Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Oi, det er så mye mer til ability'n til Matt enn hva vi først trudde. Tv.com viser 4 clip's hvor bob snakekr med Matt og da sier Bob at

Matt kan styre absolutt alt som hjernen kontrollerer. Drømmer,Bevegelser, syn,hørsel,sanser osv osv

hehe faen meg en sinnsjuk ability når du tenker deg om. Og det finnes tydligvis ingen Immunity mot den, siden Bob sier at Matt er den eneste som kan stoppe faren hans og det ved og bruke abilityn hans mot faren sin

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grunnen til at det ser så dårlig ut er jo fordi de har ganske dårlig tid, de lager jo en episode hver uke og det er mye å gjøre.

De kan da vel ikke lage episode hver uke.. de lager da vel episodene i "feriene" til serien..? Hvis ikke de gjør det ville det jo vært veldig uprofft selv om det hadde vært om de hadde greid det da :p I tillegg hvis noen av skuespillerene blir syk eller noe sånt så kan de jo ikke utsette episoden.. Det hadde bare vært rart om de lager en episode hver uke.. ^^

Lenke til kommentar
Oi, det er så mye mer til ability'n til Matt enn hva vi først trudde. Tv.com viser 4 clip's hvor bob snakekr med Matt og da sier Bob at

Matt kan styre absolutt alt som hjernen kontrollerer. Drømmer,Bevegelser, syn,hørsel,sanser osv osv

hehe faen meg en sinnsjuk ability når du tenker deg om. Og det finnes tydligvis ingen Immunity mot den, siden Bob sier at Matt er den eneste som kan stoppe faren hans og det ved og bruke abilityn hans mot faren sin

 

 

Var jo det jeg hadde en mistanke om før, men var ingen som virka å være enig med meg. :)

 

Lenke til kommentar

Så, hva slags forventninger har folka til morgendagens episode? Gleder meg til og se første inntrykket til Peter og nye chick'n hans i framtiden. Det jeg ser mest fram til, og forsettelsen på Mohinder og Jessica sin arch. Ja jeg trur ikke vi snakker Nikki lengere ;P trur company folka på en eller annen måte har undertrykt Nikki personligheten.

Siste vi så av Nikki/jessica minnet meg ikke akuratt om Nikki.

Lenke til kommentar

ja nettop, du sier noe der xD Ho hadde det typiske skjeve smilet som det :

 

:A

 

da ser man at det er nikki xD

 

nesten..

 

Det blir vel mer og mer som lost, at de fokuserer på en ( eller hvertfall 2,3) forskjellige ) folk om gangen, for nå er det annenhver episode med Peter, Mohinder og Matt og Nathan ?

 

Håper Hiro kommer tilbake snart. Litt for lenge i samurai tidland nå synes jeg.

 

Er det planer om mange flere sesonger i heroes ? hvis det er som dere sier at personene evolver kreftene sine, blir det ganske heftig i sesong 5 for eksempel ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Trur faktisk de har manus for 5sesonger, se for deg peter etter 5sesonger. Da står nok han der med et dypt utvalg av abilitys.

 

de har nok ikke det, da hadde jo sesong 2 ikke sluttet om 4 episoder, grunnet mangel på manus,

men de har nok ideen for 5 sesonger og hvordan det ender osv.

Lenke til kommentar
Trur faktisk de har manus for 5sesonger, se for deg peter etter 5sesonger. Da står nok han der med et dypt utvalg av abilitys.

 

de har nok ikke det, da hadde jo sesong 2 ikke sluttet om 4 episoder, grunnet mangel på manus,

men de har nok ideen for 5 sesonger og hvordan det ender osv.

Trudde de hadde filmet ferdig sessongen, men skulle lage en tidlig avsluttning pga streiken? eller har jeg blinksa litt? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de ligger ca 4 til 5 episoder fram i tid på sesong 2

det vill si f.eks hvis de har 4 episoder nå så vill episode 5 være den nye slutten, hvis ikke streiken slutter.. hvis de avblåser streiken fortsetter det til episode 24 og den orginale slutten

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
En av de beste episodene til nå, likte hvordan den twisten med Adam var og det at Hiro endelig er tilbake i nåtid. David Anders fungerte ikke så bra som god guy, så bra at han spilte en bad guy igjen.

 

At Takezo Kensei var samme personen som Adam kom ikke akkurat som en bombe, men bra at vi endelig fikk det bekreftet. Ser frem til litt skikkelig kamper mellom de gode å onde mutantene fremover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...