Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg vil si at det med Adam var en bombe, men han var jo ikke kensei, Hiro var Kensei heletiden..

men hva er Adam, hva kan han gjøre, han døde jo i gamle japan.. men lever fortsatt i nåtiden?!?

kan han også flytte seg i tid og rom, eller er han udødlig og har levd siden japan i mange 100 år.

Lenke til kommentar
jeg vil si at det med Adam var en bombe, men han var jo ikke kensei, Hiro var Kensei heletiden..

men hva er Adam, hva kan han gjøre, han døde jo i gamle japan.. men lever fortsatt i nåtiden?!?

kan han også flytte seg i tid og rom, eller er han udødlig og har levd siden japan i mange 100 år.

 

Udødlig har han jo allerede vist at han er. Har jo blitt spiddet, skutt med piler å diverse annet snadder. At han liksom skulle krepert av den eksplosjonen hadde jeg ikke noen tro på. Nei han er nok udødlig, eller har ihvertfall en veldig langs livsyklus grunnet regenireringen han sin som gjør at han tåler alt av skader han pådrar seg. At han viste seg å være Adam kom ihvertfall som noen bombe for meg. At Hiro var Kensei var også ganske åpentlyst. Var jo han som løp rundt i drakten han sin i begynnelsen. Han var mer opphengt i dette enn noen andre. Nei, ingenting av det som skjedde i dag var noen stor overraskelse for meg. Men det var en bra episode, helt klart. Nå håper jeg på litt hardcore action fremover. :yes:

Lenke til kommentar

Du så at over tusen år så var var abilityn til Adam forsatt healing. kan være noe mer, men den healing abilityn var jo vill. peter blåste av han armen og nesten ved et insta så var hånda tilbake. tok ikke sekundene før den var fult regenert. Også sies jo at med kunnskap kommer makt, Kensei har levd flere hundre år, han har sikkert fått seg noen mektige venner om ikke bygd seg opp noe selv. Men en ting jeg forsatt lurer på er, om company gjorde at Peter ikke husker noe. eller om Adam på en eller annen måte har gjort det for lettere og manipulere peter.

Lenke til kommentar

Hadde ikke forundret meg om Sylar hatt gått rett for hjernen til Adam ved første møtet ;P

Men kan det ha vært noen annen Molly mente med at, " if i try to find him, he can see where i am " " he's much worse then sylar " var noe hun sa i sesong finalen på s1. Kan hun ha ment noen annen enn faren til Matt? han hadde en ganske sinnsjuk abilty. Men han var jo ikke akuratt så slemm, han stengte Molly inne på et rom, han kunne drept henne.

Lenke til kommentar

ja stemmer, husker det nå ;P Lurer på hvordan han kunne kontrollere faren til Matt. Den healing ability'n hans var i værtfall mye raskere enn Claire/Peter sin, men var også en scene hvor moren til Peter sa noe allah: " You are peter, the most powerfull man on earth " eller noe sånt.

 

Det var meningen at Adam var ond. Var ikke fordi Hiro stjal hun dama, Hiro var Kensei heletiden ;P Egentlig så ble historien til Hiro i samuraitiden jævla bra. Den starta daft, men jeg må si at den endte veldig bra. Nå som Hiro har fått en ny Arch nemesis som sverga og gjøre alt han kunne for og drepe Hiro.

Endret av GullApE
Lenke til kommentar
Det var meningen at Adam var ond. Var ikke fordi Hiro stjal hun dama

 

Adam var jo på vei til å bli god helt til han så Hiro og dama drev med tungewrestling, så er fullt mulig at Adam hadde vært en god person hvis Hiro ikke hadde fucka opp alt.

Ja det er klart, men Hiro har nok alltid vært Kensei. Fortellingene han hadde blitt fortalt som liten var i grunn om seg selv. Slik jeg forstår det.

Lenke til kommentar

Tvilsomt, Adam var nok ond tvers igjennom. Vannsklig og si, men jeg trur det.

 

En ting til, moren til Peter. Kan hennes ability være og heale minds eller gi tilbake memory's? Det virket på en måte som om hun bare ga peter tilbake noen minner.

 

Og det at jeg trur at Adam var ond heletiden, er pga linderman sa tidlig i sesong1 at det var noen av de første med abilitys som ble avhengi av makt eller noe sånt. Og det var før Hiro reiste tilbake til fortiden, historien var ment til og spilles ut sånn som den er nå uansett. hvis dere skjønner hva jeg mener ;P

 

time travel er noe herk og forklare ;P

Lenke til kommentar
Og det at jeg trur at Adam var ond heletiden, er pga linderman sa tidlig i sesong1 at det var noen av de første med abilitys som ble avhengi av makt eller noe sånt. Og det var før Hiro reiste tilbake til fortiden, historien var ment til og spilles ut sånn som den er nå uansett. hvis dere skjønner hva jeg mener ;P

 

time travel er noe herk og forklare ;P

 

Tidsreise fungerer ikke slik. Hvis du vinner en bil i et lotteri i dag, men så reiser jeg tilbake i tid og stjeler loddet ditt før du skraper det har du jo null kunnskap om at du egentlig vant en bil da det aldri har skjedd. Mao: det at Linderman sa at Adam var ond er noe som skjer etter at Hiro har rota rundt i fortiden.

Lenke til kommentar
Tvilsomt, Adam var nok ond tvers igjennom. Vannsklig og si, men jeg trur det.

 

En ting til, moren til Peter. Kan hennes ability være og heale minds eller gi tilbake memory's? Det virket på en måte som om hun bare ga peter tilbake noen minner.

 

Og det at jeg trur at Adam var ond heletiden, er pga linderman sa tidlig i sesong1 at det var noen av de første med abilitys som ble avhengi av makt eller noe sånt. Og det var før Hiro reiste tilbake til fortiden, historien var ment til og spilles ut sånn som den er nå uansett. hvis dere skjønner hva jeg mener ;P

 

time travel er noe herk og forklare ;P

 

 

Men peter har da ability til å lese tanker, kanskje han fikk tilbake minnene sine på den måten.. (Han har vel vært i nærheten av matt før ? )

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...