JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må dere våkne her. Er bare ett par episoder siden han leste tankene til han Iren som skulle forråde de. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Tror du misforstår. Thomas_H mener at Peter fikk tilbake minnene pga. han leste tankene til mora, ikke at han fikk telepati-evnen av henne. De to over bare diskuterer hvordan han fikk evnen (fra Matt ja). Endret 6. november 2007 av KjellV Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Okay, da missforsto jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Helt riktig, jeg formulerte det kanskje litt rart første gangen. Har fikset det. Men kan og hende at moren hans har noen evner vi ikke vet om ja. Eneste vi vet sålangt er vel at hun og har healing. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Utrolig bra episode. Og en utrolig twist med Adam! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 2 spørsmål ! : vet vi poweren til peters mor ?? Når møttes faren til mikah og Nikki SIST ? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi vet ikke Angela Petrellis egenskap. DL og Nikki møttes sist i episode 01x22 Landslide, hvor DL ble drept av og drepte Linderman. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet hva den sangen heter som blir spilt i den scenen hvor West og Claire kysser i senga? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ahh, godt å se at David Anders fortsatt vil være med i serien. Digget han som Sark i Alias, han kan det der med å spille en litt arrogant skurk som man elsker å hate. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror du misforstår. Thomas_H mener at Peter fikk tilbake minnene pga. han leste tankene til mora, ikke at han fikk telepati-evnen av henne. De to over bare diskuterer hvordan han fikk evnen (fra Matt ja). Matt's evne er vel å HØRE tanker. Det Peter gjorde var vel mer å SE tanker, eller? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi vet at Peter fikk tankelesingsevnen fra Matt. De møttes på et avhør, og tankelesingen ble forstyrret fordi begge kunne lese tanker. Både Bob og Maury har sagt at evnen til Matt er mye mer enn han har opptaget, så han kan sikkert både se og høre tanker, og da kan også Peter det. Dette er jo også forsåget bare forskjellige måter å vise tankene i serien, og det kan godt være at han både ser og hører de. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eller det kan rett og slett hende at Peter var omtåket, og fikk tilbake et minne om moren sin rett og slett av seg selv, etter at han fikk litt tid på seg? Det TRENGER ikke å ha med tankelesing å gjøre ... Ellers likte jeg også episoden godt. Begynte delvis å miste troen på serien etter siste ukes episode - da var jeg litt skuffet etterpå. Dette, derimot, lover jo ganske godt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror du misforstår. Thomas_H mener at Peter fikk tilbake minnene pga. han leste tankene til mora, ikke at han fikk telepati-evnen av henne. De to over bare diskuterer hvordan han fikk evnen (fra Matt ja). Matt's evne er vel å HØRE tanker. Det Peter gjorde var vel mer å SE tanker, eller? Matts evne er ikke bare å høre tanker. Fulgte du ikke med i dagens episode? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 What? Adam = den egentlige Kensei? Uansett -- knallbra episode. Får håpe de fortsetter med dette, selvom jeg får litt Lost-preg. Det handler om et par personer hver gang. Er ikke samme sammenflettinga som i sesong 1, men det går så være. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror du misforstår. Thomas_H mener at Peter fikk tilbake minnene pga. han leste tankene til mora, ikke at han fikk telepati-evnen av henne. De to over bare diskuterer hvordan han fikk evnen (fra Matt ja). Matt's evne er vel å HØRE tanker. Det Peter gjorde var vel mer å SE tanker, eller? Peter hørte tankene han og ja. De bare viste det slik for å få det til å virke mer dramatisk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi vet ikke Angela Petrellis egenskap.DL og Nikki møttes sist i episode 01x22 Landslide, hvor DL ble drept av og drepte Linderman. Hun sa vel at hun og har healing, når hun møtte Claire i S1 ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg tror Angela har mye kraftigere evner enn det. Ene sønnen kan fly, og det er i en helt annen kategori enn healing -- og så kan den andre sønnen lære andre evner. Jeg tror Angela har en veldig stor og kraftig evne som vil bli introdusert senere i serien. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, jeg og tror healing bare er én av dem. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror ikke det er mulig å ha flere powers. Folk har en power, eller en måte å kopiere/stjele andres på. Men sier hun rett ut at hun har healing power til Claire? Er det ikke noe sånt som: " i know how you feel" eller noe sånt. Uansett er det lett å finne ut om hun har denne poweren; når hun klorer seg selv i avhør, har hun skraper/sår i ansiktet på sykehuset senere? Tror hun har en evne, og den kan godt være å "reparere" folks sinn. Kanskje lette sorg/fjerne traumer i tillegg til å gi minner tilbake. Veldig gøy episode. Ble faktisk veldig overrasket over at Kensei var Adam. I starten hadde jeg faktisk en vag teori om at Kensei var mannen som drepte folka, men når han ble good guy så glemte jeg ut alt det. Trodde det faktisk skulle bli hun og dama. At Hiro var den egentlige Kensei var overraskende på samme måte. Når vi fant ut hvordan Kensei egentlig var i starten av sesongen trodde jeg at Hiro måtte "step up" og sørge for at historien gikk sin gang. Men når duoen redda prinsessa og faren trodde jeg at Kensei kunne bli helten han skulle være... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Husker dere når Matt Parkman prøvde å lese tankene til Angela Petrelli? Han klarte det nesten ikke , så klarte hun å jage ham ut av hodet sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå