's evne er vel å HØRE tanker. Det Peter gjorde var vel mer å SE tanker, eller?

Lenke til kommentar

Vi vet at Peter fikk tankelesingsevnen fra Matt. De møttes på et avhør, og tankelesingen ble forstyrret fordi begge kunne lese tanker. Både Bob og Maury har sagt at evnen til Matt er mye mer enn han har opptaget, så han kan sikkert både se og høre tanker, og da kan også Peter det. Dette er jo også forsåget bare forskjellige måter å vise tankene i serien, og det kan godt være at han både ser og hører de.

Lenke til kommentar

Eller det kan rett og slett hende at Peter var omtåket, og fikk tilbake et minne om moren sin rett og slett av seg selv, etter at han fikk litt tid på seg? Det TRENGER ikke å ha med tankelesing å gjøre ...

Ellers likte jeg også episoden godt. Begynte delvis å miste troen på serien etter siste ukes episode - da var jeg litt skuffet etterpå. Dette, derimot, lover jo ganske godt.

Lenke til kommentar
Tror du misforstår. Thomas_H mener at Peter fikk tilbake minnene pga. han leste tankene til mora, ikke at han fikk telepati-evnen av henne. De to over bare diskuterer hvordan han fikk evnen (fra Matt ja).

Matt's evne er vel å HØRE tanker. Det Peter gjorde var vel mer å SE tanker, eller?

Matts evne er ikke bare å høre tanker. Fulgte du ikke med i dagens episode? ;)

Lenke til kommentar

Peter hørte tankene han og ja. De bare viste det slik for å få det til å virke mer dramatisk. ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig å ha flere powers. Folk har en power, eller en måte å kopiere/stjele andres på.

Men sier hun rett ut at hun har healing power til Claire? Er det ikke noe sånt som: " i know how you feel" eller noe sånt. Uansett er det lett å finne ut om hun har denne poweren; når hun klorer seg selv i avhør, har hun skraper/sår i ansiktet på sykehuset senere?

Tror hun har en evne, og den kan godt være å "reparere" folks sinn. Kanskje lette sorg/fjerne traumer i tillegg til å gi minner tilbake.

Veldig gøy episode. Ble faktisk veldig overrasket over at Kensei var Adam. I starten hadde jeg faktisk en vag teori om at Kensei var mannen som drepte folka, men når han ble good guy så glemte jeg ut alt det. Trodde det faktisk skulle bli hun og dama.

At Hiro var den egentlige Kensei var overraskende på samme måte. Når vi fant ut hvordan Kensei egentlig var i starten av sesongen trodde jeg at Hiro måtte "step up" og sørge for at historien gikk sin gang. Men når duoen redda prinsessa og faren trodde jeg at Kensei kunne bli helten han skulle være...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...